הכי לוהט שיש: צימרים ברמת הגולן והכנרת על הדרך שלכם לחמת גדר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-11-2016
הכי לוהט שיש: צימרים ברמת הגולן והכנרת על הדרך שלכם לחמת גדר

בחוץ התחילו רוחות, הקור לאט לאט משתלט ואוטוטו ילוו אותנו גם הגשמים. בין העברת הארון מחורף לקיץ והחלומות על המרק העונתי שאתם מתגעגעים אליו, שוב חוזר החשק הזה לחמת גדר. המקום הכי מפנק שיש לחורף להציע, עם מי מרפא מיוחדים שהאדים בהם מסתלסלים מהחום פותח עונה וסביר להניח שכבר מהסופ"ש הקרוב הוא הולך להכיל כמות לא מבוטלת של מבקרים. חמת גדר ממוקמת באזור כל כך מבודד, שרובכם כנראה לא שמעו עליו קודם ונקרא עמק הירמוך. מתחת לפני האתר, בעומק של קרוב לשני קילומטרים מחלחלת כלפי מעלה נביעת ארבעה מעיינות חמים עתירי מינרליים ששימשו את מבקרי האזור הנידח גם בתקופות קדומות ביותר. השקט השורר כאן בתוספת פינוקי הספא האולטימטיביים מחייבים כמובן למהר ולהגיע, אך הנסיעה הממושכת כמו גם החזרה בדרכים עקלקלות ובלתי מוארות עלולה להיות מתישה מאוד ובעצם – קוטעת את רצף החוויה במהירות הבזק. לכן מרבית המבקרים מעדיפים לשלב את הביקור עם צימרים ברמת הגולן והכנרת שמאפשרים לחגיגה להימשך ליותר ממספר שעות ולהוות בעצמם מרכז בריאות מפנק לחורף. במקומות המפוארים יותר, תזכו בנוסף לאירוח ליהנות מבריכת שחייה מחוממת ומקורה וג'קוזי ספא מפנקים שמסוגלים להוות תוספת משלימה לביקור שלכם באתר המרחצאות המפורסם ולוות אתכם גם ביום שאחרי.

 

צימרים ברמת הגולן והכנרת


חמת גדר פלוס צימרים ברמת הגולן והכנרת – כמה יעלה לכם התענוג?


צימרים ברמת הגולן ממוקמים ברובם המכריע בקרבה נוחה אל אתרי הכנרת והנחלים, אך חשוב לזכור שמרחק הנסיעה ביניהם לחמת גדר הוא לכל הפחות כחצי שעה. לאלו מכם המעדיפים להתקרב לאתר מבחינת מרחק הנסיעה ככל הניתן, מומלץ לחפש צימרים ברמות או בגמלא המוגדרים כקרובים יותר. מתחמי הנופש במושבים אלו הם יוקרתיים ונחשקים יותר ועל כן עלותם גבוהה (כ-1,000 ₪ ללילה). אלו מכם המעדיפים אירוח איכותי אך לא מהסוג היוקרתי ביותר יסתפקו בזמני נסיעה של 45 דקות לכל הפחות, כאשר האפשרויות הנוחות והטובות יותר הן המושבה כנרת והמושבה מגדל.

למעשה ככל שתרחיקו לאזורים נוספים בהם ישנם צימרים ברמת הגולן והכנרת, תגלו שהמחיר מפתיע לטובה. אירוח במתחם צימרים ליד הכנרת יוכל לעלות כ-600 ש"ח ללילה ובמחיר הזה ניתן לעמוד בחופשה קצרה וגם בעלות הכניסה לחמת גדר (100 ₪ בממוצע לאדם, לא כולל ארוחות ומבצעים מיוחדים) המהווה את הבילוי שלכם במסגרת האירוח. מתחמי צימרים ברמת הגולן והכנרת המציעים אירוח אטרקטיבי ובמחיר נוח שכזה הם אינם פרטיים ועל כן מומלץ להביא איתכם זוג חברים או משפחה נוספת כדי ליהנות מאירוח סולידי יותר, בו חלק מהמתחם או כולו עומדים לרשותכם בלבד.

 

מהשלג אל המעיין ובחזרה


אם הנסיעה איננה מפריעה לכם ואתם מוכנים לעמוד בנהיגה של כשעה ממקום הלינה שלכם לחמת גדר ובחזרה, תוכלו להפוך את החופשה שלכם לפינוק חורף אמיתי ולשהות במתחם צימרים בצפון וברמת הגולןהצפונית והמושלגת. כך ניתן ליהנות ממסלולי טבע מרתקים ומשחקים בשלג בשעות הבוקר ומיד לאחר מכן לנסוע ולהתחמם במים הרותחים של חמת גדר. למתפנקים באמת קיימת האפשרות לשלב בנוסף שלל ארוחות מעולות, אטרקציות שטח מהנות באזורים ההרריים יותר וכמובן – הרבה, הרבה רומנטיקה בתוך הצימר שבחרתם לבלות בו את מסע הפינוקים שלכם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים