צימרים בצפון עם בריכה פרטית לכל צימר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-06-2017
צימרים בצפון עם בריכה פרטית לכל צימר

שמעתם את זה? שמעתם?! בעוד שנה מהיום, יושק נופש חדש של טיסות חופשה... לירח! הזוג המאושר שיזכה בחוויה יצטרך להיפרד מלא פחות ממאתיים מיליון דולר (!), מה שאומר שאם אתם סופר עשירים ויש לכם יכולת להשקיע סכום רב בחוויה הנדירה ביותר על פני הגלובוס, אתם מוזמנים בחום לתפוס את המעבורת הראשונה לירח ולעשות את זה הרבה לפני כולם.

רגע! באתם בשביל לקרוא על צימרים בצפון עם בריכה פרטית לכל צימר.

אז למה אנחנו בכלל מקשקשים לכם על ירח ומיליונים של דולרים?

 

כי לכל רעיון חדשני יש עתיד אחד משניים: או שהוא נופל, או שהוא הופך לפופולרי. ואתם יודעים מה קורה לדברים שהופכים לפופולאריים נכון? הם נשחקים, יורדים קצת במחיר ומפה לשם מבלי שתשימו לב, כבר תוכלו להזמין סופ"ש על הירח בדיל משתלם. בתנאי שהרעיון יצליח, כמובן...


על בריכה ודרישות אחרות


אותה נטייה אפיינה בהתחלה את הרעיון של צימרים בצפון עם בריכה פרטית לכל צימר. רוצים חוויה פרטית שאין לאף אחד אחר? תשלמו בהתאם. אולם כעת ניתן לראות המוני צימרים בצפון עם בריכה פרטית לכל צימר שכבר ממש לא עושים עניין מהמחיר וככל שהחוויה הפכה למבוקשת יותר, כך מחירה הותאם לקהל עם הזמן. במקום לדבוק בחוויה האותנטית של צימרים ביער או באווירה כפרית וצנועה בלבד, היום קל ופשוט למצוא צימר בצפון לזוגות עם בריכה פרטית ובטווח המחירים האישי שאתם מחפשים, כל זאת בתנאי שהמקום אכן איכותי וחוץ מהבריכה הוא מכיל עוד כמה דברים חשובים שכדאי שיהיו כלולים כמו שירות טוב, סל פינוקים עשיר, מוצרי טכנולוגיה וריהוט אורתופדי. אספנו עבורכם כמה מקומות שיש בהם את כל אלה, פלוס מחיר אטרקטיבי לחלוטין.


צימרים בצפון עם בריכה פרטית לכל צימר – המומלצים שלנו


אורבן – צימר בצפון לזוגות בדיוק כמו שחיפשתם! מיקום חלומי מול הנוף האגדי של כפר ורדים, טאצ' אדריכלי מודרני ומרהיב ואירוח מושקע, עתיר פינוקים ואכפתי עד הקצה. חוץ מבריכה פרטית גדולה וחצר רומנטית במיוחד יש גם ג'קוזי ספא וכל החוויה איננה עולה על 1,000 ₪, עוד לפני המבצעים הרבים שהסוויטה דואגת להעניק.


שאטו פרסטיז' – מתחם צימרים בעין יעקב המושב הגלילי היפהפה שיודע בהחלט איך לפנק את האורחים שלו. ארבע סוויטות נמצאות כאן, שתיים מהן עם בריכה משותפת והשתיים האחרות עם בריכה פרטית לכל אחת. החוויה בממוצע עבור כל סוויטה פרטית הינה 1,000 ₪, גם כאן מבלי להחשיב דילים מיוחדים ומבצעי הדקה התשעים.


אחוזת טגנגה – ארבעה צימרים בצפון עם בריכה פרטית לכל צימר, אבל - ממש לא סתם צימרים וממש לא סתם בריכה! האחוזה בנויה בהשראה קולומביאנית כאשר כל אחת מארבע הסוויטות שבה כוללת עיצוב מפואר ומרשים ומתחם חיצוני הכולל בריכת זרמים גדולה ומפנקת עם ג'קוזי ספא מובנה. חלום אמיתי למחפשי הרגיעה המושלמת. והמחיר? שוב, 1,000 ₪ לפני ההוזלה והמבצעים המתחלפים.


צימרים בצפון עם בריכה פרטית לכל צימר


גמליורט – שני צימרים מיוחדים השוכנים במעלה גמלא – מעל נוף מדהים לאזור הכנרת, בצמוד לשמורת הטבע הפופולארית והיכן שממוקם אחד היקבים הטובים של רמת הגולן... כל אחד משני הצימרים של גמליורט כולל מתחם גן גדול מאוד עם בריכת שחייה גדולה ופרטית. והמחיר? 900 ₪ בלבד נכון לעכשיו, אם כי המקום ידוע בהנחות ענק ובמחירים שווים במיוחד. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים