צימרים בעמק האלה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ28-03-2018
צימרים בעמק האלה

אולי לא כולכם יודעים שקרב דוד וגוליית התרחש בעמק, על שיירת הל"ה שחצו את העמק גם לא בטוח שידעתם, ובכל זאת, עמק האלה רבוי במקומות וטיולים מעניינים הטומנים בחובם סיפורים היסטוריים מרהיבים. צימרים בעמק האלה יעניקו לכם גם חווית נופש מרגיעה וגם קפיצה במנהרת הזמן.


מה יש לעשות בעמק האלה?

הפעם נוכל לענות בשאלה- מה אין לעשות בעמק האלה?!
העמק מביא את כל אטרקציות הצפון הידועות והנחשקות ממש למרכז הארץ ומוכיחות לכולנו שאין צורך לנסוע כל כך רחוק על מנת לצאת לאטרקציה מרהיבה, ליהנות מהטבע או לבקר בפרדסים ירוקים ופורחים, הכל נמצא ממש כאן.


>> לרשימת הצימרים הגדולה בארץ




אטרקציות בעמק האלה

נתחיל מהקל אל המסובך קצת יותר..


1.     טיולי אופניים: מסע של התחברות לטבע ולהיסטוריה בחוויה מדהימה ואקסטרימית של רכיבה על אופניים בטבע ונסיעה ברכבי גולף, החוויה מתאימה לכל המשפחה, גברים נשים וטף, יום כיף מושלם לכל המשפחה.

2.     טיולי טרקטורונים וג'יפים: מגוון מסלולי טיול מאתגרים ומהנים בנהיגה עצמית באזור הרי ירושלים. בנוסף, תוכלו לצאת למסלולי אופניים מהנים בקבוצות של 30 איש ומעלה בכל הארץ! אטרקציה מושלמת לימי כיף, גיבוש, פנאי עם חברים ועוד, ארוחות שטח יוצאות דופן ומשחקי משימות- חוויה חד פעמית בטבע של המרכז.

3.     חוות ארץ האיילים: חולמים לטוס לקוסטה ריקה לעשות קנופי(אומגה) מאתגר? חוות ארץ האיילים מכניסה אתכם למקום קסום בלב יער מבלי לצאת מהארץ! תוכלו ליהנות מפעילויות קבוצתיות וזוגיות, להתהלך על גשר יפהפה לצפות בנוף מרהיב עד שתחשבו כי אתם נמצאים בשוויץ וכמובן ליהנות מהאומגה הארוכה ביותר בארץ! חוויה לכל המשפחה לאוהבי הטבע, האקסטרים והחופש!

4.     החווה של חווה: הילדים אוהבים חיות? צאו לנופש בצימרים בעמק האלה וקפצו לביקור ענייני בחוות חיות תיירותית הכוללת הפעלות מגוונות לילדים ולכל המשפחה, תוכלו ליהנות מרכיבה על חמורים, חצר ליטוף, הפרחת יונת דואר, כרכרה, חליבת עזים, ג'ימבורי ועוד ועוד הפתעות וחוויות נוספות!

 אנחנו יכולים להמשיך לרשום ולרשום אטרקציות מעניינות ומאתגרות לכל המשפחה, אבל אנחנו מעדיפים שתצאו למסע מעניין בין מגוון אטרקציות, הגיעו לצימר בעמק האלה, התמקמו, פתחו את חוברת האטרקציות ותבחרו אטרקציה מעניינת ומרתקת לכל המשפחה!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים