4 השיקולים החשובים ביותר לבחירת צימרים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-10-2017
4 השיקולים החשובים ביותר לבחירת צימרים

בזמן שאתם שוקלים בכובד ראש לאן תיסעו הפעם, קחו בחשבון שהפעם כדאי מאוד שזה יהיה מושלם. נכון, בכל דבר בחיים יש יתרונות וחסרונות, אך המטרה של הנופש הרומנטי שלכם היא דווקא להתעלות מעל כל הפערים ולספק חופשה שאיננה פחות ממושלמת. אז כדי שתצליחו לעשות זאת הכי טוב שאפשר, צימרטופ אספו עבורכם את ארבעת השיקולים החשובים ביותר לבחירת צימרים באשר הם. כללי זהב שכדאי לגזור ולשמור:

1. מיקום

המיקום שאתם שוהים בו הוא חוק הברזל הראשון שאמור לעניין אתכם. האמת? מדובר בפרמטר שרוב האנשים פחות מתחשבים בו ובכלל לא ברור למה – הוא יכול למוטט תוך דקות את החופשה כולה. המקום שבחרתם מרוחק מידי ממכולת שאפשר להשיג בה מצרכים בסיסיים? החופשה הופכת למסורבלת. מתחם הנופש קרוב מידי ללול תרנגולות רועש או חלילה לשכנים סולידיים שמתעקשים שתשמרו על השקט? אתם בצרות. אין שום אטרקציה או מסעדה ברדיוס של כמה עשרות קילומטרים? יהיה לכם קשה לנהוג בתנאי הלילה. לכן שימו לב היטב להעדפות שלכם ונסו להפנות את כל המאמצים לחיפוש המיקום האידיאלי עבורכם.

2. המלצות

בחשיבותה של חכמת ההמונים ממש לא כדאי לזלזל. המון פעמים מוכיחים דווקא אנשים שהיו כאן כבר קודם עד כמה כדאי להגיע למקום הזה או שבעצם לברוח ממנו וכמה שיותר רחוק. אם למתחם הנופש שראיתם יש כמות המלצות מכובדת (מעל עשר בשנה החולפת) – מומלץ לסמן וי ולהמשיך ליתר השיקולים לבחירת צימרים. אם למקום יש מעט מידי המלצות או כאלו שחוזרות על עצמן באופן חשוד, כדאי לתהות על טיבו של המקום ועל הרצון הכנה והאמיתי של האורחים לפרגן לבית העסק.

3. תמונות

נכון שלא כל הנוצץ זהב ואין להסתכל בקנקן אלא בתכולתו. אבל פתגמים לא יעזרו הפעם אלא אך ורק עובדות שאפשר להבין מגלריית התמונות של הצימר. כמו למשל אם לקחתם צימרים למשפחות עם בריכה אז תאורת הבריכה בערב שתסייע לילדים להתהלך לצידה בביטחון, או כמות ארונות האחסון במטבח. טריק נוסף ומעניין על תמונות – היפות והמושקעות שבהן התבצעו ככל הנראה לאחרונה על ידי צלם מקצועי, דבר שמעיד על השקעה כספית גבוהה ורצון לשדר איכות מקסימלית. מקום בעל תמונות מטושטשות, מפוקסלות או סתם מיושנות, אמור לרמוז לכם משהו על הוותק, הגישה והשאיפה לשלמות.

%@%@%p-2298x

4. גודל

ובמקרה שלנו הוא לחלוטין קובע! מקום קטן מידי עלול להכניס משפחה עם ילדים קטנים לתא לחץ סואן של ממש, בעוד שמתחם נופש זוגי עצום מימדים עשוי להעניק לכם תחושה מוזרה של ניכור. מה גם שרצוי מאוד להתאים את מספר החדרים לכמות המתארחים ולחשוב על סידורי הלינה עוד הרבה לפני תחילת החיפושים. חשבו על הצורך שלכם בארבע קירות הצימר וכיצד הן יכולות לשרת את כל הנופשים על הצד הטוב ביותר. בהצלחה.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים