רגע לפני שהשלג מגיע – כך תסגרו צימרים ברמת הגולן לזוגות במחירים אטרקטיביים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-12-2016
רגע לפני שהשלג מגיע – כך תסגרו צימרים ברמת הגולן לזוגות במחירים אטרקטיביים

צימרים ברמת הגולן לזוגות צעיריםהחורף הישראלי נמצא בבעיה. קטנה. הוא כמעט חסר משקעים ורק רמת הגולן לבדה זוכה ליהנות מהם, בעיקר מהשלגים שהופכים אותה לקסומה וייחודית. בכל שנה כשינואר מתקרב, אנחנו שוב מוצאים את עצמנו מקנאים טיפה בתושבים של אותם מושבי הגולן שנהנים ממה שרבים מאיתנו נאלצים לנסוע עבורו בין שלוש לחמש שעות נסיעה וזה עוד לפני הפקקים האיומים והתור האינסופי שמשתרך מחוץ לאתר החרמון. להם יש את הכל בגינה של הבית – הם יכולים לגלגל כדורי שלג ולבנות אנשי שלג, לצלם את הטבע הלבן המרשים ואולי גם להימנע מכמה ימים של עבודה בשבוע של סופת שלגים אימתנית. אז איך עושים שגם אנחנו נהנה קצת מכל הטוב החורפי הזה?


צימרים ברמת הגולן לזוגות – תוכנית החיסכון:


אם גם אתם כבר חושבים על צימרים ברמת הגולן לזוגות לעוד חודש או חודשיים שישאירו אתכם במוקדי השלגים במחירים נוחים ועם אפס תורים ופקקים, הכי חשוב שקודם כל – תדעו שאתם עומדים קצת להתפשר. צפון רמת הגולן נמצאת בשיא העונה שלה כשהיא מושלגת, מה שאומר שאתם עומדים לשלם בהתאם. אך אם תעדיפו לחסוך מעט ולהשקיע כחצי שעה נסיעה, תוכלו למצוא מתחמי נופש מצויינים וטובים לא פחות דווקא בדרום הרמה. כאן אמנם לא יורדים שלגים ולא תזכו לראות אותם מבעד לחלון, אבל צימרים ברמת הגולן לזוגות בדרום רמת הגולן נותרים אטרקטיביים לכל כיס שכן הם מוגדרים "אוף סיזן". מכאן תמיד אפשר לנסוע מעט לכיוון צפון הרמה וליהנות מהשלגים שבצד הדרך או בשמורות הטבע השונות, בדרכים הרבה פחות פקוקות ובגישה נוחה לשלגים שלא יגבו מכם דמי כניסה. מומלץ שתחפשו צימרים במושבים כמו רמות וגמלא, שנמצאים על הדרך שלכם צפונה. כשתחזרו, בקתות עדן רמות למשל ידאגו להפשיר אתכם מהשלגים באמצעות סאונה יבשה ופרטית ואילו בקתות עץ נועם– גם הן ממושב רמות, יציעו לכם רגיעה מיום הטיול מול נופי הכנרת המדהימים.




האתרים המושלגים החינמיים שכדאי שתכירו


בגדול, חופשה בשלג מייקרת את עלות הנופש הכוללת, בעיקר בגלל שבמסגרתה אתם מעוניינים לצאת מהצימר ולטייל במקומות המושלגים. לכן כדאי לחפש צימר רומנטי בצפון ולברר מול המארחים היכן כדאי לצאת ולטייל בשלג, במקומות פתוחים או ציבוריים שלא יגבו מכם עלות. אלו מכם המתארחים במתחמי צימרים ברמת הגולן לזוגות ומחוץ למוקדי השלגים, יוכלו להגיע אל תוך המושבים הקפואים כמו אלוני הבשן, מרום גולן ואורטל שהופכים למרהיבים במיוחד, לטייל בשטחים הפתוחים וברחובות המושב שנצבעו לבן וכן בשמורת האיילים או יער אודם הסמוכים. להשלמת החוויה תוכלו לקחת איתכם תרמוס חם או פשוט להיכנס אל אחת המסעדות המומלצות בסביבה. לחובבי הנוף מביניכם מומלץ לעלות גבוה אל בריכת רם שקופאת ומספקת מראה מרהיב או לאזור אומץ בפני הקור העז ולעלות אל בית הקפה הגבוה ביותר בישראל – קופי ענן השוכן על חודו של הר שלמרגלותיו מרבדים רבים של שלג. בין אם תבחרו בכל זאת להתמקם סביב צירי השלגים או מחוצה להם כדי ליהנות מהמחיר, כדאי לדעת שמתחמי צימרים ברמת הגולן לזוגותנחשבים לאיכותיים ובעלי רמת אירוח נפלאה במיוחד. בכולם תוכלו לצפות לג'קוזי מפנק, אווירה כפרית ונוף פסטורלי מקסים, המון פרטיות וכמובן... רומנטיקה אמיתית במיטבה.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים