שמחה מפוארת: אירועים שמחייבים הזמנת צימרים מפוארים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-12-2016
שמחה מפוארת: אירועים שמחייבים הזמנת צימרים מפוארים בצפון

לתכנן אירוע זאת עבודה לכל דבר. היא לרוב נעשית בהתנדבות, דורשת הרבה זמן פנוי ומחויבות לפרויקט שהתוצאות שלו לא תמיד ברורות מהרגע הראשון. ואם במקרה יצא שאתם עומדים בפני תכנון אירוע כלשהו בקרוב, כדאי שתדעו שמתחמי צימרים מפוארים בצפון נועדו כדי להגשים לכם ולכל המוזמנים חוויה מהנה במיוחד. מדובר בשורה ארוכה של מתחמי נופש פופולאריים למדי הכוללים בתוכם כל אמצעי לגיטימי שבמסגרתו אפשר לתכנן ולהפיק את החגיגה או ההפתעה המושלמת.


ישר ולעניין – האם זה בכלל משתלם?


כדי להיערך מראש להפקה בסדר גודל שכזה, עליכם לקחת בחשבון מספר פרמטרים: ראשית – המחיר. הנושא הראשון והאחרון שמעניין את כולנו. אך האם זה בכלל משתלם לנסוע רחוק כל כך רק כדי לזכות בלילה או שניים של הנאה שאפשר למצוא קרוב יותר לביתכם? התשובה היא – תלוי מה הצימר שלכם נותן בתמורה. צימרים מפוארים בצפון הם כמובן אלו היוקרתיים יותר, שאמורים להבטיח לא רק לינה על מיטה מפנקת אלא גם הרבה אמצעים נוספים כמו פתרונות טכנולוגיים (מסכי טלוויזיה גדולים, מקרנים, סראונד וכד'), נשנושים ובר קפה מאובזר, מספיק מגבות ותמרוקים לכל המתארחים והכי חשוב – שירות אישי צמוד ומארחים אכפתיים שאפשר לערב ולשתף בתהליך במלואו. צימר יוקרתישמתאים לאירועים חייב להבטיח תנאי פרטיות טובים ולשקף בפניכם כבר בשיחת הטלפון הראשונית את הגבלותיו כמו שכנים קרובים, שומרי שבת ועוד. אם כל התנאים הללו אכן מתקיימים, סביר להניח שהצימר מתאים לאירוע שלכם ואפשר לעבור לשלב הבא.


צימרים מפוארים בצפון לאירועים


צימרים מפוארים בצפון – הגודל בהחלט קובע!


הפרמטר השני והחשוב הוא – הגודל. אם מדובר בחגיגה זוגית פרטית כמו הצעת נישואין, יום נישואין או ירח דבש, ממש אין סיבה לדאגה. אך אם בתכנון יש מסיבת רווקים או רווקות, יום הולדת משפחתית או כנס סוף שנה לצוות העובדים, גודל הצימר הופך למרכזי. צימרים מפוארים בצפון יכולים להכיל מספר יחידות נופש, כאשר לכולם בריכה וג'קוזי ספא מרכזיים, מתחם ברביקיו ומתחמי ישיבה גדולים. חשבו היטב על הצרכים שלכם ושאלו את המארחים מהי הכמות המקסימלית של אורחים בחצר המתחם ובחדרי השינה. הקפידו שאם אתם מחפשים למשל צימרים עם בריכה שהם יוקרתיים, לאו דווקא תפגשו במקומות גדולים ומרווחים ועל כן יש למקד את החיפוש לפי מספר האנשים או ההרכב (משפחה, עובדים, מסיבת רווקות וכו').

הדבר השלישי שבלעדיו לא תוכלו להסתדר, הוא המארחים. ככל שתשקפו בפני המארחים בצימר את אופי האירוע ומה הוא כולל, כך תוכלו לצפות לארגון מתאים יותר של המתחם עבורכם. צימרים מפוארים בצפון לזוגות למשל, נוהגים להציע סידורי פרחים או בלונים, עוגה ובעצם כמעט כל דבר שאפשר לארגן עבורכם מראש. כן, זה כולל אפילו תזמורת על שפת הבריכה אם ממש תרצו. באשר למקומות עבור קבוצות גדולות יותר, קיימת האפשרות לארגן עבורכם סדנה מגבשת, ארוחת שף או להקצות לכם סביבה מתאימה להקרנת מצגת "חתונת הזהב" שהכנתם לסבא וסבתא האהובים. אחד ממתחמי הנופש שעושה זאת כבר שנים בהצלחה הוא אחוזת כתמר יפרח השוכנת בגליל המערבי. לכאן מגיעים באופן קבוע זוגות וקבוצות רבים למטרת אירוע משותף וייחודי, המאפשר לחוגגים ליהנות מסביבה חיצונית ענקית ומסוויטות פרטיות ברמה גבוהה ביותר. צימרים מפוארים באשר הם, זו הדרך האולטימטיבית לחגיגות מרעננות, מקוריות ומהנות לכל הגילאים, שכולם ידברו עליהם עוד הרבה אחרי שיגמרו.  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים