גן העדן זה כאן: צימרים ברמות למשפחות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-03-2017
גן העדן זה כאן: צימרים ברמות למשפחות

אם אתם במקרה עוברים על כביש "סובב כנרת" וקצת אחרי שעוברים את עין גב מפנים ימינה רחוק למעלה את המבט, תוכלו לראות את מושב רמות מציץ אל הנוף הנפלא כשהוא כולל שורה של בתים יפהפיים בקו ראשון אל המים. הנוף, האוויר הצלול והאטרקציות הנפלאות לכל גיל משולבים יחד בעשרות מתחמי צימרים ברמות למשפחות בהן מצפה לאורחים אירוח איכותי ואכפתי יוצא דופן, אוויר כפרית והמון סגנון. סביר להניח שאם תתהלכו כאן מוקדם בבוקר תוכלו לפגוש במחצית האוכלוסייה לפחות. ככה זה כשאתה מתארח בלב קהילה חרוצה ומנומסת, שמקפידה לאחל "בוקר טוב" ו"יום נפלא" לסובבים אותה. הכל פסטורלי להפליא, מוקף בצמחייה ספק פראית – ספק מטופחת ובתים כפריים יפים עם נוף שנמתח לכל אורכה, גודלה ויופייה של הכנרת.


העיסוק הגדול של המושב בתיירות ובחוויית האירוח הוא חלק נכבד מאוד ממהות החיים כאן. תושבים רבים מפעילים צימרים ברמות למשפחותשהפכו בזכות עצמם לשמות נרדפים עבור איכות ורומנטיקה. גם משפחות גדולות וקבוצות יוכלו להגיע לכאן, אל כפר הנופש הוותיק והמפואר שבמושב. באופן כללי, התיירות של צימרים ברמת הגולן נמצאת במגמת פריחה ומטיילים רבים בוחרים לפקוד את האזור הנהדר גם בחורף ובסתיו, לטייל ולהתפנק. מכאן אפשר להרוויח בנוסף את הנוף המרשים והקרבה לעשרות אטרקציות, פעילויות, מסעדות וחוויות הפועלות גם מתוך המושב עצמו.


צימרים ברמות למשפחות בצפון


נחזור לרגע אל ימי ההתחלה.


מושב רמות זכה לשמו בזכות המיקום שלו בין שתי רמות ובגובה של 200 מטרים מעל פני הכנרת. מרחק הליכה מפריד בין הרמה לבין החוף שלמרגלות המושב (אולם הטיפוס חזרה אינו מומלץ כמובן...) – חוף ומלון כינר גליל המיועד לציבור הדתי. גם החופים הסמוכים הם במרחק של 5 דקות נסיעה בלבד מתוך המושב. ראשוני המתיישבים הגיעו אל אזור סמוך ב-1969, בו היה כפר נטוש בשם סקופיה. כעבור שנתיים עברו להתגורר בבתי עץ "משולשים" ובשנת 1973 עברו להתיישב במיקומם הנוכחי. בתים משולשים אלו ניצבים כיום בתוך כפר הנופש רמות ולמעשה היוו את ראשית התיירות כאן. מה שמבטיח לכם חוויית אירוח במתחמי צימרים למשפחות שהיא מנוסה, מקצועית ואפילו נחשבת כמסורת העוברת מדור לדור, מאז ועד היום.


צימרים ברמות למשפחות – פרטים והזמנות


גם כאן, כמו במתחמי נופש רבים אחרים, נחלקים צימרים ברמות למשפחות לפי כמות יחידות האירוח – בין שתי סוויטות מפוארות עם בריכה פרטית ועד 5 או 6 יחידות במתחם הכולל גן משותף עם בריכה יוקרתית. האמירה של המושב מסתכמת בעיקר ביוקרה ואיכות, כך שלא תמצאו כאן מתחמי נופש שאינם מתוחזקים היטב, מבריקים מניקיון ומושקעים למדי. גם בתחום ארוחות הבוקר תזכו למטעמים מחומרי גלם טריים בלבד, תוצרת מקומית של המושב וגידולי החקלאות בו. ניתן לבצע תיאום נופש ע"י צימרים בהזמנה אונלייןלמרבית מתחמי הנופש במושב דרך האתר וכן לערוך השוואת תמונות ומחירים בין הצימרים השונים. צימרים ברמות למשפחות יכולים להכיל חלל פנים גדול ומעוצב בו כל המשפחה תלון יחד, אך בחלק מהמקומות ישנם חדרי ילדים. בנוסף לבריכת השחייה והג'קוזי ספא בחלק מהמקומות, מתחמי הגן מרווחים ביותר ויאפשרו לילדים להתרוצץ ללא הגבלה, בעוד שאתם צופים אל נופי הכנרת החלומיים ומתאהבים מחדש. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים