שלושה בדירה אחת: צימרים בגליל המערבי למשפחות עם ילד אחד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ16-11-2016
שלושה בדירה אחת: צימרים בגליל המערבי למשפחות עם ילד אחד

אז כבר החלפתם את הדייט של שישי בחוץ בסיפורי לילה טוב ואת המסעדה הרומנטית שאתם אוהבים בארוחה ביתית. אתם כבר משפחה ובטוח שגם החופשה שלכם הופכת מזוגית בלבד, לכזו שמתאימה למשפחה צעירה עם ילד או ילדה קטנים ונרגשים לקראת הנסיעה.

בעוד שנדמה שעבור נופשי צימרים בצפוןקיימת רק האפשרות לנפוש כזוג או כמשפחה גדולה, קיימת גם האפשרות של לינה בצימרים קטנים וביתיים יותר, בהם ניתן לאכלס זוג הורים וילד אחד לכל היותר. צימרים בגליל המערבי למשפחותהטריות מצויים בהמוניהם בכל האזור ולמעשה מהווים את מרבית מקומות האירוח באופן כללי, כאשר כל סוויטה או צימר כוללים מרחב כפרי אינטימי, בריכה חיצונית יפה וגן נעים שאפשר לטייל בו עם הילדים.

 

צימרים בגליל המערבי למשפחותוהאטרקציות שלידם


הגליל המערבי עתיר האטרקציות, ממש לא מתכוון להזמין אתכם לנופש כפרי מבלי לתת לכם לבלות גם בסביבה המפוארת, שמוקפת יערות ירוקים, המון טבע, חיות וחופים. המתארחים במתחמי צימרים בגליל המערבי למשפחות, יגלו שלל אפשרויות להנאות עם הקטנטנים בגני החי המיוחדים, גני הבהאיים, מבצר יחיעם המרהיב הכולל גם פעילויות בחגים, טיולי אופניים ומסלולי הליכה קלילים בחיק הטבע וכמובן מגוון מסעדות עם תפריטי ילדים מעולים. אם מתחם הנופש שלכם כולל צימרים נוספים, תוכלו לפגוש במשפחות צעירות נוספות והילדים יוכלו לשחק יחד. אופציה נוספת העומדת לפניכם היא אירוח בסוויטה פרטית שבה תוכלו ליהנות ביחד וללא אורחים נוספים, במתחם אישי הכולל חדרי שינה נפרדים ובריכת שחייה רק לכם.


צימרים בגליל המערבי למשפחות מכל הסוגים


כל מה שחשוב לדעת לפני שמזמינים


צימרים בגליל המערבי למשפחות מיועדים ברוב המקרים גם לזוגות וגם למשפחות בכל הגדלים. לכן, אנו ממליצים לשוחח עם המארחים ולברר מיהם האורחים המיועדים בתאריכי החופשה שלכם ולקבל את ההחלטה בהתאם. בוודאי לא תרצו להתארח לצד משפחה גדולה ורועשת, או מנגד לחוש באי נעימות כאשר סביבכם מצויים זוגות בלבד. בנוסף, נסו לברר באילו צימרים בגליל מערבי המתאימים לכם אכן קיימים מתקנים שיוכלו לספק לילדיכם חוויה כוללת דוגמת בריכה, מתקני שעשועים וגן מסקרן מלא בצמחייה ולאחר מכן לקבל מידע בנוגע לבטיחות הילדים בסביבת הצימר, הגן החיצוני והבריכה, גישת הילד לחדר ההורים או המטבחון בצימר באופן קל ונוח וכן היכולת לצפות בילדיכם במתחם הגן באופן ישיר, כאשר אתם נחים במרפסת או בפינות הישיבה ואין שום דבר העלול להסתיר לכם.


את המקומות הטובים ביותר לנופש כדאי לחפש ביישובים הוותיקים יותר בסצנת האירוח. מקומות דוגמת צימרים בשומרה, עין יעקב או גורן הינם מומלצים למשפחות באשר הן ומספקים לכל הרכב משפחתי את ההנאה הדרושה, בשילוב מנוחה ושירות איכותיים להורים. צימרים בגליל המערבי למשפחותמתאפיינים בעיקר בבניית עץ כפרית המשרה אווירה אותנטית, אולם במקומות רבים ברחבי הגליל החלו גם הצימרים הכפריים להתפתח ולספק סוויטות מפוארות ומרווחות יותר, עם מגוון שירותים נרחב יותר. אפשרות זו כמובן נחשבת ליוקרתית יותר ובשל כך עלותה בהתאם, אך יש לזכור שבעבור ילדיכם הנרגש ממילא, גם צימר עץ יכול להיחשב למקורי ומסקרן, באופן שהוא אינו חווה בחיי היום יום. כך תוכלו לפתוח את הבוקר עם ארוחה טובה ולהמשיך את היום בכל דרך אפשרית, שתגשים עבורכם יום של הנאות, מרגוע ותחושת יחד משפחתית נפלאה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים