סידרנו לכם פגישה עם הצימרים הכי מיוחדים בארץ!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-08-2017
סידרנו לכם פגישה עם הצימרים הכי מיוחדים בארץ!

רבים מבקשים מאיתנו המלצה על מקום מדהים באמת. חלק יהיו מעוניינים במקום כזה שיש בו נוף יוצא דופן או עיצוב מסוים וחלק אחר ירצה משהו מיוחד מבחינת השירות, רמת היוקרה או הארוחות. אתם כבר מבינים, נכון?

הצימרים הכי מיוחדים בארץ הם עניין אישי. כל אחד יעדיף משהו אחר שיענה על הציפיות החשובות לו, לפי הטעם שלו והרצונות שלו במהלך החופשה.

אבל מה אם נגיד לכם שיש מספר מתחמי נופש שעונים על כל הציפיות של כמעט כולם? צימרים שכאלה שעוד לא מצאו מישהו שלא התרגש מהיופי, העיצוב והנופים שהם מציעים, השירות האיכותי והארוחות השוות ביותר. צימרים כאלה שכל אחד יוכל למצוא בהם עומק ופינוקים ממש בהתאם לשביעות רצונו. סקרנים לדעת על אילו מקומות מדובר? קבלו רשימה של הצימרים הכי מיוחדים בארץ, שמתאימים לרוב הדרישות של הנופשים בישראל.


טעימה ממתחמי הצימרים הכי מיוחדים בארץ – אזור הצפון:


סוויטות מצפה האגם – את מה שעשה כאן הבעלים והמארח המסור קשה מאוד לחקות. גם אם אתם רוצים כבר מחר על הבוקר ליצור מתחם תענוגות משלכם ויש לכם תקציב בלתי מוגבל, מדובר במשימה בלתי אפשרית. למתחם שלוש סוויטות זוגיות המעוצבות באופן שבו אף זוג לא פוגש באחרים וכך המקום הופך לפרטי ביותר. העיצוב של חללי הפנים (שונים זה מזה) הינו עבודת יד כישרונית והמיקום של כל אחת מהסוויטות בקו ראשון לכל הכנרת. האווירה הכללית היא בסגנון "היי סוסייטי" טרופי ומפנק שכוללת בין היתר גם ג'קוזי ספא מלכותי וחיצוני לכל סוויטה. למידע על עוד צימרים בראש פינה.


פינה בראש – אם תהיתם פעם איך זה להתארח בתוך חאן מלכותי עתיק מימי קדם, הנה ההזדמנות שלא חשבתם שתהיה לכם. מדובר במתחם אירוח במיקום מצטיין מול כל הנוף הגלילי הנשקף מראש פינה ומעוטר באבן גלילית עתיקה ומיוחדת שמאפיינת את המושבה כולה. בפנים ישנן 4 יחידות אירוח, לכל אחת גודל וסגנון עיצובי שונה אך לכולן שטח גן מרהיב, כניסה חופשית אל בריכת המושבה ואופציה ליהנות מהקולינריה הגלילית שמספקת מסעדת "שירי ביסטרו" – מסעדת השף הסמוכה המקיימת גם סיורי יין נחשבים.


אפיריון – אולי מבחוץ לא ממש תבינו על מה המהומה, אבל כשחנה המארחת תפתח בפניכם את דלת הסוויטה – יהיה לכם קשה להישאר אדישים. למתחם שתי סוויטות דומות, בגווני שחור לבן ומוטיב קלאסי צרפתי מיוחד. אבל זאת רק ההתחלה: כל סוויטה כוללת ג'קוזי ספא זרמים פרטי וענק, מרפסת נוף ענקית עם מחזה הררי עוצר נשימה, אירוח שופע מכל טוב וגן חיצוני משותף הכולל בריכת זרמים מפנקת במיוחד. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים