רומנטיקה במיטבה: צימרים לזוגות בלבד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ01-12-2016
רומנטיקה במיטבה: צימרים לזוגות בלבד

בעולם לחוץ כל כך, מילים כמו "רומנטיקה" ו"חופש" הן בהחלט מילים שמתחשק לנו לגלגל על הלשון. בעיקר בשיא החורף, כשהרחובות מוצפים והכבישים הופכים מסתם פקוקים לסיר לחץ ענקי של ממש. וגם בינינו, לא תמיד יש חשק לקום מהספה לטובת איזה בילוי בלב הסערה. לכן צימרים לזוגות בלבדיכולים להוות אלטרנטיבה מושלמת לבילויים בחורף, שמאפשרים לכם לנוח ולהתנתק, לשנות אווירה וליהנות ממתקנים כמו בריכה מחוממת ומקורה וג'קוזי ספא. כל אלה  – מבלי שתצטרכו להוציא את האף מהצימר!


מידע על צימרים לזוגות בלבד


צימרים לזוגות בלבד – כל מה שמצפה לכם לחורף הקרוב


השנה תוכלו לטעום מעולם אקסקלוסיבי הרבה יותר, ככל שהדבר נוגע אל צימרים בצפון לזוגות שמעוניינים בחופשה איכותית ומעלה. במקום להסתפק בנופש במתחם צימרים כפרי הכולל מספר יחידות נופש, מציעים מתחמי איכות רבים סוויטות גדולות ופרטיות בהם האפשרות לאירוח זוג אחד בלבד. בלי ילדים, בלי אורחים נוספים. רק אתם, הבריכה והנוף הנשקף מהצימר. מארחים המייעדים את המקום שלהם עבור זוגות בלבד, מקפידים לשמר תודעת שירות גבוהה מאוד, אישית כמובן ומפנקת הרבה יותר. כך צימרים לזוגות בלבד מעניקים לאורחיהם מקינוחים מפנקים ועד אלכוהול בשלל סוגים וכל אלו כמעט ללא הגבלה. אם כבר הזכרנו את הבריכה, גם כאן היא הופכת לגדולה ויוקרתית ממה שזכרתם, בנויה ומרוצפת, מחוממת ומקורה היטב לכבוד החורף ובחלק מהמקומות גם כוללת תוספת של מינראלים טבעיים במקום את הכלור המסורתי. העיצוב מושקע יותר מבעבר ונשען על עולמות עיצוב שונים ומיוחדים, כך שתמיד יהיה לכם מעניין בעין ולא תרצו לעזוב. את כל אלו עוטפת ברוב המקומות גדר גבוהה ומעוצבת אף היא, שמבטיחה אפס מבקרים נוספים בשטח שלכם. פרטיות מוחלטת, נקודה. במקומות אחרים הנחשבים צימרים מבודדים בשל מיקומם בלב הטבע – יעטוף אתכם נוף מרהיב מכל כיוון. גם כאן הסיכוי להיתקל באנשים אחרים למעט המארחים הוא קלוש מאוד. במקרים מעטים תפגשו במתחמים בעל מספר סוויטות אירוח, הפונים לזוגות בלבד. כאן מדובר בחופשה שאיננה פרטית, אך בכל המקרים שפגשנו היא יוקרתית מאוד, מפנקת אפילו עוד יותר מאלו הפרטיות ומספקת הפרדה טובה משאר הזוגות, אותם אפשר לפגוש אם תרצו, רק באזורים המשותפים של המתחם.



רמה גבוהה, אירוח אישי ומחירים נוחים


אם לשפוט לפי השנתיים-שלוש האחרונות, צימרים לזוגות בלבד זוכים להיות "חביבי הקהל". הביקורות במתחמים אלו היא חיובית יותר וצימרים אלו מדורגים במקומות גבוהים יותר בצמרת האירוח הישראלית כולה. המחיר של חופשה פרטית לגמרי במתחם יוקרתי יכולה להגיע לכ-1,500 ₪ ללילה בסופ"ש, אולם ניתן למצוא גם צימרים לזוגות בלבד במחירים זולים יותר, באיזור 800-600 ₪ על אחת כמה וכמה בחורף, כשהביקוש יורד והמחירים באופן אוטומטי, גם. מושבים בהם קיימים תנאי אירוח פרטיים טובים אך לא מן הרף היוקרתי והגבוה ביותר, הם בעיקר מושבי הגליל העליון. כאן אפשר למצוא מתחמי נופש רומנטיים ופרטיים באיכות טובה ובמחיר סביר למדי בחורף. צימרים בשפר למשל, מציעים לאורחיהם פינוק חורפי שכולל סוויטה יפה עם ג'קוזי ספא זרמים ובריכת חורף, נוף יפהפה ושלג כמובן. אתם מוזמנים להיכנס כבר עכשיו לאתר ולגלות את המקומות הכי מפנקים לאוהבים בחורף הקרוב ובתנאי אירוח חלומיים.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים