היידה וילה: חופשת קיץ בוילות למשפחות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-06-2019
היידה וילה: חופשת קיץ בוילות למשפחות

אוטוטו החופש הגדול ומי שנמצא ברשתות החברתיות בכל קבוצה לטיולי משפחות כבר מבין כמה המרדף אחרי מקום איכותי, גדול ומומלץ התרחב בשבועיים האחרונים.

וילה למשפחות נחשבת כיום לפתרון החופשה המועדף על אנשים רבים. היכולת לשכן את כל בני המשפחה תחת אותה קורת גג בחלוקה לחדרים, הופך את החוויה למשותפת יותר. האזורים המשותפים לא מצריכים מאף אחד לבקש אישור כדי להשתמש בהם וכשהוילה תפוסה, היא נסגרת באופן פרטי לטובת מי ששוהה בה. להבדיל מהצימרים שאליהם תגיעו כדי לקבל חוויה פרטית יותר, שבה כל קבוצה קטנה או משפחה גרעינית תלון ביחידה נפרדת במתחם הנופש. כדי להעצים את הפרטיות, חלק מהוילות מציעות גם בקתות או יחידות חיצוניות נוספות, כדי להעניק את אותה פרטיות למי שצריך וגם כדי לאפשר הגעה של משפחה גדולה יותר שתוכל להשתמש בכל אפשרויות המקום.




מה קיים בוילה ואיך להתאים אותה למשפחה שלי?

וילות בצפון למשפחות בנויות בדרך כלל באווירת חו"ל המפונפנת. הן כוללות הרבה מרחב, סלון ומטבח גדולים עם אפשרות לבשל בתוכם וחפים ממגבלת הגודל של בקתות העץ. בשל הבנייה המודרנית, גם העיצוב הפנימי זוהר ויוקרתי יותר, מכיל מראה מסוגנן ומזמין עם חדרי שינה נוחים.

כדאי לחשוב על הצורך שלכם במקום ומה תרצו לעשות בו. אם המטרה שלכם היא לטייל באזור בעיקר, אין צורך במתחם חיצוני ענק ומעוצב כך שתוכלו מראש לבחור אופציות זולות יותר. אך אם המטרה שלכם היא לנצל עד תום את כל האפשרויות שמעניקה הוילה, עדיף לבחור מקום עם בריכה גדולה מאוד ומתחמי ישיבה משותפים.

גם החלוקה לחדרים היא חשובה. כמעט כל הווילות מציעות חדרי שינה זוגיים, אך בחלקם ניתנת אופציה להנחת מזרונים נוספים וגם ללון בסלון. משפחה של 8 נפשות למשל, תוכל להסתפק בוילה עם 3 חדרי שינה. אך משפחה של 20 מבוגרים ו-5 ילדים למשל, כבר תצטרך וילה עם 8-9 חדרי שינה, שמתחם החוץ שלה יהיה בסדר גודל תואם.


וילות מומלצות בצימרטופ

אחוזת השמש הקסומה – מתחם פרטי מושקע הכולל וילה עם 3 חדרי שינה וג'קוזי בכל חדר + סלון מפואר ואיכותי עם אפשרות לינה. הוילה מציעה מתחם חיצוני ענק עם בריכה וג'קוזי ספא גדולים, פינות ישיבה רבות, פינת מנגל ומדשאה סינטטית ענקית לאורך כל החצר.

וילות לב החורש – אחד המתחמים היוקרתיים והמפתיעים בגליל המערבי. למקום החולש על 8 דונמים יש שלוש וילות נפרדות, לכל אחת מתחם פרטי משלה עם בריכה מרשימה וחלל פנים מרהיב ומעוצב. לוילה אספרג ווילה גלדיולה 6 חדרי שינה. לוילה אוריכדאה 4 חדרי שינה.

גרנד רויאל – וילה יוקרתית מהפנטת עם 8 חדרי שינה ועיצוב מודרני מוקפד, עם אפשרות להכיל עד 25 אורחים כולל לינה. לכל חדרי המקום חדרי רחצה אישיים, לחלקם מרפסת נוף מדהימה. בחוץ בריכת שחייה ענקית וגן מפואר. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים