9 מתחמי יוקרה בצפון עם ג'קוזי ספא

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-05-2017
9 מתחמי יוקרה בצפון עם ג'קוזי ספא

ג'קוזי ספא במתחמי היוקרה של הצפון:


1. סוויטת ספא על הנחל – אם אתם זוג ואתם מחפשים שילוב של צימרים בצפון עם ג'קוזיוכל חוויות הספא האפשריות, זה המקום שלכם. מדובר במתחם צימרים בשפר, גליל עליון, הכולל סוויטה אחת בלבד עם מתחם עיסויים צמוד ומעסים מקצועיים במבחר סגנונות לבחירתכם, בריכת שחייה פרטית וג'קוזי ספא רומנטי המונחים בדיוק מול נוף פנורמי ירוק ומרהיב. 


2. סוויטות פול ויו – אחד המקומות היוקרתיים והלבביים שיצא לנו להכיר בשנים האחרונות. מדובר במתחם נופש עצום הכולל שתי סוויטות זוגיות – לכל אחת שטח פרטי משלה עם בריכה ענקית וג'קוזי ספא זרמים איכותי במיוחד. ורק כדי לפתות אתכם להגיע, כדאי שתדעו שעיקר החוויה היא מיני בית הקולנוע הממתין לכם בתוך הסוויטה ומעוצב כך שתוכלו לצפות בכל מה שמתחשק לכם גם מבעד לספא עצמו.


3. עלמה – זה הזמן לשכוח מחלוקה של אותו הג'קוזי ספא עם האורחים הנוספים. מבין עשרות צימרים בגליל העליון, הופכת עלמה לאם כל החופשות היוקרתיות ומתגאה לעשות זאת בחן רב ועם המון פינוק וכריזמה. מדובר בסוויטה מרשימה וסופר יוקרתית לכל הדעות, האוחזת בתארים הנחשקים ביותר בחוויית הנופש. בין שלל האפשרויות הבלתי מוגבלות במקום (מיני גולף ותאורה חכמה הן רק ההתחלה), ניצב כאן מתחם בריכה ססגוני ומושך עם מתקן ג'קוזי ספא זרמים עוצמתי ואלגנטי.


צימרים בצפון עם ג'קוזי


4. סוויטת מודרנו – ואם כבר בסוויטות פרטיות לזוגות בלבד עסקינן, גם מודרנו נחשבת לאחת הנחשבות ביותר בתחום. אם עד היום התארחתם בגליל המערבי במתחמי צימרים בעין יעקב, פקיעין או גורן בלבד, הסוויטה הזו מאבן מנחם תדאג לשנות לכם את כל התפיסה. סוויטה פרטית מעוצבת עד הקצה עם ג'קוזי ספא זוגי סופר מפנק ובריכת שחייה גדולה ויוקרתית.


5. בקתות גני הזית – זה התחיל כריזורט כפרי קטנטן ששינה פאזה אל עבר עולם הנופש הכפרי אך האיכותי והמוקפד הרבה יותר. עם קרבה נפלאה לכנרת, בריכה חדשה ועצומה ומתקן ספא זרמים גדול, חדיש ומקורה, הופכות בקתות גני הזית לחופשה הרטובה הרומנטית והמושלמת ביותר לקיץ.


צימרים בצפון עם ג'קוזי ספא – מתחמי הנופש הכפריים


6. צימרים ביער – מתחם נופש שהיה ונותר אחד האהובים ביותר בקטגוריה הכפרית. 5 צימרים בצפון עם ג'קוזי ספא לוהט ומפנק, הממוקם ממש בתוך היער וסביבו שבילים יפים, נוף מרהיב והצימרים עצמם, שפזורים ומרוחקים זה מזה.


7. אחוזת מורן – קצת קשה לחשוב על כתבה בנושא צימרים בצפון עם ג'קוזי ספא זרמים מבלי להזכיר את האחוזה המרהיבה הזו. מעל שלל החוויות והיתרונות הטמונים בה, מציעה אחוזת מורן לאורחים מארבעת הצימרים השוכנים בה, פינוק חלומי במתקן הג'קוזי ספא שלה, המונח במרפסת דק אישית ומקורה משלו "על הגובה", כשהוא ניצב ממש מול הרי הגליל.


8. בקתות משי – בהחלט מדובר בפינה ציורית וססגונית בלב הגליל המערבי, שאפשר למצוא בה פינה טובה להתיישב ומכאן לא לרצות לזוז יותר לעולם. שלושה צימרים בצפון עם ג'קוזיהשוכן בתוך מתחם מקורה וסולידי עם סאונה יבשה בצד, בריכת שחייה ואופציות תיירותיות נרחבות בסביבה הקרובה.


9. יובלים ספא ואירוח – אם אתם מעוניינים כמעט "לשחות" בתוך הג'קוזי ספא שלכם, יובלים ספא ואירוח מסוגלת להגשים לכם את החלום בשלמותו. מתחם מושקע ומיוחד בכפר האמנים אניעם שברמת הגולן, המציע אווירה רומנטית יוצאת דופן, בריכה בחודשי הקיץ והכי חשוב – ג'קוזי ספא ענק, חלומי ומודרני, השוכן במתחם מקורה עטוף בקירות אבן גלילית. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים