5 טיפים לבחירת צימר באינטרנט

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-03-2018
5 טיפים לבחירת צימר באינטרנט

צימרים באינטרנט זה לא קל ולא פשוט, אבל אם יודעים מה לחפש, איך לעשות זאת ובעיקר מתי המשימה המסובכת הופכת לקלילה ואפילו זולה יותר! 5 טיפים לבחירת צימר באינטרנט שישנו לכם את תכנון החופשה וישמרו לכם כסף בכיסים.


מבצעים

לכל צימר יש את התעריף הקבוע מראש שתקף לכל ימות השבוע, עולה ויורד בהתאם לעונה, סופ"ש אמצ"ש וכד'. בזמנים בהם הביקוש יורד, למשל- צימר ללא בריכה מחוממת ומקורה בעונת החורף יהיה מבוקש פחות ולכן תעריף הלילה ירד אוטומטית, אין זה משנה אם הצימר יוקרתי, מפואר, מפנק ופרטי, ברגע שאין בידו את האבזור הדרוש לעונה הנוכחית מחירו יורד בהתאם ולמעשה אתם מרוויחים!
בנוסף, אם אתם אנשים ספונטנים ומוכנים לקחת חופש מהיום למחר או לארוז את הדברים בזריזות, תוכלו לחכות לרגע האחרון וליהנות ממבצעי דקה 90 של מרבית הצימרים! בעלי הצימרים מעדיפים לאכלס את היחידה במחיר מוזל מעט מאשר להשאיר צימר ריק, לכן, במידה ונתקלתם בצימר שהוריד מחירים באתר לדקה ה-90 והוא שווה את המחיר המצויין תקפצו על המציאה, תארזו תיקים ויאללה לאוטו!


פייסבוק

הרשת החברתית הגדולה בעולם מזמן הפכה לרשת מסחרית, אבל לא רק. בפייסבוק יש מגוון של קבוצות שונות שמספרות על חופשות, תיירות ומקומות אירוח מומלצים. כדאי לפני כל יציאה לצימר לשוטט בקבוצות הגדולות ולבקש המלצות מהגולשים, להציץ בהמלצות ישנות ואפילו לקרוא אזהרות עקב מקומות אירוח שכשלו. חשוב לזכור! כל אדם יכול ליצור "שיימינג" כלפי בעל אירוח ואין לתמוך בדבר זה, כדאי לחבר את כל הקצוות, לזכות גם לתגובת בעל המתחם ולהבין את התמונה הכוללת.


חברים ממליצים

ממש כמו שאנחנו מחליפים חוויות עם הסביבה הקרובה שלנו או מבררים אודות מקומות עבודה, מסעדות שונות שביקרו בהם וכו' כך עלינו לנהוג גם לגבי מציאת צימר לחופשה מושלמת! כדאי קודם כל להחליט מה סוג החופשה הרצויה אם זו חופשה רומנטית, נופש משפחתי, קבוצת חברים וכדומה.
לאחר מכן, עלינו לשאול את החוג הקרוב שלנו בהתאם לאופי החופשה, אם החלטנו על חופשה זוגית רומנטית תמיד יהיה לנו זוג חברים שנופש לא מעט בצימרים בארץ ויש לו כבר רשימה מלאה באיפה כן ואיפה לא- אם אין לכם חברים כאלו, רוצו למצוא אותם!!!




חוות דעת

הדבר הכי הכי הכי אבל הכי חשוב בבחירת צימר אלו חוות הדעת! כולנו מבינים את המשמעות של חוות הדעת אך לא כולנו שמים אליהן את הדגש הראוי ונוטים להסתמך על התמונות המוצגות באתר ובתיאור המקדים של המפרסם.
בכל יציאה תמיד מומלץ לקרוא את חוות הדעת, גם לפני יציאה לבית מלון בארץ או בחו"ל, לפני ארוחה במסעדה יוקרתית וכמובן לפני הגעה לצימר מפואר בארץ. חוות הדעת ניתנות ע"י אורחים ששהו במקום ומכאן ניתן ללמוד הרבה על הצימר ובעיקר האם כדאי להגיע אליו ויש למה לצפות.


תמונות גולשים

רבים מאיתנו בוחרים צימר על פי התמונות המוצגות באתר בו הוא מפרסם, זה נכון אבל לא רק. כדאי להשתמש בתמונות שונות על מנת לקבל פרספקטיבה טובה על מקום האירוח ולדעת למה לצפות כשמגיעים.

עם הקלדת שם הצימר בשורת החיפוש בגוגל תוכלו לגלות מגוון תמונות שונות שלא ראיתם באתר בו הוא מפרסם. תעברו ללשונית "מפות" ושם לחצו על תמונות נוספות- תגלו שם תמונות שהעלו גולשים שונים ששהו במקום מזוויות צילום שונות ואולי גם את הכניסה לצימר, דבר שלא מראים בדרך כלל, כך תוכלו לקבל תמונת מצב טובה יותר וברורה יותר אודות הצימר.

 

בשני צעדים פשוטים כמו הזמנה אונליין באינטרנט וקבלת שיחה מבעל המתחם תוכלו למצוא את הצימר המושלם עבור החופשה המושלמת שלכם! הקפדה והתעמקות בפרטים הקטנים מעולם לא היו משתלמים יותר... 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים