מתחם צימרים לקבוצות: כל הפעילויות הכי מעניינות שאפשר להביא לצימר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-04-2017
מתחם צימרים לקבוצות: כל הפעילויות הכי מעניינות שאפשר להביא לצימר

כשאנחנו חושבים על קבוצה, אנחנו מתכוונים לסוג של התארגנות נופשים שאיננה נחשבת כנופש צימרים למשפחות. זה יכול להיות יום (וגם לילה) גיבוש לצוות העובדים, סדנת מנהלים מיוחדת או סתם בילוי עם כל החבר'ה. בעצם הסיבה שאתם בוחרים להזמין מתחם צימרים לקבוצות, היא כדי לקבל מקום פרטי וגדול לשלב בו מבחר פעילויות לצד אפשרויות הנופש המקובלות של בריכה, ארוחת על האש ולינה במקום איכותי ומרגיע. אך כאשר מגיע השלב בו עליכם לבחור את הפעילות או במילים אחרות, את הערך המוסף לקבוצה שלכם, נדמה שיש כאן בעיה קטנה. אין שום מקור ידע שמרכז פעילויות המגיעות עד אליכם וכן לא תמיד ברור האם ניתן לקיים את הפעילות הזאת בכלל במתחם הצימרים שלכם. 

העצה הכי טובה שיש לנו אליכם, היא פשוט להפוך את הסדר: קודם הפעילות ורק אז בחירת מתחם צימרים לקבוצותשמתאים לכם. יהיה לכם הרבה יותר קל להרים טלפון לבעלי צימרים לקבוצות ולברר האם אפשר לשלב את הפעילות שבחרתם (בטוח שיהיו המקומות המתאימים לכך, לא משנה מהי סוג הפעילות) מאשר לתאם מקום ורק אז "להתגמש" על הפעילות לפי הגבלות המתחם.

 

מתחם צימרים לקבוצות עם פתרונות טובים לילדים

 

אחת ההצעות הפופולאריות מתאימה לקבוצות מנהלים או עובדים בכירים, המוזמנים עם משפחתם אל מתחם צימרים לקבוצות לצורך השתלמות או כנס. במצב שכזה, מגיע העובד יחד עם בני משפחתו ומתפצל מהם לזמן מה ועל כן חייב להיות משהו מעסיק לילדים. ג'ימבורי נייד הוא האופציה המושלמת! הקמת מתחם טרמפולינות ובריכת כדורים ממש בתוך שטח המתחם יוכלו לספק לילדים שעות של הנאה בעוד אתם יכולים להתפנות לעיסוקיכם הנוגעים לעבודה. אפשרות נוספת היא הבאת הופעת ילדים נחמדה ופרטית לילדי ומשפחות העובדים. כל מתחם צימרים לקבוצות יוכל להקצות לכם מקום שבו תעמוד התפאורה וציוד קצה כמו כבל מאריך או הגברה במידת הצורך. אופציה שלישית היא הפעלה מלאה במשחקים ופרסים שיכולה לשתף בתוכה גם את חוויית הבריכה.


מתחם צימרים לקבוצות

ערב קבוצתי מהנה ובלתי נשכח


אם אתם מעוניינים בערב גיבוש ייחודי ובהפקה מעניינת, הבאת סדנה מיוחדת תוכל לעשות בקלות את העבודה. סדנת אלכוהול, סדנת צחוק, מופע אל-חושי או סדנת בישול/ אפייה יכולים גם לעניין וגם לשתף את כולם בקלות. לאלו מכם המחפשים דרך להעשיר את הקבוצה, אפשר להביא הרצאת אורח מעניינת שתתכנס בתוך מקום אחד מוגדר מראש. גם כאן תחום ההפעלות הוא עשיר ומגוון וחברות רבות מציעות משחקי חברה וגיבוש בדרך היתולית ומעניינת, כאשר הם מתאימים לכם את הפעילות ומגיעים עם כל הציוד הדרוש.


יום גיבוש בסגנון "עשה זאת בעצמך"


לאלו מכם המחפשים אתגר וגיבוש באמצעות מתודות שונות, נציע להשתמש במתחם הגן של צימרים לקבוצות לצורך הפעילות. גם כאן אפשר ליהנות מעשרות הצעות מדליקות כמו ביצוע תחנות, תחרויות קבוצה נגד קבוצה או מסלולי מכשולים בסגנון "יום ספורט". ניתן להשתמש בגודל המתחם כדי לשחק בסגנון "מצא את המטמון" ופעילויות כרטיסייה שונות כמו משחק הזיכרון, טריוויה, שחמט אנושי ועוד. מתחמי גן גדולים במיוחד תמצאו במסגרת חיפוש צימרים בגליל מערבי בעיקר. את עריכת המתחם, הצבת הציוד המתאים והארגונים אפשר להסדיר מול בעלי הצימר, שיוכלו לעזור לכם מבעוד מועד ולארגן עבורכם ציוד נוסף הדרוש לכם להשלמת החוויה. העיקר שבסופו של דבר, תוכלו לעבור רגעים מוצלחים ומרגיעים שינתקו אתכם מהשגרה ויתנו לכם ליהנות ממשהו קצת אחר, אבל הרבה יותר מעניין...

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים