נופש זוגי בסטייל: צימרים בצפון לזוגות צעירים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ17-10-2016
נופש זוגי בסטייל: צימרים בצפון לזוגות צעירים

מחפשים צימרים בצפון לזוגות צעירים? אין כמו לבלות יום הולדת, תאריך שנתי או סתם חופשה מהצבא או האוניברסיטה במתחם צימרים רומנטיים בצפון, שיאפשר לכם לנוח ולשבור את השגרה בדרך הכי טובה שאפשר. בעוד שקבוצות גיל אחרות תלויות בעבודה בלבד כדי לצאת לנופש, מרבית הזוגות הצעירים נמצאים בתוך מספר מסגרות כמו עבודה ולימודים, המונעות מהם לצאת לנופש ארוך טווח ולצערנו, יקר באופן יחסי. לכן לקחו בשנים האחרונות מארחי הצימרים בצפון את הנושא עוד צעד אחד קדימה וכעת הם מנגישים את מתחמי הצימרים שבבעלותם גם לזוגות הצעירים, המבקשים לקבל משהו קצת תוסס ומודרני יותר מהדברים המקובלים.


צימרים בצפון לזוגות צעירים – מה בעצם ההבדל?


למראית עין, ההבדל אינו משמעותי. בקתות עץ יפות עם בריכה, נוף מקסים ואווירה רומנטית לבבית ומחבקת. אך אם מתעמקים בתכולת הצימרים ובמפרט הטכני – ניתן למצוא עשרות שינויים בזירה הטכנולוגית בעיקר, שהופכים את הצימרים ממתחמי אירוח כפריים לסביבת בילויים מלאה מכל טוב. צימרים בצפון לזוגות צעירים כוללים בראש ובראשונה – המון, המון פרטיות. אם בעבר חלקו הזוגות הצעירים את הגן או המרפסת יחד עם זוגות נוספים, כעת הם יכולים לבחור לקיים חופשה בלעדית ללא שכנים, בסוויטה ענקית ופרטית עם בריכה וג'קוזי ספא זרמים מול הנוף. פנים הסוויטה כוללת מיטה מתכווננת, מסכי SMART TV, אייפדים וכפתורי שליטה במערכת התאורה והקירוי של הבריכה. גם ברמת הפינוקים מצפה כאן לאוהבים הצעירים לא מעט: משקאות אלכוהוליים, מבחר עוגות ביתיות, משקאות אנרגיה ומכונות אספרסו, לאלו המחפשים השכמה מהירה ואיכותית. גם ברמת העיצוב חלו שינויים רבים: עיצוב מודרני בצבעים דומיננטיים, ריהוט גדול ויוקרתי המחליף את זה הקומפקטי, חדרי רחצה מפוארים ולרוב זוגיים ועוד. צימרים בצפון לזוגות צעירים מכילים גם יותר שולחנות בר מעוצבים ודלפקי ישיבה, מתחמי חוץ גדולים בהם ניתן להתפנק ומפלסי שיזוף מרשימים מהם יוכלו כל זוג מתארחים ליהנות ללא הגבלה.


חופשה בצימרים בצפון לזוגות צעירים


לוקחים את החוויה צעד אחד קדימה


צימרים בצפון לזוגות צעירים הם פינוק, איך נאמר, די אקסקלוסיבי. וככזה, גם מחירו בהתאם. עבור הרפתקה שכוללת סוויטה מפוארת עם בריכה פרטית, ישלם הזוג כ-1,500 ₪, בעוד שבאלו הכוללים למשל בריכה משותפת ומתחם פנים יוקרתי בהתאם, המחיר הוא כ-1,000 ₪. בשנתיים האחרונות מתווספים גם מתחמי קונספט מסוג חדש, המצעידים קדימה את המודרנה ורמת הפינוקים. דוגמא בולטת לכך היא מתחם פול ויו, הכולל ארבעה מתחמי נופש פרטיים, כאשר לכל אחד מיני-בית קולנוע אישי, הניתן לצפייה דרך הבריכה המחוממת או מכורסאות הקולנוע היוקרתיות שניצבות כאן. לאוהבי הטבע והשלווה, ניתן להציע את מתחם צימרים ביער הבולט באיכויותיו הרומנטיות וכולל מתחם ספא יוקרתי מרהיב ממש בין העצים שבו מסתתרים האט טאב וסאונה איכותיים. המיקום של מתחמי צימרים בצפון לזוגות צעירים, נמצא כתמיד סביב אטרקציות רבות, שגם בהם חלים שיפורים: את טיולי הטרקטורונים הוותיקים מחליפים אט אט הרייזרים העוצמתיים ובמקום עוד טיול סוסים רומנטי, אפשר ליהנות מפעילויות ספורט ימי באזורי הכנרת ומבחר הנחלים. גם השלג שבאזורי הגליל ורמת הגולן מוסיף לאווירה הצעירה ובשטחים המושלגים אפשר למצוא מבחר מסעדות שף הצופות לנוף, טיולי סגוויי מדליקים ואינספור מקומות טובים לצילומי סלפי. צימרים רומנטיים בצפון לזוגות הצעירים הם כבר הרבה יותר מ"סתם" בילוי – הם גדולים יותר, מפוארים יותר ובעיקר כוללים גן עדן של פעילויות שוות ונחשקות שכולם ישמחו ליהנות מהם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים