צימרים זולים עם בריכה – זה אפשרי!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-04-2017
צימרים זולים עם בריכה – זה אפשרי!

אם נגיד לכם שסגרנו צימרים בצפון לשבוע הבא ואנחנו נוסעים לבלות בתוך בקתה כפרית בלב הטבע, כנראה שאחת השאלות הראשונות שתשאלו (אחרי שתשמחו בשבילנו כמובן) תהיה "יש בריכה"? כיום זה כבר כמעט ולא מקובל להתארח במקום שלא מציע בריכת שחייה לנופשים בו וגם אם קיימים עוד מקומות כאלה, הם לא רבים ויכולים לשרת רק אחוז קטן מהאורחים, אלו שמעדיפים רק את קורת הגג והטיולים בסביבה.


כמה תשלמו לנופש צימרים זולים עם בריכה?


לא מזמן התפרסמה כתבה שחקרה על מה יהיו מוכנים לוותר אנשים שטסים לנופש בחו"ל על מנת להוזיל את המחיר. וגם במקרה שלנו כנראה שהוויתור הזה על בריכה יהיה אפשרי, כל עוד מובטחת לנו הוזלה משמעותית במחיר. צימרים זולים עם בריכה נחשבים לקבוצת מתחמי הנופש הבסיסית, המעניקה אירוח כפרי בלב סביבה פסטורלית, עם ארוחת בוקר והאפשרות לשכשוך בבריכה שבמתחם. העלות היא בין 400-450 ₪ ללילה כאשר הבריכה אינה פרטית אלא משותפת לשאר האורחים וסביר להניח שאינה מחוממת ומקורה בחורף. וכאן אנו נכנסים לקטגוריית הפשרה הראשונה. רוצים נופש זול? וותרו מראש על התענוג של בריכה מחוממת בחורף, על פרטיות ויכולת בחירה נרחבת. הפעם אם אתם רוצים צימרים זולים עם בריכה שלא עוברים את רף ה-450 ₪, תצטרכו להגיע בתאריכים מסויימים.


צימרים זולים עם בריכה


מתי הכי כדאי להגיע ובעצם לאן?


גם הקיץ מייקר את המחירים הודות לביקוש הרב ולתפוסה הכמעט מלאה בכל מתחם. לכן אם ברצונכם למצוא צימרים בצפון עם בריכה ובמחיר הנמוך ביותר, הכי כדאי להגיע בתקופה שבין פסח לחופש הגדול. בזמן זה מרבית האנשים עדיין נמצאים בעיסוקיהם השגרתיים ונוטים לדחות את החופשות לחודשי יולי אוגוסט וספטמבר. לכן, משהביקוש נמוך, הדילים צצים כמעט מכל פינה וניתן למצוא צימרים זולים עם בריכהבהנחות טובות אפילו יותר מהמקובל. העיקר תבואו.

אולם ההתלבטות הרבה ביותר של הנופשים היא עד כמה צריך לוותר גם על שירות הוגן ואיכותי, רק בגלל שרציתם חופשה זולה. יכול מאוד להיות שחלק מהמקומות הזולים ביותר אכן סובלים משירות ירוד, אך זה ממש לא כולל את כל המקומות. הנה דוגמה למתחם צימרים זולים עם בריכה שגם נחשב לאיכותי מאוד: גלילאה במושב חזון הוא מתחם נופש כפרי מול נוף עוצר נשימה, המציע 3 סוויטות אירוח קטנות ויפות עם בריכה, כאשר הן והגן המטופח המקיף אותן, בנויים לפי תורת הפאנג שוויי ובהשראה רבה מתרבויות המזרח הרחוק. מחוץ לעונת השיא אפשר למצוא אותן בהוזלה משמעותית ובמחיר האטרקטיבי שחיפשתם. מקומות רבים בעלי אירוח איכותי מאוד המציעים בריכה יפה ושירות הוגן הם צימרים בגולן, באזוריו השונים, שעדיין נותרו נאמנים לקונספט האירוח הישן והטוב של בקתת עץ – בריכה – רומנטיקה.

לסיכום, צימרים זולים שיש בהם בריכה הם אולי וויתור על הלוקסוס והפאר המוצע במקומות אחרים, אך כאן מדובר בחוויה מהנה לא פחות, שתאפשר לכם לטייל בסביבה, ליהנות מנוף יפה ומחדרים אסתטיים ונוחים לכל זוג ומשפחה. מתוך תפיסה אישית אנו בוחרים להציע באתר שלנו אך ורק מקומות בעלי אירוח איכותי ומעלה שביקרנו בהם, התרשמנו מהם אישית ושמענו עליהם ביקורות חיוביות. אתם מוזמנים לבחור את המקום שלכם וליהנות כבר עכשיו מחיסכון משמעותי ומחוויה מרגיעה לצד הטבע והנופים המרהיבים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים