טעות או אליפות? הנה כמה חוקי עשה ואל תעשה בבחירת צימרים שחשוב להכיר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-11-2017
טעות או אליפות? הנה כמה חוקי עשה ואל תעשה בבחירת צימרים שחשוב להכיר

אם מעולם לא הזמנתם חופשה שהתקלקלה או כזו שממש הצליחה לאכזב, אתם מוזמנים בחום לדלג לכתבה הבאה. אבל אם גם אתם נקלעתם פעם לנופש שלא הייתם מדרגים אפילו ברבע כוכב, כדאי מאוד לקרוא את מה שיש לנו להגיד.

תקראו לנו חוצפנים, מגזימים, טועים... אבל אם "נפלתם" עם החופשה, זה אך ורק באשמתכם. כן, אתם קוראים נכון. זה לא בעל הצימר, לא המיקום ובטח שלא הפקקים שבדרך. רק אתם יכולים לקחת אחריות על צימר גרוע שבחרתם. אז איך מתקנים לפעם הבאה ומונעים מראש את הזוועה? צימרטופ מציגה בפניכם מספר חוקי "עשה ואל תעשה" בהזמנת צימר:



"המחיר זול בטירוף! שנלך?"


טעות מתחילים נפוצה היא להסתכל על מחיר הלילה ולהתעלם מכל רעשי הרקע שמסביב. אוהו, עומדים להיות הרבה כאלה. החל מלול תרנגולות סמוך, דרך צפרדעים ללא הפסקה ועד שיפוצים ברחוב המקביל. מה חשבתם? שמחיר זול עד מצחיק נולד סתם כדי שתגיעו יותר? מה שחשוב לעשות הוא לוודא האם יש כאן קאצ', או שהמקום פשוט מוצע במחיר נמוך מסיבה אחרת (מחירי הדקה ה-90, ביטול וכד'). אם אין סיבה נראית לעין וזהו המחיר הקבוע – כדאי מאוד שתרימו גבה בנוגע לאיכות האמיתית של המקום.



"אבל התמונות מדהימות..."


נכון, תמיד אמרנו בגאווה שתמונות איכותיות משקפות גם את יופיו האמיתי של המקום וגם את ההשקעה הכספית של בעלי אותו הצימר בבוק יפהפה. אבל כמעט כמו המשפט השחוק על סבלנות וחנות, גם הפעם לא תוכלו לקנות חופשה רק מתמונות וחשוב בכל זאת לבדוק גם את שאר הפרמטרים. האם יש בצימר את כל מה שדרוש לכם? ולמי פונים במקרה של תקלה? מתי בפעם האחרונה ניקו את הבריכה? עמדו על שלכם בכל מה שחשוב לדעת מראש ואל תתפתו לסגור מקום לפני שקיבלתם את כל המידע הנחוץ.



"נותנים בפנים מלא דברים – יין, פירות, חלב..."


כן, אלה הם פינוקי הבייסיק הכי בייסיקיים שאפשר. כל צימר מספק אותם ללא יוצא מן הכלל ולכן לא כדאי להסתנוור מכל קלמנטינה. צימרים איכותיים באמת ידאגו לפנק אתכם בהרבה יותר מזה, כמו עוגה ביתית טובה, משקאות קרים וחמים שיוגשו לכם ככה סתם על הדרך, נשנושים טעימים ואקסטרות מבית המארחים שחושב על איך לשדרג לכם את החופשה כל עוד אתם בעיצומה.


באופוריה תיהנו משלל פינוקים, חוויה רומנטית ומתוקה



"יש מלא המלצות"


ברור שמקום בעל 50 המלצות מהשנה החולפת יהיה כנראה ברמה גבוהה בהרבה מזה בעל ההמלצה היחידה מלפני שנתיים, אבל כדאי גם לקרוא את תוכן ההמלצות ולוודא שאורחים אחרים מספרים באמת על חוויית החופשה כפי שאתם מצפים לה. אל תיבהלו ממיעוט המלצות, כל עוד הן איכותיות, יודעות לחשוף פרטים נוספים על המקום ונכתבו בהיקף של עד שנה אחורה.


מחפשים צימרים למשפחות? הזמנות באתר או בטלפון 052-9097777

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים