מגיעים לאירוע או פגישת עסקים? צימר ללילה אחד בלבד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ14-01-2017
מגיעים לאירוע או פגישת עסקים? צימר ללילה אחד בלבד

עם כמה שחופשה היא דבר חשוב ואנחנו באמת תומכים נלהבים בכך שהיא תהיה כמה שיותר ארוכה על מנת למצות ממנה את ההנאה, אנחנו ממש לא פוסלים צימר ללילה אחד מכל סיבה שתהיה: פגישה חשובה באזור, אירוע של חברים ומשפחה שלאחריו תצטרכו מקום ללון בו או בכלל גיחה קצרה צפונה למטרת טיול או השתתפות במרתון וסתם חופשה ספונטנית עם בני הזוג.

היתרון המרכזי של צימר ללילה אחד הוא שהעלות כמובן נמוכה באופן יחסי וניתן למצוא הרבה צימרים פנויים בהתרעה קצרה – בעיקר באמצע השבוע, כאשר מרבית הנופשים מגיעים בסוף השבוע ובחגים. בחופשה קצרצרה מהסוג הזה אין הרבה זמן בתוך הצימר וההנאה בו היא לא תמיד המטרה ולכן יש להתאים את המקום במדויק למה שאתם מחפשים באמת.

 

מגיעים רק ללילה? דרשו אך ורק מקום איכותי

 

ראשית – צימר ללילה אחדעדיין אמור להיות מעוצב ונעים על מנת שיהיה שווה להגיע אליו וללון בו. על הצימר שלכם להיות איכותי לא פחות מכל השאר ועל כן אנו ממליצים שלא להתפשר בכל הנוגע לרמת האסתטיקה והניקיון, זמינות המארחים והשירות הניתן וכן חפצי החשמל ומתחם הגן שיאפשרו לכם להמשיך את ההנאה בשעות שאתם בכל זאת מבלים כאן. שנית, אנו מאמינים שהמחיר שתשלמו ללילה למרות כל האיכות הנדרשת אינו אמור לעלות על 700 ₪ לזוג ללילה בממוצע במקומות האיכותיים במיוחד. אם תעדיפו צימרים בזול יותר עבור הלילה שלכם, נסו לחפשם במחיר של כ-400 ₪ ללילה.

כדי שתוכלו למצות את השהות הנעימה שלכם כאן עליכם לוודא שקיימים כמובן מסך טלוויזיה ומיטה נוחה, ערכת קפה הניצבת כאן לרשותכם ולשימוש חופשי, חדר רחצה מזמין ומרפסת גן מפנקת שאפשר להתרווח בה. חשוב לדעת שלא כל צימר ללילה אחד עדיין יקפיד להניח עבורכם בפנים גם בקבוק יין ופירות כמקובל ועל מנת להימנע מאי נעימויות מומלץ פשוט לשאול על כך טלפונית, אם הדבר חשוב לכם.


הזמינו צימר ללילה אחד

 

מגיעים אל צימר ללילה אחד? בררו את כל מה שצריך לפני

 

במתחמי נופש רבים באזור הצפון קיים הבדל מהותי בין תנאי ההזמנות באמצע השבוע לאלו של הסופ"ש. צימרים פנויים רבים לא יאפשרו לכם להגיע בסוף השבוע אם לא הזמנתם שני לילות והדרך ליהנות מהם בסופו של דבר היא להמתין ממש עד יום הנסיעה ולברר האם ישנו מקום פנוי והאם כתוצאה מכך ניתן להגיע אך ורק ללילה אחד. בימי אמצע השבוע העניין קל הרבה יותר. גם המחיר יורד משמעותית וגם תנאי מינימום ההזמנה לשני לילות איננו קיים, אלא אם כן מדובר בחג. כך למעשה ניתן לחפש צימרים בהזמנה אונליין באתר ולהגיע בקלות אל המקומות שנותרו פנויים ומאפשרים הזמנת לילה אחד מבלי להסתבך. אם אכן המטרה שלכם בהגעה היא לפגישה או הגעה ליעד הקרוב אל הצימר, מומלץ לחפש את המקום שלכם לפי יישוב מתאים ולברר טלפונית מול המארחים במעמד ההזמנה מהו זמן הנסיעה המשוער או מהיכן כדאי לנסוע על מנת להתאים את עצמכם אל זמני המפגש. המארחים יוכלו לתאם עבורכם גם הגעת ארוחת בוקר מפנקת ולעמוד לשירותכם גם בשעות בלתי שגרתיות. הכל על מנת שתוכלו ליהנות מיום הבילוי שלכם כאן ולחוש רגועים, נינוחים ומתפנקים.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים