הכי שווה בסביבה: צימרים בכנרת עם בריכה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-06-2017
הכי שווה בסביבה: צימרים בכנרת עם בריכה

כל נפש זקוקה להרפייה, לרגיעה ולעיסוקים נעימים. הכירו את החופשה שמבצעת את כל אלה על הצד הטוב ביותר – צימרים בכנרת עם בריכה. אז מה כבר מייחד את אזור הכנרת חוץ מהחופים שהיא מציעה ולמה צימרים בכנרתבכלל נחשבים לחופשה משובחת שכולת יוקרה רבה אך בכלל כוללת פעמים רבות מחירים מוזלים? הצצה אל עולם המים הכי ישראלי.


למה לנפוש דווקא כאן?


צימרים הם אופציה טובה לנופש ספונטני וזמין, כאשר אין לנו רצון מיוחד להתרחק משמעותית מהבית או בכלל לכלות זמן רב מידי (שלא תמיד יש) בטיסות והמתנות. צימרים בכנרת עם בריכהמאפשרים לכל נופש ליהנות מחופשה מושלמת ומלאה הכוללת מים רבים. במקומות רבים אף ניתן ליהנות מהבריכה "על הגובה", כך שהיא נראית ממש כאילו היא נשפכת אל הכנרת ומספקת בשל כך נוף מושלם וכמעט בלתי אפשרי. צימרים בכנרת ניחנים ביוקרה רבה, קודם כל בשל היותם ממוקמים בנקודות הנוף הציוריות והודות לרצון המארחים בשאיפה המתמדת לשלמות. על כן במרבית המקומות תוכלו למצוא מתחמי צימרים עם בריכה מפוארת מדגם הבנייה האיכותי ביותר, לעתים לצידה יוצב ג'קוזי ספא וכן צמחייה טרופית סביב תעטוף אתכם בפרטיות ושלווה. חדרי השינה וחללי הפנים מעוצבים בטעם כפרי – רומנטי ומעודן וכוללים אבזור מלא וכן אווירה רגועה בכל שלב. אך למרות כי נדמה שמתחמי הכנרת הינם צימרים יוקרתיים המספקים חופשה איכותית במחיר גבוה, בוודאי תופתעו לגלות שהמחירים דווקא אטרקטיביים הרבה יותר ונחשבים לזולים הרבה יותר מאזורי נופש אחרים. זאת מפני שהתפיסה המלווה את אורח החיים כאן היא צנועה ופשוטה יותר ומתוך אהבה אמיתית לעולם הנופש והרצון לארח. האיכות כמובן נשארת בכל שלב.


צימרים בכנרת עם בריכה


כך תבחרו צימרים בכנרת עם בריכה


רבים מוצאים את עצמם בהתלבטות ארוכה מידי מול שורה של צימרים בכנרת עם בריכהשהינם אפשריים עבורם לנופש. אך למעשה החשיבה הארוכה עלולה להוציא אתכם מסבלות ומיכולת שיפוט הגיונית, כך שבסופו של דבר או שתמצאו מקום שבכלל לא מתאים לכם, או שפשוט תדחו כל פעם את קבלת ההחלטה. נכון, הצימרים שעל הכנרת הם יפים מאוד, שופעים ומרגיעים וזה ללא ספק משתקף היטב גם מבעד לתמונות. אך נסו לנטרל את השפע של מתחמים המוצג לכם והסתפקו אך ורק בלהציב לעצמכם עובדות: כמה חדרים דרושים לכם? האם תעדיפו מתחם נופש משפחתי או זוגי פרטי עם בריכה רק בשבילכם? האם תזדקקו לחדר שינה נפרד עבור הילדים? והאם נוף ישיר אל המים חשוב לכם בצורה מיוחדת? (לא כל מתחמי הנופש כוללים תצפית אל הכנרת, אך גם מקומות בעלי נוף שונה מהחלון יכולים לספק חופשה ברמה גבוהה מאוד). חפשו אך ורק מספר צימרים העומדים בכל הקטגוריות הדרושות וסמנו אותם כרשימה. מומלץ שלא לבחור יותר משבעה – עשרה צימרים בכנרת עם בריכה כך שמהם תוכלו לבסוף למצוא את האחד שלכם, אחרי בירור מעמיק יותר לגבי כל הפרטים, המחיר וכמובן התפוסה של המקום בתאריכים המבוקשים שלכם. אתם מעוניינים להיות ספונטניים עד הסוף? אין שום בעיה! צימרים רבים יעניקו לכם הטבות והנחות משמעותיות גם בדקה ה-90 בעיקר בימי סוף השבוע.


צימרים על הכנרת הם חופשה חלומית, רגועה, שופעת מים ומבחר אפשרויות בילוי באזור המיוחד. אין לנו ספק שמכאן לא תרצו לחזור שוב לשגרה כל כך בקלות...

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים