צימרים בצפון ללילה אחד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-06-2017
צימרים בצפון ללילה אחד

אז אתם מוזמנים לאירוע באזור הצפון או שיש לכם פגישת עסקים. ואולי בעצם מתחשק לכם לנסוע ללילה אחד סתם כי אפשר? כל הסיבות נכונות עבור צימרים בצפון ללילה אחד. כל מתחם נופש ישמח לארח אתכם כאן לבילוי קצר, גם אם ברגע האחרון ולהעניק לכם מחיר משתלם ושירות מלכותי ככל יכולתו.


צימרים בצפון ללילה אחד – האם אפשרי גם בסופ"ש?


עיקר הזמינות של מתחמי צימרים ללילה אחד בלבד פועלת בימי אמצע השבוע. בעוד שסוף השבוע (מיום חמישי ועד יום שבת, כולל) נחשבים לבעלי מסגרת הזמנה קבועה של שני לילות מראש, הימים ראשון עד רביעי שמורים למתארחים הספונטניים, אלו המגיעים לזמן קצר יותר ומעוניינים במחיר משתלם ביותר. כך למשל תמצאו באמצע השבוע המון צימרים בדקה התשעים שיספקו לכם מקום טוב ואיכותי מאוד ללון בו ובהנחה של עשרה, עשרים ולפעמים גם חמישים אחוזים. גם אם אתם מזמינים צימרים ברגע האחרון, אפשר להיות בטוחים שמדובר במתחמים הכוללים את אותן האיכויות מבלי להחסיר מכם דבר. ביום ההגעה כאשר הצ'ק אין הינו בצהריים, תוכלו לצאת לסיבוב בחלקי המתחם ובחצר הגדולה, ליהנות מהנוף, האווירה והשלווה, לשתות קפה במרפסת הפרטית עם בני הזוג שהצטרפו אליכם ולהיכנס לשעה קלה לג'קוזי לעיסוי גב קליל ומפנק. אם היום שלכם הסתיים מאוחר, עדיין תוכלו ליהנות מכל אלו בשעות הבוקר אולם יש לזכור שהעזיבה לרוב מתבצעת עד השעה אחת עשרה בבוקר. הארכת השהות תתבצע בתוספת תשלום.


יתרונות הבילוי הקצר בצימר


צימרים בצפון ללילה אחד יכולים להעניק למבקריהם דרך ראויה ומכובדת ללון באזור, מבלי לבצע את הנסיעה הקשה הלוך וחזור באותו היום. בדרך זו אתם יכולים להתרענן במקום נעים ולקחת לעצמכם קצת את הזמן, רגע לפני שחוזרים אל העיר הסואנת ושלל העיסוקים היומיומיים. אם אתם מחפשים כבר עכשיו צימרים בדקה התשעיםתוכלו לבצע הזמנה בקלות ונוחות דרך מערכת צימרים בהזמנה אונליין ולבחור במקום האידיאלי עבורכם מבין שורה של צימרים ברגע האחרון. צימרים אלו המוגשים לכם במסגרת ההזמנה אונליין הינם מקומות איכותיים וברמה גבוהה, המעניקים לאורחי אמצע השבוע את האפשרות לשהות בנחת ובמחיר נמוך בהרבה ממחירי סוף השבוע. יחד עם זאת חשוב לזכור כי צימרים בצפון ללילה אחד לרוב לא יעבדו במתכונת זו בחופשות הארוכות כמו סוכות, פסח והחופש הגדול, מפני שאז נחשבים זמני השיא וכבר מראש נכנסות הזמנות לטווחי שהות גבוהים יותר מלילה אחד בלבד.


צימרים בצפון לילה אחד


אם אתם מחפשים צימרים בצפון ללילה אחד ומעוניינים לבצע הזמנה אונליין כבר עכשיו, חשוב שתדעו בראש ובראשונה מהו האזור בו אתם מעוניינים לנפוש או במילים אחרות – מה יהיה קרוב יותר אל נקודת המפגש או המקום בו אתם צריכים או מעדיפים להימצא. אם באזור רמת הגולן אתם שוהים, מומלצים המושבים חד נס, מעלה גמלא ורמות – נחשבים יוקרתיים מאוד כך שבאמצע השבוע ניתן להרוויח אותם במחירים נמוכים בהרבה ועדיין ליהנות מאותה החוויה במדויק. אם את אזור הגליל המערבי תעדיפו – מומלצים המושבים גורן, עין יעקב ומנות הכוללים גישה נוחה אל מרכזי הגליל המערבי וכן שורה של מתחמי איכות. ואם באזור הגליל העליון אתם מעוניינים, כדאי להתמקד במושבים ראש פינה, כרם בן זמרה ודלתון, מן היפים והאיכותיים ביותר שבראה אי פעם ארץ הגליל המרהיבה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים