יש אווירה – צימרים בחד נס לזוגות צעירים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-10-2016
יש אווירה – צימרים בחד נס לזוגות צעירים

כנרת, שפע של נחלים, אוויר טוב ושורה של צימרים איכותיים לזוגות שמעמידים רף גבוה בכל הנוגע לחופשות בסגנון "החיים הטובים". מושב חד נס המפואר ששוכן בצפון הכנרת מספק עשרות מתחמי אירוח מן המובילים והנודעים בצפון כולו, מרביתם מיועדים לזוגות בלבד וכוללים בין סוויטה פרטית אחת למתחם גדול בעל שמונה עד עשרה צימרים באותו המתחם. אם גם אתם חיפשתם צימרים בחד נס לזוגות, בוודאי נתקלתם במקומות בעלי עיצוב מודרני, שוקקי חיים ובעלי מגוון פינוקים כמו קוקטיילים מעולים, תפריטי ארוחות שף אישיות והמוני זוגות ממליצים שמזכים את הצימר בשבחים. אז פלא שכולם רוצים להגיע?


חפשו צימרים בחד נס לזוגות


כל הדברים שאפשר לעשות כאן


אז מעבר לסגנון ולפאר שמציעים צימרים בחד נס לזוגות (או לפחות מרביתם), הסביבה של המושב הפסטורלי בעל הצביון הכפרי המיוחד מציעה תרבות תיירים מגוונת ביותר. כאן זורם נהר הירדן שהמארחים יכולים לכוון אתכם אל פינותיו הנסתרות והמומלצות לפיקניק רומנטי בחיק הטבע, פאר הירדן המפורסם בו אפשר להלך במסלול מעגלי קצר (כשעה) לאורכו של הנהר ולהגיע אל ליבו של הפארק הכולל מדשאות ומתקני ברביקיו וסכרים מיוחדים אליהם נשפכים המים ומאפשרים למבקרים ליהנות מבריכת מים גדולה וצלולה. עוד מסביב למושב הרבה מסעדות טובות ופאבים בהם תוכלו לחגוג ולבלות, פסטיבלי חגים באזור רמת הגולן והכנרת וכמובן הגישה אל הכנרת עצמה, שמעבר לחופיה אפשר ליהנות בה גם ממבחר עצום של פעילויות ספורט ימי. בשטחי המושב עצמו אפשר ליהנות מעשרות אטרקציות שטח מלהיבות. חלק מהמתחמי צימרים בחד נס לזוגות מציעים דילים משולבי מסעדות ואטרקציות בכל רחבי האזור, ההופכים את חוויית השהות לאטרקטיבית בהרבה.


צימרים בחד נס לזוגות באווירה אופנתית ומודרנית


מעבר להוויית הטיולים והפנאי בחיק הטבע, פנים הצימרים כוללים בעיקר פאר והרבה הום סטיילינג מפתים ומפנקים. תוכלו לבחור בין האפשרות לבלות את החופשה שלכם בצימר יוקרתי מרהיב עם בריכה פרטית, שכולל אירוח ברמה הגבוהה ביותר ושפע מתקני מים ייחודיים או לפנות אל המתחמים הגדולים בעלי מספר יחידות, בהם מצפה לכם בריכה ענקית ומפוארת וגן מטופח בו יכולים כולם לשהות ביחד. אם החלטתם שאתם יוצאים לנופש של צימרים בחד נסלזוגות עם כמה זוגות חברים, תוכלו להשכיר את המתחם כולו וליהנות מחגיגה פרטית לכולכם, בה לכל אחד יש גם את המרחב האישי שלו. סוגים נוספים של צימרים הנמצאים כאן בחד נס ומתאימים בעיקר לנפש הצעירה שבכם, הם מתחמים בעלי שתי סוויטות בלבד כמו למשל מתחם פנינת הגולןהמיוחד מול הנוף לכנרת. כאן אפשר להתארח לבד ולצפות למפגש חברי עם זוג נוסף, או להגיע יחד עם זוג החברים שאתם הכי אוהבים לבלות איתם. בנוסף לכך תמצאו מקומות כמואחוזת עדנ'סהיוקרתית והמפורסמת, שמעשירה את החוויה בחמש סוויטות שכל אחת מהן בנויה בקונספט אחר ולכולן מצפה בריכה ענקית ומתחם ספא מן הגדולים והמשובחים בכל אזור רמת הגולן והכנרת.


צימרים איכותיים לזוגותהם אלו בעלי תודעת השירות המפותחת ביותר. וכתוצאה מכך, הם מעוצבים נפלא, מקפידים לשנות ולשדרג את המתחם בהתאם לקווי העיצוב הביתיים המובילים ולספק לכם חופשה מותאמת אישית לכל דבר שתהיו מעוניינים לקבל. כדאי לשאול את המארחים על תוספות מיוחדות שניתן לקבל ועל הכנת המקום להפתעה חגיגית, עבור אלה שאתם הכי אוהבים לבלות איתם.  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים