רומנטיקה, פאר וגם קצת היסטוריה... צימרים בראש פינה לזוגות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ14-01-2017
רומנטיקה, פאר וגם קצת היסטוריה... צימרים בראש פינה לזוגות

לאן שלא תבחרו להגיע בצפון היפהפה, תמיד תוכלו לפגוש עוד אתר מקורי ומעניין שטרם פגשתם. אחד כזה שמסתיר מאחוריו עבר עשיר ומרתק וגם כמה אטרקציות מדליקות. אפשר ללכת בקלות לאיבוד בתוך המבחר ועדיין להתלבט עד לשניות האחרונות. אבל רק נגיד לכם את מילות הקסם: ראש פינה ותראו איך גם אתם נרגשים מהרעיון ונמשכים הנה תוך שניות.

עוד הרבה לפני שנדבר על צימרים בראש פינה לזוגות ומה בדיוק מצפה לכם בהם, נפתח ונאמר שכאן במקום המיוחד הזה יש את כל מה שצמד המטיילים שבכם בדיוק רוצה לקבל: נוף מרהיב מכל פינה, בנייה עתיקה כמו בסמטאות השמורות ביותר באירופה, נחל שזורם מסביבכם, שדרת מסעדות, תצפית מיוחדת במינה ואינסוף סיפורים בתוך ציר הזמן ההיסטורי. ראש פינה הגדילה לעשות והוסיפה על כל אלה עשרות צימרים עם בריכה להנאת כל זוג מתפנקים ומאוהבים. עם השנים התפתחו מתחמי הנופש במושבה מבתי אירוח כפריים לסוויטות מפוארות ובעלות ניסיון של שנים רבות בתחום האירוח – מה שהופך את המקום למוביל בכל הנוגע לתודעת שירות, לעיצוב אדריכלי מעורר השראה ולדוגמא אישית להתנהלות נכונה בענף הצימרים ובייחוד בכל הקשור לזוגות.


צימרים בראש פינה לזוגות ומה שהם כוללים


בהשראת בתי הישוב הישן שהוקם כאן עוד במאה ה-18, הוקמו צימרים בראש פינה לזוגותבעיצוב זהה ובאווירה דומה. קירות אבן מפוארים, חצרות פאר ותפאורה טבעית מרהיבה מתמזגים נפלא עם עיצוב קלאסי-אירופאי איכותי, המון מרחב ושלווה. כל אלו יחדיו גורמים למתחמי צימרים בראש פינה לזוגות להפוך לפופולאריים ואהובים במיוחד. כך יכולים למעשה המארחים המסורים להמשיך ולקיים את המסורת ארוכת השנים של האירוח ולשמש כמתחמי נופש איכותיים עבור המבינים האמיתיים של עולם התיירות. רמת הטכנולוגיה והאבזור שנוספו לכל אחד מהצימרים ברחבי הצפון, לא מונעת מנבחרת העל של צימרים בראש פינה לשלב את המסורת הייחודית עם כל הפינוקים המודרניים האפשריים: בריכות שחייה ענקיות ויוקרתיות, מתקני ג'קוזי ספא זרמים וסאונות יבשות שמסוגלים לפנק כל זוג, בכל מזג אוויר קריר בשעות הערב, מיטות קינג סייז מלכותיות וחוויות צפייה משוכללות. הזוגות יכולים לבלות את היום בשהות מפנקת במתחם, לצאת לטיולים באתר השחזור המיוחד וגן הברון, נחל ראש פינה וכרמי היין הסמוכים, להצטלם וליהנות ממגוון טיולי שטח, לקנח בארוחה טובה ולשוב אל מתחם הנופש לערב שכולו רומנטיקה ויין שהשאירו עבורכם המארחים בהפתעה.


מבחר צימרים בראש פינה לזוגות


הרבה רומנטיקה וכמובן המלצה טובה


בחורף מצפה לכם הזוגות פינוק אמיתי של ממש – נוף מושלג וקסום מהחרמון וחוויה חורפית חמימה ויוקרתית. צימרים בראש פינה לזוגות מקפידים לפנק את האורחים תמיד בארוחות בוקר גליליות, משקאות חמים וקרים, חטיפים ומתוקים. בחלק מהצימרים תוכלו למצוא גם סביבת גן מטופחת ויפהפייה לרבוץ בה, אפשרות להגיע עם בעלי החיים וכן שירות מעל ומעבר למצופה במסגרתו יוכלו המארחים לספר לכם על המקומות המיוחדים והנסתרים בסביבה, שרק הם מכירים.


אחת הדוגמאות הטובות ביותר למתחם צימרים בראש פינה שהוא מושקע, איכותי, רומנטי ופופלרי במיוחד היא האחוזה המרהיבה פינה בלב. מדובר באחוזת איכרים שבנה לא אחר מאשר הברון רוטשילד בכבודו ובעצמו, לפני יותר מ-120 שנים. מתחם האירוח שמר על עיצובו המקורי העתיק ומלאכת הפיכתו למתחם אירוח מהטובים ביותר במושבה נמשכה 7 שנים! גם אם תבחרו להגיע הנה או לכל מתחם צימרים עם בריכה לאוהבים ברחבי המושבה, מובטחת לכם הנאה ייחודית, איכותית וחלומית שיהיה לכם קשה לשכוח.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים