פעילות הקיץ המושלמת: צימרים למשפחות בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ28-08-2016
פעילות הקיץ המושלמת: צימרים למשפחות בצפון

ברוכים הבאים לחופשת הקיץ! או בשמה העממי יותר: "כיצד נעסיק את הילדים במהלך החופש?" לא רק חום יולי-אוגוסט משפיע על התא המשפחתי חסר השגרה, אלא גם החגים שמייד לאחריו. וכך כמידי שנה, הורים רבים מחפשים פתרונות יצירתיים למדי לאפשרויות הבילוי, שגם יכולים לחסוך מעט לכיס.

אחת מאפשרויות הבילוי היא כאמור, צימרים למשפחות בצפון ויש לכך מספר סיבות טובות. ראשית – המרחק הקטן יחסית שצריך לעבור מהבית למקום הנופש, בדרך כלל בצפון הארץ, מקל בעיקר על הנסיעה עם הקטנטנים. שנית – היכולת להתמודד עם מצבים בלתי צפויים כמו הצטננות חלילה של אחד הילדים או בקשה להימנעות מרכיב מסויים בארוחת הבוקר כתוצאה מאלרגיה, היות והשפה, המנהגים והמודעות לבעיות כאלו או אחרות חלות גם על מי שמארח אתכם. ועוד בונוס קטן לכל מי שמתלבט בין צימרים למשפחות בצפון עם בריכה לבין אופציה אחרת לנופש – כאן זה לרוב פרטי בהרבה.


המקומות הכי שווים לחופשה עם הילדים


מלאכת מציאת החופשה המיוחלת היא לא תמיד פשוטה. על אחת כמה וכמה כשמדובר במקום שעליו להיות בטיחותי ומוגן עבור הילדים, מסקרן וכולל מגוון של פעילויות, מתקנים ומרחב. צימרים מיוחדים שכאלה, לרוב נמצאים במקומות בהם נופשות יחסית הרבה משפחות. האזורים המובילים שבהם הם הכנרת והגליל המערבי, שנחשבים לשניים מאזורי הצפון המתויירים ביותר, שכוללים לא רק מבחר צימרים למשפחות בצפון אלא גם שפע של אטרקציות לכל גיל בסביבה הקרובה.


צימרים בכנרת למשל, מציעים לאורחיהם חופשת קיץ מרעננת ובלתי שגרתית קרוב לקו המים, שכוללת לרוב המון מרחבי דשא וצמחייה בהם ניתן להשתולל עם הילדים, שולחנות פיקניק ומטבח חיצוני לבישול. לא בכולם יש נוף לכנרת, אך הם יכולים להבטיח את השלווה הדרושה לכם כדי ליהנות יחד. תוכלו ליהנות מארוחת הבוקר בתוך הצימר, לקפץ החוצה בשמחה אל הבריכה בתוספת מלאי של משחקי מים מדליקים ולקנח בביקור באחד החופים היפים של הכנרת הסמוכה. אין לנו ספק שאתם עומדים לזכות לאחר מכן בלילה שקט ונעים למנוחה ורומנטיקה.


אחד מיישובי הגליל המערבי שמומלצים למשל מאוד למשפחות הוא מושב גורן, השוכן ממש בסמוך לפארק גורן התיירותי וחופי אכזיב שכל משפחה תשמח ליהנות מהם. צימרים בגורן פונים ברובם המכריע למשפחות וניתן למצוא בהם את כל מה שמציעים צימרים בכנרת ואף יותר: מתקני שעשועים לילדים, תצפיות נוף שתוכלו לעורר בזכותן את סקרנות הילדים וכן פינות צעצועים בחלק מהמקומות.




מה חשוב לדעת לפני שסוגרים צימרים למשפחות בצפון?


על מנת להבטיח לעצמכם את החופשה המושלמת, הקדישו רק עוד מספר דקות לא רק בחיפוש צימרים בגורן למשל, אלא גם לנושאים טכניים חשובים. צפייה בתמונות של מתחמים תחת הכותרת צימרים למשפחות בצפון, תחשוף בפניכם לראשונה לא רק את העיצוב המיוחד או האווירה הכפרית, אלא גם את נראות חדר הילדים, ההפרדה (או לא) מההורים, את מתחם הגן ומידת הפרטיות שלו. במהלך קבלת הפרטים מן המארח, עליכם לוודא שמבחינת תכולה הצימר כולל את הכל: מזרוני לינה נוספים במידת הצורך, לול ומקומות מוצלים במתחם. אל תשכחו גם לשאול מהו המרחק עד הסופר/ המכולת הקרובים לאספקת מים והאם המקום מספק מצרכים נחוצים כמו חלב לקורנפלקס או קפה לבוקר הנפלא שאתם עומדים לבלות כאן ביחד.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים