צימרים זולים בצפון למשפחות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-06-2017
צימרים זולים בצפון למשפחות

"אמא תקני לי!" הוא אולי המשפט הנפוץ ביותר בקרב ילדים השוהים בחופשה מחוץ לבית. הגירויים הרבים, הסקרנות והעובדה שילדיכם מודעים לכך שכל בני הבית צריכים ליהנות, מוציאה הרבה משפחות מהמאזן הכספי המתוכנן וזה בכלל לא משנה אם בחרתם במתחם צימרים זולים בצפון למשפחות כדי לקיים חופשה רגועה ובמחיר נמוך או במקום אחר יהיה אשר יהיה.


צימרים זולים בצפון למשפחות – כמה זה עולה ומה זה כולל?


באופן כללי, צימרים זולים בצפון למשפחות מספקים חופשה נוחה, יפה ופרטית במקום פסטורלי ושקט, לרוב עם בריכת שחייה ועם נוף מקסים מבעד לחלונות או מתחם הגן. מדובר באותה החופשה הסטנדרטית ובתנאים המעולים ביותר, שפשוט מעדיפה לספק לכם מחיר הוגן ונוח יותר במהלך הבילוי החיצוני שלכם עם הילדים. אז נכון, בריכות יוקרה בעלות זרמי עיסוי חמים לא תמצאו כאן ויכול מאוד להיות שגם ערוצי הטלוויזיה לא יכללו יכולות הקלטה וספריות סרטים דיגיטליות. אך בעוד שכל אלה נמצאים במתחמי צימרים פנויים ומפוארים ולא נחשבים כבסיס לאירוח טוב בשום צורה, כאן יעדיפו שלא לייבא את התוספות הללו, על מנת שלא לפגוע בחוויה שפעמים רבות נגזרת מהמחיר. על כן עלות חופשה של צימר למשפחות תעלה לרוב במקומות הזולים 500-700 ₪ ללילה, כשטווח המחירים כולל גם את אופציית הזמנת ארוחות הבוקר או את השינוי בכל זאת, בין התאריכים המבוקשים למבוקשים פחות.


צימרים זולים למשפחות בצפון


וכך תוזילו משמעותית את ההוצאות במהלך החופשה


בנופש אנחנו נוטים להתפרע, כמעט ולא מגבילים את עצמנו ורק בדיעבד שמים לב שלא שמנו לב לארנק והוצאנו יותר ממה שתכננו. מדוע זה קורה לנו? פעמים רבות מפני שלא ברור לנו כבר מראש מהם המחירים בחופשה שלנו עבור האוכל בחוץ, האטרקציות, הדלק ואפילו חוסר תשומת לב לפרטים קטנטנים כמו שק הפחמים למנגל שקניתם בסוף במקום סמוך ויקר או בקבוקי המים שרכשתם לכם ולילדים ללא הרף. על כן, בכל נופש צימרים זולים בצפון למשפחות, מומלץ שתקפידו להכין רשימה כבר מראש ולקנות את כל הדברים הנחוצים בסופר הזול והמוכר ליד ביתכם, החל מכלל הציוד למנגל ועד המצרכים להכנת הסנדביצ'ים לצהריים. כך תוכלו לחסוך לפחות ארוחה אחת מחוץ לצימר ולבלות עוד קצת זמן משפחתי ורגוע מבלי להוציא את הילדים מהבריכה. לגבי בקבוקי המים, אנו ממליצים שלא להתעצל ולהביא איתכם שישיית מים שתוכל להישאר בחדר, במקרר, במקפיא וכך לא תישארו מיובשים או שתיאלצו לצאת בכל פעם כדי לקנות אותם. זכרו שהגיחות הקצרות שלכם מהצימר אל המכולת או תחנת הדלק הקרובות נמצאים לפעמים במרחק של 5-10 דקות נסיעה, מה שמשפיע גם על הדלק. באשר לאטרקציות שבחוץ, אין טוב יותר מלברר כבר מראש לגבי העלות. אל תשאירו את ההחלטה לרגע האמת, גם אם הגעתם ספונטני ולקחתם צימרים בדקה התשעים ממש. בילוי של רכיבה על סוסים, טרקטורונים ואפילו פעילות ספורט ימי או שייט קיאקים יכולים להסתכם בעלות כמעט שווה ללילה בצימר ולכן אם אתם מרגישים שההוצאה כבדה מידי, תמיד אפשר לבצע מסלול הליכה יפה וטוב הכולל גם מעברי מים רטובים לשכשך בהם את הרגליים. לכם מדובר בקצת פעילות ספורטיבית וביציאה מהשגרה וכמובן שלילדים מדובר בתענוג גדול ובעוד דרך מעניינת להעביר את הזמן.


צימרים זולים בצפון למשפחות הם חופשה מלאה בתענוגות. אם רק תדעו כיצד להכין את התקציב גם על ההוצאות המיוחדות מראש ולהיות מודעים לו, מובטחת לכם החופשה החסכונית המושלמת. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים