צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר – אקסקלוסיבי, רומנטי, מושלם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-05-2017
צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר – אקסקלוסיבי, רומנטי, מושלם

עידו היה מעוניין להפתיע את בת זוגו מילי באחד הסופ"שים הקיציים של חודש יוני ולקחת אותה לצימר מפנק. הוא בדק כמובן עשרות אלפי מקומות והתקשה להחליט היכן הבריכה נראית טוב יותר, מי המקומות יכילו פחות אנשים כך שהבריכה לא תהיה עמוסה. בשלב מסוים הוא הבין שמלאכת החיפוש שלו פשוט חוזרת על עצמה: אותה הבריכה, אותה החצר, אותו הנוף ואותו העיצוב. כי ככה זה כשאתם חורשים את הרשת בחיפוש אחר מוצר שיש ממנו אלפים: הכל בסופו של דבר ייראה לכם אותו דבר... עידו כבר התקרב למועד הנסיעה המתוכנן ולבסוף בחר להתקשר אלינו כדי שנבחר עבורו. תוך חמש דקות ניתקנו את השיחה עם עידו וכעבור 4 ימים התקשר שוב, סיפר לנו עד כמה נהנו לשהות במקום שהצענו ושאין ספק שזהו המקום החדש והאישי שאליו ישמחו לחזור בכל פעם.


אז מה בעצם עשינו?


צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר


האמת שלא הרבה. אלא שבמקום להפנות את עידו המתוסכל למאגר עצום ומבלבל, הצענו לו לקחת את מילי לחופשה במתחם צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר. כאן למעשה יכולים להיות שני תרחישים אפשריים באופי המקום: או שהצימר כולל בריכה מרכזית ומספר יחידות נופש כאשר בכל אחת מהן בריכה אישית ופרטית רק לאורחי אותו הצימר, או שמדובר במתחם צימרים עם בריכה שבו לכל צימר בריכה אישית לאורחי אותו הצימר – רק בלי הבריכה המרכזית. בעצם שני הקונספטים הללו מבטיחים לכל זוג מתארח את מה שאף מלון ואפילו מתחם צימרים עם בריכה משותפת לא יכולים להבטיח: פרטיות מוחלטת מבפנים ומבחוץ. כאשר לכל זוג יש בריכה פרטית משלו, זה כבר בהחלט לא משנה כמה יחידות נוספות יש במתחם ומיהם השכנים. הסיכוי שתפגשו אותם ממילא הוא אך ורק בחניית המתחם או אם קיימת אטרקציה נוספת בחצר המרכזית. צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר מסוגלים להעצים את הנופשים באופן שבו החופשה שלהם סולידית ומרגיעה כבר מעצם הרעיון. באופן טבעי, מקומות המסוגלים להעמיד לרשות כל צמד אורחים בריכה פרטית מושקעת ויפה הינם מקומות יוקרתיים במיוחד שגם מעוצבים בהתאם וכמובן משקיעים רבות בשירות האישי ובצרכיו של כל אורח. זוהי למעשה קבוצת צימרים שווים בצפון שיכולה להפוך כל חופשה לבילוי אולטימטיבי ומפואר, שככל הנראה אף זוג לא ירצה לפספס. זו גם הסיבה שעידו ומילי חזרו נרגשים מחוויית הנופש – הם קיבלו לא רק פרטיות מוחלטת, אלא מידת פאר וערכי יוקרה שמאפיינים יותר את המלונות האקזוטיים בחו"ל ופחות את הארץ.


צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר – בחירה נכונה וממוקדת


אז כיצד תבחרו צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר מבין שורה ארוכה של מקומות? עליכם לגשת אל סינון האתר שבו מופיעה אפשרות זו כמו למשל: חיפוש אחר סוויטה אחת בלבד תניב תוצאות הכוללות באופן מפורש בריכה פרטית לסוויטה. צימרים בראש פינה למשל אימצו לאחרונה את הטרנד ורבים מהם כבר מכילים בריכות פרטיות, אם במתחם בעל מספר יחידות נופש ואם בסוויטה אחת נפרדת. על כן אפשרי לחפש "צימרים בראש פינה" ולהתרשם מההיצע. צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר הם יוקרתיים יותר ועל כן עלותם גבוהה מעט יותר, אך במסגרת החוויה ניתן ליהנות משירות, פינוקים ונוחות המקסימלית מבלי להתחשב באף אחד בדרך. מי יודע, אולי כאן מחכה המקום המושלם שלכם, שתשמחו לחזור אליו לנופש זוגי מרגיע מפעם לפעם...

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים