טבע, פרא ומרחבים: טיפים למחפשים צימר בגליל מול הנופים המדהימים ביותר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-10-2016
טבע, פרא ומרחבים: טיפים למחפשים צימר בגליל מול הנופים המדהימים ביותר

בטח תסכימו איתנו שיש משהו בשגרה המודרנית שגורם לנו להעריך את ההיפך ממנה. אז נכון שכולנו מכורים לטכנולוגיה ולא מוותרים על הסמארטפון לשנייה, אבל רק תציעו לחברים, לבני הזוג או למשפחה שלכם חופשה פסטורלית של צימר בגליל מול נוף ליער ותראו איך כולם קופצים.


לטבע יש יכולת מדהימה לשחרר אותנו, לסחוף אותנו יחד איתו אל חוויות חדשות ולתת לנו את התחושה שהעולם פתוח בפנינו והכל עוד אפשרי. אבל המקום המושלם ביותר לתחושות הללו הוא כמובן בשורה הראשונה, מול נוף פנורמי שקשה להפסיק להתפעל ממנו. ואיזה כיף שהוא נמצא די קרוב לבית!


נוף אל צימר בגליל


מצאתם צימר בגליל מול נוף מדהים? יופי! רק אל תתפשרו על האיכות


צימרים בגליל עליון וגליל מערבי נחשבים לאיכותיים מאוד, אך לא כולם ניצבים מול הנוף. למעשה, רק חלק מסויים מאוד מהצימרים שוכן בתצפית באמת ייחודית ונדירה בקו הנוף, כאשר אחריהם ברשימה הצימרים בעלי הנוף החלקי ואלו ללא הנוף כלל. אורחים רבים המחפשים צימר בגליל עם נוף מדהים נוטים להתאכזב כאשר התמונות שצפו בהן מראש לא באמת ממחישות את ההוויה הקיימת שמתקבלת מהנוף בפועל. אך מצד שני, יש גם אורחים רבים שהגיעו למקומות היפים באמת, זכו לחוויית הנוף המושלמת אבל נאלצו להסתפק במקום די צנוע או אירוח בינוני.


אז כיצד מוצאים את האיזון בין השניים? את הנוף והמיקום הנדירים ביותר וגם את מתחם האירוח הטוב והאיכותי?  לפני הכל, זו כמובן שאלה של ידע אישי בעולם הצימרים. חובבי הצימרים ואנשי המקצוע בתחום הם מקורות טובים מאוד לדלות מהם את הידע בנוגע למקומות המקסימים ביותר. הם אלו שיוכלו לספק המלצות אמיתיות לגבי צימר בגליל שמומלץ במיוחד וגם לעדכן אתכם במצב הנוף מהחלון או הבריכה. רבים ממליצים למשל על סוויטות אפיריון, השוכנות בגובה רב מעל המרחבים הגליליים ומאפשרות למתארחים המתפנקים להתענג על אירוח חמישה כוכבים שכולל ארוחות גורמה, מתקני ספא פרטיים ובריכת זרמים מול נוף בהחלט יוצא דופן.


דרך נוספת היא כמובן דרך התחקיר האישי שתערכו בעצמכם. מדובר בדרך ארוכה יותר, שבה מלאכת החיפוש וההשוואה בין המקומות השונים היא באחריותכם, אבל היות ו"יופי" ו"איכות" הם מושגים שיכולים להשתנות מאדם לאדם, תוכלו להעריך לבד מהו הדבר שתרצו לקבל ומה עושה לכם יותר טוב לאנרגיות ולתחושת הפינוק.


חפשו את הנוף לפי המיקום


בעוד שנדמה שכל צימר בגליל מוקף בנוף אינסופי, חלק ממושבי הצימרים ותרבות האירוח הכפרית ממוקמים במישור, בעמקים או פשוט במקומות בעלי נוף די שגרתי. לכן שווה לבצע בירור קטן בנוגע למושבי הגליל ולהבין אילו מהמושבים באמת נמצאים בגובה, על צלע הר או בקו ישיר לים. מושב חזון למשל, שוכן מול אחד הנופים המרהיבים ביותר בישראל וכמעט כל צימר שתתארחו בו יספק לכם חוויית נוף מדהימה ואירוח בסטנדרטים גבוהים. אחד המתחמים המומלצים במושב הוא איזזולה, שמעבר למחזה הרים משגע יודע לפנק את אורחיו בבריכה, גשרים קטנים ונחלים זורמים כיאה לכל צימר בגליל שמכבד את עצמו. מושבים נוספים הם גורן בגליל המערבי, משמר הירדן העתיר צימרים בגליל עליון וראש פינה הגלילית שצופה בול להר חרמון. צפו בתמונות הנוף של כל אחד מהמתחמים שראיתם, ערכו השווה, בדקו המלצות והכינו את עצמכם לכמה ימים טובים של שקט, פינוק והמון יופי. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים