מועדון החמש: חמשת אפשרויות הלינה הכי פופולריות בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ01-09-2019
מועדון החמש: חמשת אפשרויות הלינה הכי פופולריות בצפון

הצפון מציע מגוון רחב של אפשרויות לינה ונופש כאשר הצימרים הם חלק גדול מהעניין, אבל הם לא כאן לבד. אם פוקד אתכם חשק לצימרים בצפון הירוק, השקט והפסטורלי.

הנה חמש אופציות מעולות לנופש שמחכות לכם:


גלאמפינג: מתחמי אוהלים עם הגלאם הנכון

חלפו הימים האלה של לינה מאולתרת באיזו פיסת טבע נחמדה. מתחמי הגלמפינג שוטפים בשנתיים האחרונות את הצפון ובקיץ האחרון נרשמו בהם שיאי ביקוש חדשים, לרשונה עם הזמנה מראש ותפוסה מלאה עד המנגל האחרון. גלאמפינג הואקמפינג יוקרתי ונוצץ יותר ממתחמי הקמפינג הרגילים והוא מציע אירוח במאהל בנוי או תחת ציליות שמתאימות לאוהלים הרגילים, מתקנים נוחים ונקיים (מלתחות, קפיטריה, שירותי מד"א ועוד) וכמובן אטרקציות מקומיות כמו נחל זורם, בריכה, פינת ליטוף, פינות יצירה לקטנטנים, מתקני שעשועים או מסלול טיול מומלץ.


וילה: מקום פרטי למסיבות, לקבוצות ולכל המשפחה

האמא של מתחמי הפאר הצפוניים, זו שאתם בדרך כלל פוגשים במסיבות הרווקים/ רווקות, היא בכלל לא רק מקום למסיבות מטורפות. גם משפחות ואפילו קבוצות חברים שרוצים חופשה סולידית יכולים לקחת לעצמם וילה טובה עם כמות חדרים מכובדת, המון ספייס וכמובן בריכה שווה. וילות בצפון ממוקמות בדרך כלל מול נוף מעולה ובקרבה לפעילויות הסביבה, כשהבונוס המרכזי שלהן הוא הפרטיות המלאה ששוכרי הוילה נהנים ממנה.


הקשתות היפות על הבריכה


בית הארחה: מתוקים, מוזלים ושירותיים

בעקבות שינויים מבורכים בענף התיירות הפכו גם בתי ההארחה השונים לאופציה נחשקת ממש. הם עברו מתיחת פנים, הכניסו לבופה ארוחת הבוקר יותר דברים טעימים ויצרו אופציה זולה, ראויה, נקייה ונעימה לבלות בה לילה ואפילו כמה ימים. אז נכון שבריכה בדרך כלל אין וגם שנדלירים מפונפנים לא בדיוק יקבלו את פניכם בחדר, אבל יעידו מי שכבר בילו בבית הארחה לאחרונה שהשירות מצוין, האוכל עשיר והילדים לא רוצים לעזוב את המתחם החיצוני.


מלון: דגש עיקרי על בריאות וספא


האירוח המסורתי בבתי המלון כולל הרבה שפע גרנדיוזי, הפעלות בריכה ועוד כל מיני גימיקים שישאירו אתכם בין גדרות המקום. לא זו המטרה שלשמה אורחים מבלים במלון בצפון. לכאן מגיעים כדי לטייל בסביבה ובעיקר לנוח, עם דגש על כל המוטיבים הבריאותיים האפשריים: סדנאות יוגה, מרכזי ספא וטיפולים, תזונה מיוחדת ואווירה יותר אינטימית. מלונות בצפון כוללים מספר חדרים יחסית מועט, מה שהופך מבחינתכם את השירות, הארוחות והבריכה למספקים יותר ומשביעי רצון.


צימר: החוויה המקורית, האהובה והמגוונת


מי שהתחילו את ענף האירוח בצפון ונשענו על בקתות אירופאיות מקסימות באמצע חיק הטבע, הפכו היום למפנקות יותר, מושקעות, מרווחות ואטרקטיביות. אפשר למצוא צימר עץ אותנטי ולהתרפק על הנוסטלגיה, החוויה הבלתי שגרתית והקרבה המושלמת לטבע. ואפשר גם לקחת סוויטה מהזן המשובח ביותר ולהפוך אותה לארמון המלכות הפרטי שלכם לסופ"ש שלם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים