צימרים בטיחותיים לילדים – רשימת המומלצים שלנו

מאת: צוות התוכן של צימרטופ10-12-2018
צימרים בטיחותיים לילדים – רשימת המומלצים שלנו

לא משנה כמה ננהל את דיון הבטיחות של ילדכם בצימר, זה אף פעם לא יספיק. הנה מספר מקומות בעלי דגש מיוחד לבטיחות הילדים, שיכולים להתאים לכם מאוד לחופשה הקרובה:

תאונות קורות בבית וכמובן שלא פוסחות גם על מקומות רגועים, יפים ושלווים כמו צימרים. כשמדובר בילדים שלכם, יש לנהוג באמצעי זהירות מוגברים כדי למנוע מהם לחלות או להיפצע ולכן אחד הדברים הקריטיים שכדאי לבצע לפני שיוצאים איתם לנופש הוא סקירת מקום הנופש לפרטי פרטים כדי להבטיח שהבריכה, הגדר ואפילו הריהוט מייצרים סביבה בטוחה מספיק בה ילדכם יכול לשחק, לחקור וליהנות ללא חשש. בחרנו מספר צימרים ידידותיים לילדים, שהעניקו דגש מיוחד לסביבת הנופש שלהם למען המשפחות הנופשות ואנו רואים בהם כמומלצים מאוד לחופשה בטוחה ונעימה עבור כולכם.

פינה בלב – ראש פינה

למקום הזה יש יתרון מיוחד בסוגיית הבריכה: הוא פשוט לא כולל אותה. במקומה, הוצבה כאן בריכת אבן רדודה במראה טבעי ויפהפה, שהקטנטנים מאוד ישמחו להתיישב בתוכה. בנוסף, כל אחת מחמשת הסוויטות המרהיבות שניצבות כאן שומרת על חלל רחב ופתוח שקל מאוד לנוע בו מבלי לחשוש ממפגש עם רהיטים או פסלים שבירים.

אחוזת טרה קוטה – מעונה

השטח העצום של המתחם הוא גם הבונוס שלו בעיקר לילדים אנרגטיים וסקרנים במיוחד. שטחי גן רבים ונרחבים כוללת האחוזה: מדשאות, שבילים, פינות צמחייה נסתרות ומקומות מוצלים, שעומדים להפוך לחברים הכי טובים של הילדים שלכם. פריקת האנרגיה והיכולת להסתובב חופשיים בביטחון תאפשר להם לחקור עצמאית את הסביבה מבלי שהם יחפשו דרכים חדשות "לבדוק אתכם" לגבי המקומות שאליהם מותר ואסור לגשת.

אחוזת פול ויו – מנות

היתרון המרכזי של המקום הזה הוא שליטה מוחלטת. אתם יכולים לצפות על כל המתחם בצורה מושלמת מכל נקודה חיצונית או פנימית שתעמדו בה וזה אידיאלי מאוד עם השובבים הקטנים, שרק מחפשים לרוץ החוצה לבריכה, או להתרוצץ בתוך הצימר. הסוויטות של פול ויו בנויות כך שיש קישור מלא בין הפנים לחוץ ועבורכם ההורים אין נוחות טובה מזו כדי לפקח בזמן שאתם בכלל רובצים על הכורסא.

אי שם בכליל – כליל

בקתה אחת פרטית לחלוטין בתוך שטח מישורי עצום ויפהפה שצופה אל הנוף. הבקתה שהוקמה בתוך חוות "בשביל האושר" המספקת טיולי רכיבה על סוסים מאפשרת לכם לנפוש בתוך צימר עם נוף מבלי לחוות הגבלות בנוגע לתצפית במקום עם סכנת נפילה. לבקתה גלריית ילדים מדליקה ובטוחה הכוללת מזרונים וסביבת גן גדולה, יפה וטבעית, הכי קרוב שיש לאמא אדמה.  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים