כולם יפים, כולם מפוארים אבל רק אחד זוכה: כך תדעו שאתם מזמינים צימר יוקרתי באמת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ28-08-2016
כולם יפים, כולם מפוארים אבל רק אחד זוכה: כך תדעו שאתם מזמינים צימר יוקרתי באמת

יוקרה, כמעט כמו כל דבר בחיים, היא עניין יחסי. והיחסות הזו, היא מה שמכריע בסופו של דבר האם תבחרו להשתמש באותו המוצר מפאת היוקרה והאיכות שלו, או שתעדיפו לפנות למוצר דומה אך איכותי פחות וכתוצאה מכך גם זול יותר.

אם נסתכל באופן דומה על חיפוש צימר יוקרתי, נקבל פחות או יותר את אותה המסקנה. היוקרה של המתחם מחייבת עמידה בסטנדרטיים מובילים של שירות, איכות ואמינות, תוך שהצימר חייב לספק לאורחיו חופשת עילית בכל קנה מידה. אך מצד שני, מי בכלל קובע את המדד של צימר יוקרתי או יוקרתי פחות? וכיצד נדע להיזהר מאלו ה"מתחפשים" ליוקרתיים אך מוכרים לנו חופשה זולה ביוקר?



 

כך תדעו האם הצימר שאתם בוחרים הינו צימר יוקרתי באמת


בעולם היוקרה, למרות סכנות הזיוף, פעמים רבות קל מאוד לזהות את הטוב והאיכותי מבין רבים. אם זו חתימה מקורית למשל שנתפרה על החולצה או התיק, הלוגו וצורות הפנסים של דגמי המכוניות המפוארות וכו'. כך גם בעולם הצימרים: כאשר אתם מחפשים למשל צימרים מומלצים ונתקלים ברשימה ארוכה אך מבלבלת, תמיד תוכלו להבחין במתחם אחד שבולט יותר לעין. כן, זה עם הבריכה המעניינת, העיצוב המיוחד ותצלומי הארוחות המפתות. לאחר מכן, תוכלו להביט על המחיר (היזהרו מאתרים בהם מחיר כלשהו איננו מופיע כלל) ולערוך השוואה: צימר יוקרתי באמת בישראל, הוא אחד שעלותו היא החל מ- 1,100 ₪ ללילה הזול ביותר. חיפשתם צימרים מומלצים ונתקלתם ברשימת "מתחמי יוקרה" שטווח המחירים בה נע בין 700-1000 ₪? הרי לכם הזיוף.


רוצים לבלות במתחם יוקרתי? דעו מראש מה אתם מחפשים


חופשה יוקרתית ככל מוצר יוקרתי שתרכשו, חייבת להיות עמידה ואמידה. כזו שתוכלו להתגאות בה ולחוש מסופקים מאוד ממנה. לכן כדאי ואף רצוי להיעזר בהמלצות של חברים או אנשים שאתם מכירים שיוכלו לכוון אתכם למקום שאהבו. לאלה מבינכם שמחפשים צימרים למשפחות או לאירועים מיוחדים ומכוונים למקומות יוקרתיים, מומלץ לא להגביל את ההחלטה על בסיס המלצות בלבד, אלא גם להיעזר בבדיקה מקיפה על האפשרויות שנותן המקום: ארוחות שף, משקאות אלכוהוליים וכיבוד עשיר בתוך כל אחת מהסוויטות.


אם אתם מתבססים על מיקום מסוים, זה עומד להיות ממש כמו ההבדל בין סניפי חנויות נחשבות ונחשבות פחות בקניון: כאן עדיף להתכוונן לאזור שבו קיים ריכוז גבוה יחסית של מתחמי נופש המוגדרים כחופשה של צימר יוקרתי. צימרים ברמת הגולן למשל, נחשבים סטטיסטית ליוקרתיים בהרבה מאשר באזורים אחרים. כאן החוויה בעיקרה היא פרטית, המספקת מגוון רחב מאוד של אפשרויות לאורחים בתוך המתחם ודואגת לשלב גם רמת שירות גבוהה מהרגיל.


כדאי לדעת, שחיפוש צימרים מומלצים לאו דווקא מעיד על רשימה מומלצת על ידי הגולשים אלא על ידי האתר שבו אתם נמצאים. לכן כדאי לפנות ללשונית או הסינון באתר שנמצא תחת הקטגוריה של צימרים יוקרתיים. כאן עליכם לנסות ולחפש את "אפקט הוואו" – המקום שנראה מושקע ואיכותי מבפנים ומבחוץ, כולל פירוט מילולי על רמת העיצוב הפנימית ועל היכולת לספק למגוון רחב של מחפשי צימרים למשפחות, לזוגות או אפילו לירח דבש, את מבוקשם מכל הבחינות. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים