סופעונה? כל מה שרציתם לדעת על צימרים במבצע

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-12-2016
סופעונה? כל מה שרציתם לדעת על צימרים במבצע

חשבתם על חופשת קיץ מדליקה בצימר בצפון ובמחיר מוזל? הצחקתם. צימרים במבצע נוהגים לפרסם את הדילים שלהם בדיוק מהסיבה שבעונות מסוימות הביקוש פוחת ולכן שווה לבעל הצימר להפחית במחיר במקביל כדי ליהנות ממתארחים נוספים שיגיעו. למעשה מה שמובטח לאורחים בתמורה הוא בדיוק אותו האירוח, עם האפשרות ליהנות מהנחה מסוימת – בדרך כלל של עשרה או עשרים אחוזים, ארוחת בוקר או עיסוי במתנה והנחות גדולות על הלילה השני. לכן כדי ליהנות מהם באמת, תצטרכו לחכות לתאריכים ה"פחות טובים" – כמו ימי חול של אמצע השבוע והחורף.


צימרים במבצע הם לא רק חוש עסקי מפותח, אלא גם אידיאולוגיה אמיתית


בצפון יש לא מעט צימרים במבצע שאפשר לתפוס דרך האתרים השונים מידי יום. אך כמה בעלי צימרים מתוכם כבר מזמן הבינו, שכדי להמשיך ולהיות המובילים בתחום עליהם לפנק את ציבור הנופשים הרבה יותר מהמקובל. זאת אמנם חשיבה עסקית נכונה ויכולת טובה בזיהוי מגמות הצרכנות, אך היא נובעת גם הרבה מרצונם של המארחים הללו להעניק לאורחיהם את מה שצימרים אחרים לעתים דורשים עליו מחיר חריג ובלתי מתפשר. בצימרים היוקרתיים למשל, או אלו הנחשבים לרמה גבוהה מאוד, תזכו לראות פחות מבצעים ויותר מחירים אחידים. באלו הרומנטיים הנחשבים איכותיים אך לא יוקרתיים, תוכלו למצוא יותר מבצעים והנחות הנוגעות גם להטבות שתקבלו "על הדרך" כמו האפשרות לארוחה זוגית או אטרקציה קרובה שתואמה מראש מול המארחים לרגל המבצע. אלו מכם המחפשים אחר מקום איכותי ומשתלם כבר עכשיו, חייבים לזכור בראש ובראשונה כי מבצע הוא תמיד ספונטני באופן יחסי ומתייחס לזמן מוגבל. ועל כן לא חייבים בעלי צימרים במבצע לתת לכם את מחיר המבצע אם בחרתם להגיע בעוד חודשיים. עוד חשוב לזכור, כי כדי ליהנות ממבצעים והטבות בעולם הצימרים כמו בכל סוגי הנופש האפשריים – יש לשמור על ספונטניות מסוימת ולערוך את החיפוש שלכם כמה שיותר קרוב למועד הנסיעה.


סוף עונה - צימרים במבצע


שיאני המחירים המשתלמים ביותר


אז מיהם אותם מתחמים שדואגים להוציא צימרים במבצע ולערער את השוק כולו? המפורסם שבהם הוא מתחם סוויטה בכפרממושב שומרה – אי שם בלב יערות הגליל המערבי. המתחם עצמו הינו באווירה כפרית אותנטית עם בריכה צמודה וסביבה פסטורלית מאוד. כאן מקפידים לרענן את מבצעי הצימרים ולהעניק למחפשי הצימרים מחירים משתלמים לכל כיס בלא פחות איכות מכל מקום אחר. מדובר באחד המתחמים המבוקשים באזור שכן גם ביקורות השירות המצוינות שלו רק מוסיפות עוד סיבה טובה להגיע לכאן מהר.

לא רחוק ממתחם סוויטה בכפר, ניצב מקום נוסף המקפיד לשמר מחירים טובים ומבצעים מתוך אידיאולוגיה אישית לכיס הנופשים – פסגת האופק הממוקם במושב הצימרים המפורסם עין יעקב. גם כאן אווירה פסטורלית ומראה טבעי ירוק לא יחסרו לכם וניתן ליהנות מתנאי פרטיות טובה, בריכה חמודה ובעיקר הרבה רומנטיקה. כאן המבצעים מתרכזים בעיקר סביב הדקה התשעים כך שתצטרכו גם הפעם להיות זריזים וספונטניים.

לקינוח, נציג בפניכם את אביב הצפון ממושב סאג'ור – אולי המקום שהתברך בנופים המדהימים ביותר בגליל המערבי. כאן החוויה אותנטית מאוד, באווירה דרוזית כובשת. כאן נהנים האורחים לא רק ממבצעים חסרי תקדים אלא גם מפינוקים ללא הפסקה כיאה להכנסת האורחים הדרוזית המפורסמת, בריכה עצומה וג'קוזי ספא. אביב הצפון ומארחיו המסורים דואגים שכל סוויטות המתחם ייחשבו צימרים במבצע וזוכים למקום גבוה ומכובד בראש רשימת המבוקשים בצפון.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים