יש כל כך הרבה צימרים... אז למה כולם רוצים רק צימר עם בריכה פרטית לזוג?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-02-2017
יש כל כך הרבה צימרים... אז למה כולם רוצים רק צימר עם בריכה פרטית לזוג?

מאות אלפי מילים כבר נשפכו על הנושא הזה של צימר עם בריכה פרטית לזוג. היכולת ליהנות מנופש פרטי לחלוטין בו בני הזוג לא צריכים להתחשב באף אחד או לחלוק את הבריכה המפנקת עם נופשים נוספים היא בהחלט סיבה טובה למסיבה. אל תנאי הפרטיות המצוינים מצטרף גם הפאן היוקרתי, שכן אף מתחם צימרים מבודדים שכזה לא יפנק את אורחיו בבריכה פרטית וחלומית אם אין בה תנאי מלוכה אמיתיים של ממש. אך האם גם לבריכה הפרטית יש תאריך תפוגה?


צימר עם בריכה פרטית לזוג ומה שהיה כאן לפניו...


זוכרים את התקופה בה כולם נהרו לצפון על מנת למצוא בקתת עץ כפרית חמודה שיש בה ג'קוזי? הביקוש לכך התעצם כל כך, עד שצימר ללא הג'קוזי הרומנטי כמעט ואיננו נחשב ואחוז ההזמנות בו פחת משנה לשנה, עד אשר השתכנעו גם המארחים הסקפטיים ביותר להציבו בחדר השינה. אחריו הגיעו צימרים עם בריכה, בעקבות גל של הזמנת חופשות בעיקר לקיבוצים בצפון, בהם ישנה בריכה לתושבי הקיבוץ ולאורחיו. מארחים שזיהו את הטרנד מיהרו להציב בריכה משלהם (אם כי קטנה יותר מזו המאכלסת קיבוץ שלם) בתוך מתחם האירוח שלהם ומיהרו להפיץ את הבשורה בכל אתר אינטרנט אפשרי, שכמעט במקביל החל גם הוא לשמש כפיתרון למציאת מידע על חופשות. צימרים עם בריכה התקבעו זמן רב בתודעה – עד שהחלו ישראלים רבים להביא איתם בשורות ממקומות אקזוטיים יותר על בריכות פרטיות בהן זוג אחד יכול לשכשך לבדו לחלוטין מול הנוף. ניצוצות כאלו של צימר עם בריכה פרטית לזוגאו מלונות קונספט צצו ברחבי העולם מסנטוריני, יוון ועד קנקון, מקסיקו והשאירו חותם חזק גם על בעלי הצימרים בצפון. מכאן והלאה – השאר כמובן היסטוריה. יותר ויותר מתחמי נופש כמעט ומשנים לחלוטין את אופי החופשה המקובל של בקתה-ג'קוזי-חצר-בריכה ומכניסים אל תוך חלקות הגן הצמודות לצימר את הבריכה הפרטית רק לאורחי אותה היחידה. על מנת להעניק נופח משמעותי יותר לחוויה, צימר עם בריכה פרטית לזוג חייב להיות מרשים ומפואר הרבה יותר ממה שקיים. על כן נבנו מתחמי אירוח רבים במקומות חדשים לגמרי, בהם קיימת רק סוויטה אחת לזוגות בלבד המעניקה לאורחיה שירות אישי צמוד ותנאי אירוח של לא פחות מחמישה כוכבים. זה כולל בין היתר פינוקים טעימים רבים המורעפים על האורחים, אמירה עיצובית חדשנית ומודרנית ופיצ'רים נוספים רבים כמו מסכי טלוויזיה חכמים, ג'קוזי ספא וחדרי רחצה מהשורה הראשונה.


צימר עם בריכה פרטית לזוג מאוהב

לא צופים ירידה בביקוש בשנים הקרובות


עד שיגיע הדבר הטוב הבא, נדמה שהרעיון הזה של צימר עם בריכה פרטית לזוג הגיע הנה על מנת להישאר. כיום רוב הזוגות הנוסעים צפונה בוחרים בסוג חופשה זה על פני האחרים, תוך שהם מוכנים להשקיע כמה מאות שקלים נוספים על מנת לזכות בשדרוג המרענן. מתחמי הצימרים ה"רגילים", פונים כעת בעיקר למשפחות בחודשי הקיץ, אך גם לזוגות המעדיפים להסתפק בחוויה חסכונית וצנועה יותר, שבה סביר להניח שהבילוי החיצוני – זה שמחוץ למתחם האירוח הוא הסיבה העיקרית לבואם. קיימים עדיין מתחמי אירוח לזוגות בלבד המציעים חופשה במספר יחידות אירוח כמו למשל מתחם אביב בלבממושב חד נס, בו עיקר החוויה היא הרומנטיקה, אך סביר להניח שגם מקום שכזה יכיל בסופו של דבר שדרוג, שבו לפחות אחת הסוויטות כוללת בריכה פרטית יפה ומפנקת לזוג אחד בלבד, שמעוניין לקבל אך ורק את הטוב ביותר. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים