צימרים בסובב כנרת: הפאבים והמסעדות הכי שווים בסביבה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-05-2017
צימרים בסובב כנרת: הפאבים והמסעדות הכי שווים בסביבה

אם חשבתם שהצפון נסגר אחרי ששוקעת השמש, יש לכם טעות מרה. גם בפריפריה אמיתית כמו הכנרת אפשר למצוא חיי לילה טובים ולא רעים בכלל. נכון, מסיבות ענק פרועות כמעט ולא תמצאו כאן (למעט בפסח ובשבועות בהם מתקיימים מידי שנה פסטיבלים בחופי הכנרת עצמם) ואותן בהחלט נשאיר לאזורים עירוניים יותר. אבל אלכוהול איכותי, אוכל טוב, מוזיקה מכל הסוגים וכמובן הופעות רבות מאוד הופכים את המגוון העצום של צימרים בסובב כנרת לרעיון טוב ואטרקטיבי במיוחד. תוסיפו לכל אלה את המחירים הזולים ואת האווירה הקיבוצית האדיבה והאהובה ותקבלו חגיגה לילית שמתאימה מגדול עד קטן וממש לא תוכלו לסרב לה. יצאנו לסקור את הפאבים והמסעדות הכי מדליקים בקו המים. מוכנים?


המסעדות המומלצות ביותר לאורחי צימרים בסובב כנרת


מושבוצ – אם אתם אורחי צימרים ברמות, אנחנו מראש נוטים להסיק שיש לכם טעם טוב. מושב רמות נחשב למקום איכותי מאוד שצופה מלמעלה על הכנרת ומרוחק מהמים רק שתי דקות נסיעה. כאן בפנים חוץ ממתחמי צימרים מפוארים שמתאימים גם לילדודס, מחכה לכם אחת ממסעדות האזור המומלצות ביותר, שלא תצליחו למצוא בה מנה שלא קולעת לטעם שלכם. המקום רומנטי, צופה לנוף מקסים ובעל שירות ומנות יוצאים מן הכלל.

מרינדו – אם כבר צימרים בסובב כנרת, ברור לנו שהבאתם גם קצת בשרים למנגל או שתכננתם לפחות ארוחת בשרים מושחתת אחת במהלך החופשה. מרינדו היא מסעדת בשרים מפורסמת בקיבוץ עין גב שתגרום לכם להתחיל לרייר עוד מהחנייה. המסעדה וקיבוץ עין גב בפרט, נוחים מאוד לגישה גם עבור נופשי צימרים בגולן ובמושבים הסמוכים בדרום הגולן כמו חד נס. כך שאם אתם כאן בסביבה ומחפשים תאוות בשרים קולינרית ויוצאת דופן, אל תוותרו על עצירה כאן.


לרשימת צימרים בחד נס


צימרים בסובב כנרת


והפאבים...


דוריס פאב – והנה אולי מי שניתן לקרוא לו ה"סלב" של הברים הקיבוציים. על פני מתחם עצום מימדים מציע הפאב האנגלי (שמעוצב בהתאם) ערבי קונספט כמו: ישראלי, מסיבות חיילים בשישי, מוזיקה שחורה, מופעי סטנד אפ וכמובן סטודנטים. המקום נחלק ל-3 מתחמי בר פנימיים (ייתכן ובחלק מערבי השבוע המצומצמים יותר לא יופעלו כולם) וגן חיצוני גדול יחסית. המקום פתוח משעות אחר הצהריים ולכן תפריט האוכל מגוון, טעים ובאופן כללי התפריט זול והמחירים מפתיעים. מומלץ עבור כל מי שמחפש בילוי מהנה (גם עם הילדים) בתוספת לאירוח צימרים בסובב כנרת.


לרשימת צימרים ליד הכנרת


אלווה בר – מתחם הלייט נייט החדש של אשדות יעקב איחוד מציע אווירה סטודנטיאלית, חייכנית וצעירה,עם מחירים נוחים ותפריט מגוון. גם כאן מתקיימות הופעות חיות ומופעי סטנד אפ וערבי קונספט מיוחדים. ואם בא לכם בילוי בערב ובשעות ממש לא מאוחרות (כדי שתוכלו להספיק לעוד שכשוך בבריכה הפרטית), שווה מאוד לדעת שהשערים כאן נפתחים ממש מוקדם, החל מהשעה 20:30.


ולקינוח, על הנהר – אם אתם מחפשים צימרים בסובב כנרת, אתם בטח מעדיפים מקום פסטורלי ליהנות ממנו על הדרך. מתחם על הנהר שוכן בסמוך לאתר הטבילה "הירדנית" ובצמוד לאטרקציית שייט בסירות קאנו על הירדן – אתר מומלץ למחפשים צימרים בצפון עם ילדים. כאן ממוקם פאב גדול המיועד לטווח גילאים רחב מאוד כשלמרגלותיו זורם הירדן. המקום רומנטי במיוחד בערב ושווה להגיע מוקדם כדי לתפוס ארוחה טובה, רגע לפני שהמוזיקה תגרום לכם לרקוד עד השעות הקטנות. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים