עוד לא מאוחר: כך תשיגו צימרים זולים בכנרת, רגע לפני החופש הגדול

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-07-2017
עוד לא מאוחר: כך תשיגו צימרים זולים בכנרת, רגע לפני החופש הגדול

נתחיל בשאלת המיליון – מה היא בכלל חופשה זולה? בדרך כלל מדובר בדיל לנופש במקום מסויים, מבצע שתקף לתאריכים מסויימים, או פשוט מחירים טובים מתחת לממוצע השוק באופן כללי. אם אתם מנסים לחפש כבר עכשיו צימרים זולים בכנרת, שמתם לב שטווח המחירים מצימר לצימר משתנה ומקשה קצת יותר על מלאכת החיפוש וההחלטה היכן לנפוש, מה גם שתכולת המקומות, האיכות שלהם ורמת המקום הכללית שונה בכל אחד ממתחמי הנופש.


אפשר להגיד שזול הוא היוקרה החדשה. כל עוד ממשיכים לזנק מחירים ומוצרים רבים, ימשיכו הנופשים לרדוף אחר החיסכון ובצדק. כיום "לנפנף" במשהו שהשגנו במחיר זול נחשב למעשה לגיטימי שאמור לעניין גם את הסובבים אותנו ואין ספק ש"זול" הוא מתבקש והכרחי מאוד גם בכל הנוגע לחופשות ובמקרה שלנו, אל צימרים זולים בכנרת.


זה לא יוקרתי אבל שווה בהחלט


חופשה זולה יכולה לשרת אתכם בדיוק כמו זו שעולה קצת יותר, בעיקר בעולמם של צימרים בדקה התשעים. היכולת להנמיך מחירים רגע לפני שתגיעו מצליחה להפוך כמעט לדרך החיפוש הפופולארית מכולם, כאשר היום שווה הרבה יותר לחכות לרגע האחרון, כלומר יום לפני ההגעה להתחיל לחפש צימרים פנויים וליהנות מאותם המקומות, מאותה הרמה הגבוהה ובפחות כסף. במשחק החופשות, גם היוקרתיים ביותר משתתפים בימי המבצע בדקה התשעים ולכן כבר לא צריך להתפשר בנוגע לאיכות הנופש ולדברים שהיא מספקת.


צימרים זולים בכנרת


צימרים זולים בכנרתמתומחרים לרוב בגובה של החל מ-500 ₪ ללילה, כאשר השירות המוצע הינו סטנדרטי. אם אתם מחפשים צימרים מומלצים למשפחות וחושקים במקום נחמד עם נוף אל הכנרת שיש סביבו המון אופציות לטיולים ובילויים, אין ספק שמדובר בחיסכון משמעותי. אך אם הפנטזיה שלכם כוללת בריכה ענקית עם ספא זרמים מובנה ומיקום פרטי מבודד על הצוק מול נוף פראי וחד פעמי אל הכנרת, קצת קשה לנו להאמין שתמצאו חופשה שכזו במחיר של 500 ₪. עבור מקום יוקרתי ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר ומכל הבחינות, תידרשו לשלם מעל 1,000 ₪ ללילה. חשוב לציין שכל מתחמי הנופש באזור הכנרת נגישים מאוד לכל אטרקציה נבחרת וכן אין ביניהם לבין עלות הבילוי על החוף כל קשר. אך החיסכון הוא כמובן יתרון, עבור מי שמעוניין להפחית ממחיר החופשה אם ניתן ולשמור את הסכום שנחסך עבור טיול סוסים בקו הנוף או מסעדה טובה בסביבה.


כך תמצאוצימרים זולים בכנרתאך איכותיים וברמה גבוהה:


בשלב הראשון, אל תתפתו למצוא צימרים זולים בכנרת במחיר הנמוך ביותר שרק אפשר. אם מצאתם את המקום שמתומחר במחיר הזול ביותר, דווקא אז צריכה להידלק נורה אדומה בנוגע לאיכות ולשירות. חפשו במקום זה משהו שמוגדר כקטגוריית אמצע, סביב 600-800 ₪ ללילה. מדובר במחיר שאפשר להתמודד איתו והוא ככל הנראה יהיה הרבה יותר איכותי, נעים ומפנק עבורכם. ואם כאמור תחפשו צימרים בדקה התשעים, תשיגו חופשה איכותית וברמה גבוהה אף בהנחה שתפחית מהמחיר הנ"ל. עוד טיפ הוא כמובן להגיע מחוץ לחגים והחופשות, רצוי בימי חול. כך תוכלו לצאת לבילוי מדהים וטוב מול המים, לצד החופים המרגיעים ועשרות הפעילויות בסביבה, אבל עם עוד קצת אקסטרה שנשארה בכיס.

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים