אמרתם חופשה רומנטית? אמרתם צימרים בצפון עם בריכה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-09-2016
אמרתם חופשה רומנטית? אמרתם צימרים בצפון עם בריכה

מאז שהעולם זוכר את עצמו, אנשים אהבו מים. ולא רק כדי להתקיים, אלא גם כדי לראות בהם אמצעי תרפיה מיוחד ומרגיע, חוויה טובה להעביר איתה את הזמן וסיבה מספיק מוצדקת כדי להתאהב ביופי והקסם שלהם. אז בעצם זה די מובן מאליו שכל זוג יצפה לקבל בחופשה שלו את חוויית המים הכל כך נחשקת.

צימרים בצפון עם בריכה, מספקים למעשה חוויה אינטימית שכוללת שילוב מעניין בין חופשת "בטן גב" לבין תיירות מקומית בסביבת הצימר. כאן כמובן מוצעת לכם בריכה גדולה ויפה, שיכולה להגיע במגוון ורסיות אפשריות מהם אפשר לבחור מה שרק מתחשק. ובנוסף, צימרים בצפון לזוגות שיש בהם בריכה, נוטים להרחיב את חוויית המים גם לג'קוזי בתוך כל חדר, ג'קוזי ספא גדול ליד הבריכה והמון, המון נחלים בסביבה.


צימרים בצפון עם בריכה – לאן הכי שווה להגיע?

אלו מכם המחפשים צימרים בצפון לזוגות, יעדיפו לבלות במתחמי הנופש הפרטיים יותר ועם כמה שפחות הפרעות. צימרים בצפון עם בריכה המותאמת לזוגות, יכולים להיות אחד משניים: סוויטה פרטית לחלוטין הכוללת בריכה אישית, או מתחם צימרים בעל מספר יחידות, הכולל בריכה מרכזית. שתי האפשרויות רומנטיות וכוללות חוויית מים מספקת ומהנה, אך תלויים גם במידת הפרטיות הרצויה לכם וגם (ובעיקר) בכיס, שכן הנופש בבריכה הפרטית יקר יותר. לידיעת אלו המחפשים צימרים בצפון עם בריכה, כדאי לדעת שהבריכות הרומנטיות ה"שוות" ביותר, התרכזו באזור הגליל ובמיקומים הסואנים פחות. באזור הגליל התחתון למשל, במושבים שבין הכנרת לצפת ולראש פינה, ממוקמים המון מתחמים רומנטיים בעלי בריכות מדליקות ביותר. מתחם אפיריון למשל ממושב חזון, מציע לשני זוגות בלבד (מה דעתכם על חופשה בדאבל?) בריכת זרמים מפוארת במיוחד, המהווה שדרוג מהבריכה הרגילה שחיפשתם. וגם כאן בנוסף אליה, תיהנו מג'קוזי ספא זרמים פרטי (!) בכל סוויטה, מול נוף שכדאי מאוד שתראו. לעומתה, מתחם הנופש איזזולהבאותו המושב בדיוק, מציע בריכה נעימה מול נוף מתחרה שגם אותו אסור לפספס ושלוש יחידות נופש, שמותאמות לזוגות ומשפחות. החוויה אמנם איננה יוקרתית מאוד, אך היא והבריכה המפנקת שלה, זוכות ללא מעט שבחים.



בריכה ורומנטיקה גם בחורף

צימרים בצפון עם בריכה, למעשה מציבים את חוויית המים בדיוק במרכז והופכים את הרזורט שלהם למרכז בריאות מפנק שבחלק מהמקומות מותאם גם לחורף. לכן אם ציפיתם לחופשת צימרים בצפון עם בריכה בקיץ בלבד, אתם לגמרי טועים. אין רומנטי יותר מבריכה פרטית מחוממת ומקורה שהיא רק שלכם, כדי להעצים את הזוגיות שלכם ולבלות יחד. מעבר לכך, גם אם תעדיפו לחגוג את הרומנטיקה שלכם בחורף במתחם צימרים שהבריכה בו אמנם מחוממת ומקורה אך אינה פרטית, עדיין תזכו לחגיגה מפנקת. מכאן תוכלו לעבור ישירות לסאונה או הג'קוזי שבחדרים ולהפוך את כל החופשה הרומנטית לעתירת מתקני נופש, שיספקו לכם את אותה התחושה מהקיץ. את החוויה הזוגית תוכלו להעצים בזכות ארוחת בוקר, קצת נרות לאווירה הרומנטית בתוך הצימר ואולי גם בילוי באחת האטרקציות שסובבות את האזור בו אתם מתארחים. מה שבטוח, הוא שלצימרים הרומנטיים בעלי הבריכה יש את היכולת לייצר ביניכם דינמיקה בריאה וחיובית, רומנטית ואינטימית במידה הדרושה, שמתחוללת איך לא, הרבה בזכות פעילויות המים המפנקות שהיא מספקת.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים