אתם רוצים להיות כאן: צימרים על שפת הכנרת לפסח 2017

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-05-2017
אתם רוצים להיות כאן: צימרים על שפת הכנרת לפסח 2017

בכל שנה מחדש הכנרת רושמת עומסים חריגים של נופשים כבר בפסח. מזג האוויר הנעים מסמן כבר את בואו המתקרב של הקיץ ומה יותר טוב מאגם נטול גלים וכלור כדי לפתוח את העונה הכי טוב שאפשר? כבר עכשיו הטלפון בעשרות צימרים על שפת הכנרת לא מפסיק לצלצל ואם גם אתם מעוניינים להעביר כאן את החג הקרוב יחד עם כל המשפוחה, כדאי מאוד שתסיימו לקרוא ותתחילו מיד לחפש. 


צימרים על שפת הכנרת


צימרים על הכנרת הם מצרך מבוקש למשך כל השנה אך נמצאים בשיאם בפסח, סוכות והחופש הגדול – זמנים מופלאים למשפחות. לכן זוגות יקרים, מילת אזהרה: אם בחופשה רומנטית שקטה וסולידית נטולת צווחות ילדים התעניינתם, אנא הגיעו אך ורק למקומות המוגדרים כאתרי צימרים מפנקים לזוגות בלבד (כלומר – לא מקבלים משפחות בשום מצב) או שתדחו את חופשתכם למועד ביניים.


צימרים על שפת הכנרת והיכן ניתן למצוא אותם


באופן כללי כדאי לדעת שמתחמיצימרים על שפת הכנרתהם לא רעיון נפוץ. ובכלל, זה לא ממש המקום ל"חופשה על המים" מסיבות שונות ומגוונות שכלל לא כוללות את ענף התיירות. אז כשאנחנו מדברים על צימרים על הכנרת, אנחנו מתכוונים למקומות שנמצאים בסמוך, במישור ובמרחק שלא יעלה על 2 דקות מהמים – גם אם הוא לא נמצא ממש בקו החוף. מקומות שכאלה תמצאו אך ורק ב: כנרת המושבה, קיבוץ לבנים (הכולל את מתחם הנופש זריחה בכנרת – הסמוך ביותר לחוף מכל צימר אחר!), עין גב ומעגן – כאשר השניים האחרונים הם כפרי נופש ולא בדיוק צימרים כמו שאתם מחפשים ואנו מפרסמים. יתר הצימרים נמצאים אמנם במרחק קצר של כ-10 דקות נסיעה מהמים לכל היותר, אך ממוקמים בגובה, במושבים כמו מגדל, כלנית, רמות, חד נס ומצפה גמלא המרוחקת מעט יותר. היתרון שבמתחם "על הגובה" הוא הנוף הנהדר אל המים שמספק לנופשים עוד משהו נפלא ליהנות ממנו במהלך השהות.


מגדול עד קטן – כל האפשרויות להרכבי המשפחות המתארחות בכנרת


כשהביקוש לחגיגות פסח יחד עםצימרים על שפת הכנרתגובר – כך המקומות הולכים ומתמעטים. לכן חשוב לא להתעכב ולהזמין כמה שיותר מהר. אם אתם מעוניינים במתחם לקבוצת נופשים גדולה כדאי לחפש מקומות בעלי מספר יחידות נופש שפנויות להשכרה יחד. באופן שכזה תוכלו ליהנות ממקום בלעדי ופרטי רק לכם ולמשפחתכם הכולל את כל הפינוקים: בריכת שחייה, ג'קוזי ספא זרמים וכמובן נוף מרהיב אל הכנרת במרבית המקומות. אם אתם מעוניינים להגיע רק עם המשפחה המצומצמת (זוג הורים עם הילדים) מומלץ עבורכם לחפש צימרים מפנקים וברמה אחת מעל, הכוללים מתחם גן פרטי ובריכה אישית. באופן זה לא תצטרכו לחלק את החג יחד עם משפחות נוספות ותוכלו לנפוש ולקיים את החג בדרך המקובלת עליכם. זכרו שעם פתיחת העונה כבר בפסח, גם צימרים על שפת הכנרת וגם אלו הנמצאים בסמוך אליה מתייקרים בשל הביקוש. לכן, אם לא אכפת לכם להמתין ואתם מוכנים לקחת סיכון – תוכלו לחכות ממש קרוב אל המועד שבו אתם מעוניינים להגיע ולברר האם נותר מקום פנוי או שחל ביטול ברגע האחרון, סיכון שכמובן יעניק לכם הנחה משמעותית. אנחנו מאחלים לכם הזמנה קלה ומהירה במקום המושלם ושיהיה לכם חג שמח ומלא בכנרת!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים