מחפשים אטרקציה טובה? כל הפעילויות סביב כל צימר זוגי בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ13-12-2016
מחפשים אטרקציה טובה? כל הפעילויות סביב כל צימר זוגי בצפון

בסדר, אז אתם נוסעים לסופ"ש ולוקחים צימר זוגי בצפון כדי להתנתק, להתבודד ולנקות את הראש. אבל זה ממש לא מצדיק את ההישארות שלכם בתוך הצימר, בין ארבע קירות. כן, יש כאן די הרבה דברים שאפשר ליהנות מהם: סרט מתוך הג'קוזי, בירה או קפה ליד הבריכה, אבל ממש לא רק בהם חייב להסתכם הבילוי שלכם כאן. צימרים בצפון לזוגות צעירים בעיקר, נוטים ללכת טוב עם אטרקציות שונות ומגוונות באזורם כך שתמיד יהיה לכם כיף ומעניין להיות פה. היות והצפון הוא אזור תיירותי ברובו, רשימת הצימרים, הפעילויות ואתרי הבילוי כאן היא ארוכה משתוכלו לדמיין. אך בכל זאת ניסינו לתמצת את החוויה לכדי מספר אופציות מהנות ואטרקטיביות, שישמחו את לבב כל הזוגות הנופשים!


צימר זוגי בצפון – האטרקציות שמחכות לכם באזור הכנרת והגולן


הרי די ברור שמסביב לכל אגם חייבות להיות גם המון אופציות לתיירים. ובמקרה שלנו – לכם הזוגות. אז חוץ מלקחת לעצמכם צימרים עם בריכה וליהנות מהחופים, כדאי לדעת שמסביב למים יש לא מעט מסעדות ופאבים שיוציאו אתכם בערב לבלות, עשרות חנויות ומתחמי שופינג במחירים נוחים בטבריה הסמוכה וגם אוסף של חוויות מרעננות לכל אוהבי הנופים והשטח – מפעילויות ספורט ימי על הכנרת ובנהר הירדן, דרך טיולי ספארי לילה בג'יפ, סדנאות שוקולד, פסטיבלים עונתיים ועד טיול רומנטי בכרכרת סוסים. אם תטיילו רגלית בין המטעים ותתחבבו על החקלאים שבדרך, תזכו גם להתכבד בתוצרת המקומית – אבוקדו, תמרים ובננות. או שפשוט תסעו לקטיף מדליק באזור. בנוסף אם אתם לוקחים צימר זוגי בצפון הכנרת או בדרום רמת הגולן, תוכלו לנצל את הקרבה לחמת גדר וליהנות מעוד פינוק מים שזוגות ממש אוהבים לאהוב. אם אתם מחפשים צימרים בצפון לזוגות צעירים ומעוניינים לשלב אטרקציות כאלו – כדאי שתשקלו מראש מושבים כמו גמלא וכנרת המושבה כדי להתמקם בדיוק בלב העניינים. צימר צוק גמלא היוקרתי למשל, נמצא במרחק נסיעה של עד 20 דקות מכל האטרקציות הללו שהזכרנו, מה שהופך אותו לשיאן התיירות באזור.


הזמינו צימר זוגי בצפון


הרבה יותר אתגרים ושטח באזורי הגליל


אלו מכם שאוהבים את השטחים, הפרא והאקשן ישמחו לדעת שבכל אזורי הגליל קיים הריכוז הגבוה ביותר של אטרקציות שטח מדהימות לכל הגילאים. עשרות אם לא מאות של טיולי ג'יפים, טרטורונים, רייזרים, סגווי, סוסים, אופניים ובאגי יציעו לכם להיסחף יחד איתם בין הנופים והטבע, בנחלים השונים ובתצפיות המיוחדות. בנוסף כל המבקרים במתחמי צימר זוגי בצפון יזכו ליהנות מאתרים מפורסמים כמו אגמון החולה, מצפה טל וראש פינה, החי-פארק היפהפה שבקרית מוצקין, היקבים השונים, פארק האקסטרים בעכו, ראש הנקרה ועוד רבים וטובים שהדף קצר מלמלא. לחובבי השופינג מצפה כאן הפינוק המושלם: מתחם הקניות העצום בירכא, הגרנד קניון הגרנדיוזי בחיפה והקריון המפורסם שמהם יוכלו ליהנות הנופשים בגליל המערבי. כל צימר זוגי בצפון ידע לספר לכם על האטרקציות הטובות והמומלצות ביותר שנמצאות סביבו ואם חשקה נפשכם בפעילות אחת ספיציפית, כל שתצטרכו לעשות הוא רק לחפש או לשאול את המארחים. אין לנו ספק שעם מבחר עצום כל כך של אפשרויות שחלקן אף לא הוזכרו, החופשה הקרובה שלכם ממש לא הולכת להיות משעממת. בטוח שלא.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים