חמש סיבות מעולות לנופש צימרים ברמות לזוגות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ09-07-2017
חמש סיבות מעולות לנופש צימרים ברמות לזוגות

מקומות זוהרים שכוללים נוף מרהיב אל המים וחוויית נופש שהיא לא פחות מאיכותית הם עניין די נפוץ בעולם כולו. כמעט בכל יעד שמשי ונעים שתניחו עליו את האצבע תמצאו מקורות מים מדהימים, נוף מקסים וחוויית אירוח מפנקת וטובה בהחלט. אך כמה מהמקומות האלה נמצאים דווקא אצלנו, בישראל הקטנטונת? לא יותר מידי. אלו מכם שמעוניינים להרוויח נופש במתחם צימרים רומנטיים יפה וטוב מבלי לחצות את גבולות המדינה, חייבים להכיר אותם למרות המיעוט. והיום אנחנו כאן בעיקר כדי לספר לכם על צימרים ברמות לזוגות – אחד המקומות המקסימים, השווים והנעימים ביותר לכל חופשה רומנטית. סקרנים לדעת מה מחכה כאן? הנה 5 סיבות מעולות להגיע ולהתארח:


צימרים ברמות לזוגות – המיקום, החוויות והרמה הגבוהה


1. הלוקיישן – רמת הגולן יכולה להפתיע כל אחד במיצגי הנוף המעולים שהיא מספקת. וכאן בדרום רמת הגולן, מעל הכנרת, ממוקם מושב רמות המרוחק 5 דקות נסיעה בלבד מהמים. למושב תצפית חלומית אל כל רחבי הכנרת כך שהעין לא שבעה בשום שלב.


2. החוויות – לא רק מיקום מצטיין מבחינת הנוף מקבלים כל אורחי צימרים ברמות לזוגות באשר הם, אלא גם אזור שופע פעילויות, בילויים, טיולים ואטרקציות מכל סוג! חוץ מבילוי בכל חופי הכנרת הסמוכים, אפשר ליהנות גם מתוך המושב עצמו מטיולי סוסים, ג'יפים, טרקטורונים, מסעדות שף מובילות באזור, סיורים רגליים בפרדסים והמשקים ולאורך הנוף. בסביבה הקרובה תמצאו פאבים רבים, מסלולי טיול, מתחם הקניות והבילוי מול כנרת (צומת צמח), הופעות תרבות ופסטיבלים בכל ימות השנה.


צימרים ברמות לזוגות


3. הרמה הגבוהה - צימרים ברמות לזוגות נחשבים לאתרי נופש מפוארים בהחלט, המעניקים לשוהים בהם לא רק אווירה נעימה ושלווה, אלא גם רמה גבוהה מאוד ושירות חמישה כוכבים, התאמת כל מתחם אירוח גם לאירועים מיוחדים כמו הצעות נישואין, ימי הולדת ובקשות מיוחדות. באופן כללי נחשבים צימרים ברמת הגולן ליוקרתיים ומפוארים מאוד הן ברמת השירות והן מבחינת העיצוב, כך שמתחמי הנופש במושב רמות נכללים אף הם בתכונות האיזור כולו.


אירוח שווה מבחינת מחירים ואווירה


4. המחירים – למרות הפאר והרמה הגבוהה שניחנים בה מתחמי הנופש של מושב רמות, אפשר לא פעם לצפות למחירים מוזלים ואטרקטיביים בהחלט. כשם שהמון צימרים בצפון לזוגות בזולמוציאים מבצעים, דילים והנחות מיוחדות, כך נוהגים לבצע גם מתחמי צימרים ברמות לזוגות הנחות מיוחדות לאורך כל השנה, בהזמנות בדקה ה-90 ובהזמנת לילה נוסף וכד'. היכולת לאפשר מבצעים והטבות, מאפיינת בדרך כלל דווקא את המתחמים הנחשבים יותר, שכן היא פונה לקהל בצורה שירותית ומתחשבת, גמישה הרבה יותר.


5. האווירה – אווירה טובה היא עניין של מזל: או שהיא קיימת, או שלא. ובמקרה הזה, צימרים ברמות לזוגות רומנטיים ניחנו בהמון מזל. האווירה במושב כבר מרגע שעוברים את שער הכניסה היא לבבית ומחבקת, אפשר להרגיש שאתם ממש נחים ונרגעים, מתנתקים מהעולם החיצוני. יש כאן בהחלט תחושת נופש אמיתית וזה אולי באמת מפאת הניסיון הרב והוותק עצום השנים של המושב בחוויית האירוח (כבר משנות ה-80).


אם אתם מעוניינים בנופש צימרים רומנטיים, להפתיע, להתגבש ולבלות יחד עם בני הזוג – מושב רמות הוא כנראה המקום הדרוש לכם לחגיגה אינטימית ומיוחדת. האווירה, כמו גם המיקום, הרמה הגבוהה והשמירה על מחירים נוחים גורמת לרבים להגיע, להתאהב ולשוב לכאן פעם אחר פעם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים