אל תסעו מכאן: צימרים מומלצים במרחק שעה נסיעה מהמרכז!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ16-10-2017
אל תסעו מכאן: צימרים מומלצים במרחק שעה נסיעה מהמרכז!

חשבתם שבשביל צימר טוב תצטרכו לקום ב-5 בבוקר ולבלות 4 שעות על הכביש? טעיתם. גם במרכז ובסביבתו קיימים המוני צימרים משובחים, יפים ורומנטים לכל סיבה למסיבה שאפשר לבלות בהם לאורך כל השנה. אספנו עבורכם כמה צימרים רומנטיים קרובים למרכז שיעשו לכם טוב על הלב ויגרמו לכם להתאהב בהם מיד:

למזכרת – צימרים במזכרת בתיה

כדי להגיע למושב המיוחד והפסטורלי הזה לא תזדקקו אפילו לשעה מלאה של נסיעה. המושב קרוב לעיר רחובות ונחשב לאחת הפנינות האיכותיות והיפות בסביבה ולכן אין פלא ששמונת חדרי האירוח של למזכרת הם מבוקשים לא פחות מהנדל"ן בסביבה. המתחם נבנה בתוך מבנה אבן עתיק מראשוני בתי המושבה ועל כן מתאפיין באווירה ביתית, כפרית וחמימה.

דרנא ספא – מתחם אירוח בבנימינה

יש לנו חיבה למקומות אותנטיים ומקוריים שגורמים לנו להרגיש מצד אחד מפונקים ורומנטיים ומצד שני גם חווים הרבה עניין. מהבחינות האלה, צימר דרנא ספא בבנימינה בהחלט עולה לנו על הציפיות ומוסיף לתענוג גם חצר פרטית מטופחת, ג'קוזי ספא רומנטי ואירוח ביתי מעולה.

בקתות מול החורש – תעוז

מחפשים צימר ללילה אחד? במושב תעוז הפסטורלי והירוק על הדרך שלכם לירושלים, אפשר להירגע ולנוח בצימר יפה ובעיצוב מודרני שמונח ממש על קו הנוף הפתוח ומכיל גם בריכת שחייה מדליקה. למתחם שתי יחידות אירוח מתוקות ושקטות כך שאם מתחשק לכם על דאבל דייט ספונטני עם זוג חברים – זה בול המקום בשבילכם. 

אחוזת אדי – דאלית אל כרמל

בתוך יערות הכרמל המרהיבים והאהובים, הוחלט להקים מתחם נופש חדש, כפרי ומושקע מכל טוב השוכן בקצה דאלית אל כרמל, מול תצפית ייחודית אל החורש הטבעי של האזור. למתחם 5 יחידות נופש, כאשר ארבעה מהם הינם זוגיים והחמישי הינו וילת נופש גדולה ויפה מעץ טבעי.

מלון בוטיק נחשולים – נחשולים

זה כנראה אחד המקומות היפים והמרגיעים שפגשנו לאחרונה ואיזה מזל שלא צריך לחצות עבורו את המדינה. צימר קרוב מאוד למרכז שמתאפיין בהידור מרשים, נוף מקסים אל החוף ושירות אקסקלוסיבי. למלון הבוטיק 20 חדרים כאשר אלו שבמפלס הקרקע נהנים גם מבריכה פרטית מקסימה על קו החוף.

בריכת שחייה מחוממת ומקורה במתחם

וילה רויאל פאלאס – חדרה

את רשימת הצימרים באזור המרכז אנחנו סוגרים עם וילה יוקרתית יפה ומרהיבה שנמצאת במיקום פחות צפוי מבחינה פסטורלית – חדרה. נכון, אין כאן נופים ירוקים פתוחים וניחוח עצי פרי באוויר, אבל הים קרוב, העיר תוססת וחבורת המבלים המאושרת תמצא את עצמה בתוך מתחם מרשים עם 7 חדרי שינה, בריכה ענקית, ספא זרמים וריהוט יוקרתי. מושלם לחגיגה המשפחתית או הקבוצתית הקרובה שלכם.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים