משולש משפחתי: שלושה צימרים למשפחות ברמת הגולן לחורף 2017

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-10-2016
משולש משפחתי: שלושה צימרים למשפחות ברמת הגולן לחורף 2017

מה המשפחה שלכם באמת צריכה? בריכה מחוממת ומקורה, סוויטה יפה ומרווחת ללינה משפחתית ותודעת שירות ברמה גבוהה. נכון, גם קרבה לכנרת לא תזיק, כמה שטחי גן ונוף יפה שיעסיקו את הילדים ואולי גם כמה פינוקים קולינריים להורים. אז מה הפלא שמעטים המקומות המצליחים לשלב בין כל אלו וגם להישאר בצמרת שנה אחרי שנה כחביבי הקהל. אז אם גם אתם מחפשים השנה חופשת חורף משפחתית יוצאת דופן מול הנוף לכנרת, מפנקת באמת, שרק מבט בתמונותיה ירטיט לכם את הלב, הנה שלושה צימרים למשפחות ברמת הגולןשמומלצים על ידינו בזכות ביקורות הגולשים והדירוג הכללי שקיבלו. תתכוננו להתאהב:


אחוזת עדנ'ס – ממלכת צימרים למשפחות ברמת הגולן


אולי זה הקטע הזה עם הצ'ופצ'יק בשם, אבל לא באמת אפשר לדמיין מקום עם שם כזה ולחשוב על פחות מארמון 5 כוכבים. ובאותו נושא – אחוזת עדנ'ס מנחיתה בתוך מתחם נופש יפהפה 5 סוויטות, שכל אחת מהן היא כוכבת בפני עצמה. להבדיל ממתחמי נופש רבים וטובים, מגישה עדנ'ס לאורחיה עיצוב קונספט אישי ושונה בתוך כל סוויטה, בהשראה חובקת תרבויות, כשכל סוויטה מציצה אל נוף מדהים לכנרת. וזה עוד לא הכל – היא כוללת גם חצר מושקעת ומלבלבת שמטופחת בקביעות, בריכה מקורה ענקית ולצידה מתחם ספא מרשים ויפהפה שיש בו הכל. אפילו את הספות הענקיות האלה שכיף לנוח עליהן עם איזה ספר טוב. האחוזה מהווה חופשת צימרים למשפחות ברמת הגולן ברמה גבוהה מאוד וניתן להשכיר את כל חמשת היחידות שבה לטובת הנאה עם כל המשפחה המורחבת.


צימרים למשפחות ברמת הגולן בחורף


חלום יוסף – גן עדן מרשים, מלא עניין ויופי


מסתבר שיוסף המארח הנפלא לא רק חלם, אלא גם יצר, תכנן והגשים את חלומם של המונים הנוהרים הנה כדי לקחת חלק באחת ההנאות הגדולות ביותר שידעה רמת הגולן. חלום יוסף בעלת 3 סוויטות בלבד, זאת על מנת שתובטח לכם שהות מרגיעה וסולידית, הרחק מכל ההמולה המאפיינת את מתחמי הנופש הגדולים. כך תוכלו לנפוש בשלווה עם הילדים, לצפות לשירות מעולה ולהתרשם מכל מה שקורה כאן: עיצוב פנים תוסס ומודרני, שימוש פנטסטי בנורות לד ססגוניות, מיני בר אישי לכל משפחה עמוס פינוקים ובריכה שפשוט בלתי אפשרי להתחרות בה – מחוממת, מקורה וצופה לכנרת. ורק למקרה שאתם מחפשים צימרים למשפחות ברמת הגולן עם עוד כמה תחומי עניין, יש פה גם סאונות יבשות, מטבח ענק לבישולים ואינסוף אטרקציות מסביב למתחם.


צוק גמלא – כזה עוד לא ראיתם.


ואם ראיתם – נראה אתכם מעיזים לא לרוץ ולהשיג כאן לילה. מדובר במתחם צימרים למשפחות ברמת הגולןשאינו מתאים לילדים, אלא דווקא לשועלים הוותיקים בחבורה, שביקרו וטיילו במגוון מקומות וכעת מצפים לחוויה לא פחות ממושלמת. צוק גמלא היא כמעט מחזה קוסמי השוכן על צוק פראי, מול נוף מהפנט ויוצא דופן אל כל הכנרת וסביבתה. כאן נמצאות שתי סוויטות בלבד – כל אחת במתחם פרטי עם בריכת זרמים מרהיבה, שכאילו ונשפכת אל הכנרת שתחתיה. אגב, את הבריכה בעלת הזרמים החמים, תוכלו לעטוף בקיר זכוכית חשמלי בלחיצת כפתור. הסוויטות עצמן יפהפיות, מרוהטות נפלא וכוללות פינוקים בנדיבות רבה כמו ג'קוזי גדול מול הנוף, תפריט סרטים גדול ולא פחות מארבעה (!) בקבוקי יין יוקרתיים לכל זוג מתפנקים בכל אחת מהסוויטות. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים