צימרים בצפון לזוגות בלבד – מה זה בעצם אומר?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ13-10-2016
צימרים בצפון לזוגות בלבד – מה זה בעצם אומר?

לכולנו ברור שקהל היעד הגדול והמרכזי ביותר של עולם הצימרים בצפון הוא הזוגות. עם כל הכבוד למשפחות, קבוצות החברים ונופשי החברה, הזוגות היו ונשארו אלו שבגללם העסק הזה עודנו חי ובועט וככזה, מתווספות עבורו עוד אפשרויות, עוד פינוקים ועוד המון טכניקות אירוח. אך האם מדובר באותם המתחמים המיועדים גם לקהלים אחרים? האם מקום שמגדיר את עצמו "צימרים בצפון לזוגות בלבד" הוא אכן כזה? או שביום אחר הוא גם עבור "משפחות בלבד"? אפשר להירגע ולהסיר את הספק – התשובה לכך היא כמובן לא. מתחמי הזוגות בלבד מיועדים לשום דבר ואף אחד אחר פרט לזוגות עצמם והחוויה היא שונה בתכלית.

כאן במתחמי צימרים בצפון לזוגות בלבד, אין רעש ילדים, אין ניחוחות מנגל מהמשפחה שלידכם ואין סיכוי שהשכנים שלכם לא יהיו זוג גם כן. ומעבר לכל זה, כל צימר בצפון לזוגות המיועד רק לזוגות כולל מספר מאפיינים ייחודיים שהופכים בשנים האחרונות


ליתרון ענק עבור הנופשים:


אינטימיות – כל זוג מעוניין להיות לבד, כך שחוויית האירוח לזוגות בלבד מגשימה את הרעיון ומעניקה לכל זוג סוויטה אחת פרטית עם מרפסת נוף יפה ולעתים גם בריכה פרטית. בנושא זה חשוב לציין - צימרים בצפון עם בריכה פרטית הפכו למתחמי האירוח הנחשבים ביותר בקרב הזוגות, הם יוקרתיים יותר ומצויידים במפרט חדרים עשיר ומגוון במיוחד ועל כן עלותם גבוהה יותר.


איכות – רמת האירוח במתחמי צימרים בצפון לזוגות בלבד היא גבוהה מהסטנדרט המקובל וככזו תוכלו למצוא בה יותר אקסטרות ותוספות מיוחדות. חלק ממתחמים אלו גם נחשבים ממילא לוותיקים בענף ומתבססים על שנים רבות של למידה והתמקצעות, על מנת להעניק לאורחים את השירות הטוב ביותר.


רומנטיקה – הסיבה האמיתית שבגללה מגיעים לכאן. צימרים בראש פינה למשל הממוקדים אך ורק בזוגות, יודעים לספק חללי אירוח גדולים ורומנטיים במיוחד, תחת מעטפת אותנטית ומחבקת. בכל הצימרים המיועדים לזוגות בלבד תמצאו מיטות גדולות ומפנקות, מתקני ספא וג'קוזי, חדרי רחצה זוגיים, ארוחות בוקר זוגיות, חבילת עיסוי זוגית ועוד.

בואו לצימרים בצפון לזוגות בלבד.

צימרים בצפון לזוגות בלבד – מה בכל זאת חשוב לדעת?


מכיוון שגם בשוק זה קיים מגוון לא מבוטל של מתחמי אירוח, חשוב מאוד בראש ובראשונה לבדוק את הביקורות המופיעות באתר. כך תוכלו לדעת האם המקום שבחרתם זוכה לתגובות טובות והרבה מהן מצד זוגות שכבר ביקרו כאן. ניתן לבחון את המקום גם באמצעות דף הפייסבוק (אם יש) ולקבל חוות דעת נוספת לגבי השהות. לאחר מכן, כאשר אתם משוחחים טלפונית עם המארחים, חשוב שתשאלו את השאלות הנכונות כדי לקבל מדד מדויק יותר, במקום שאלות עם תשובה סגורה כמו "כן" ו"לא". למשל – אם אתם מתארחים במתחם צימרים בצפון עם בריכה פרטית, שאלו "מהו גודל הבריכה"? במקום "האם הבריכה הפרטית גדולה?" ו"מה רואים ממרפסת הסוויטה" במקום "האם יש נוף מהחלון?" בנוסף במידת האפשר, נסו להתכוונן לתאריכים המבוקשים פחות בהם המחירים יורדים, למשל בחורף, בימי אמצע השבוע ובימים שמחוץ לחגים וחול המועד. צימרים בצפון לזוגות בלבדאמורים להבטיח גם סט פינוקים בתוך החדר, הכולל חלוקים ונעלי ספא, בקבוק יין ואפשרות לשדרוגים כמו ארוחות שף ועזרה בתכנון הפתעות מיוחדות כמו קישוטים ועוגה ליום הולדת או הצעות נישואין. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים