מחפשים חופשה במחיר שפוי? כך תשיגו צימרים בצפון לזוגות בזול

מאת: צוות התוכן של צימרטופ13-10-2016
מחפשים חופשה במחיר שפוי? כך תשיגו צימרים בצפון לזוגות בזול

חופשה רומנטית היא דבר שקם ונופל לרוב על עניין של מחיר, ובצדק. אנחנו מחפשים ליהנות מחופשה איכותית אבל גם כזו שתשאיר אותנו עם חיסכון קטן בכיס לימים של חזרה לשגרה מאוסה. אז איך בכל זאת אפשר למצוא "מציאות" גם בעולם הצימרים? בקלות. תתפלאו. כל מה שצריך הוא להכיר את המערכת מבפנים, להבין כיצד פועלים המארחים של צימרים לזוגות ולהכיר את הזמנים שבהם הכל הופך לזול באופן אוטומטי. ומזל שאנחנו כאן כדי לתת לכם את כל המידע הסודי הזה, שתוכלו ליהנות ממנו בכל פעם שתרצו לצאת לנופש. לגזור ולשמור.


סוף עונת התיירים


כמו ברשתות האופנה, גם צימרים בצפון לזוגות בזול חוגגים ימי סייל בהם ה-כ-ל בהנחה: הימים שאחרי החופש הגדול, תקופת החגים וכד'. כל תקופה שמביאה איתה גלים של מבקרים היא תקופה גרועה עבור מחפשי צימרים זולים, שכן המחירים מזנקים גם כאן, כמו בכל מקום אחר במדינה. הטריק הוא לשמור את ימי החופשה שלכם במיוחד עבור הימים שבהם כולם שבים מהחופש, מה שאומר שלא רק המחירים יורדים, אלא גם ההיצע ומבחר המקומות האפשריים העומד לרשותכם הוא עצום. כך למעשה אפשר למצוא מקומות רומנטיים ואיכותיים מאוד בהנחה משמעותית ומבלי להתפשר על שום דבר! אגב, סביר להניח שגם תזכו להתפנק במתחם נופש שכולו פנוי רק עבורכם...


מצאו צימרים בצפון לזוגות בזול


הקשר בין צימרים בצפון לזוגות בזול לספונטניות


דברים טובים באים... מהר. ולפעמים דווקא תהליכים שמתרחשים בשתי דקות, הופכים ליעילים ומהנים יותר מאלו שנאלצתם לפנות עבורם כמה שעות. צימרים ברגע האחרון הם אותה קבוצת צימרים שנותרו פנויים בטווח זמנים מסויים ובשל כך הם מוכנים להוזיל מחירים, לפרסם מבצעים ולפנק את האורחים שיגיעו ללא תנאים. ואלו מכם שספונטניים לגבי זמני הנסיעה – עומדים להרוויח הרבה, תרתי משמע. אנו ממליצים לאלו מכם שכבר עמוק בתוך חיפושי צימרים בצפון לזוגות בזול, לקבוע מראש תאריכי נסיעה אפשריים ולפנות את הלו"ז. מספר שעות לפני היציאה לדרך אתרו את הצימרים שפנויים להגעה כבר היום או ביום שלמחרת, בררו את כל הפרטים הדרושים מול מארחי הצימר שבחרתם והיכונו לפינוק מושלם, בהנחה טובה.


נסו להתכוונן לחורף


הפערים העצומים ביותר בעולם הנופש, הם אלו שבין מחירי הקיץ למחירי החורף. צימרים לזוגותיודעים לספק לאורחיהם (בניגוד לצורות נופש אחרות) את אותם התנאים גם ביום קר וגשום: בריכות מחוממות ומקורות, ג'קוזי ספא זרמים, טיפולי ספא מפנקים וארוחות טובות. אז למה להתקבע? נסו לתאם את החופשה שלכם לחורף, ההבדל במחיר הוא במאות שקלים.


זול הוא מושג יחסי


אולי הפרט הכי חשוב שעליכם לדעת לפני שאתם ממהרים לחפש צימרים זולים. בעוד שבעיניכם צימר אחד הוא פחות מתאים, לאחר הוא אוצר. ולכן, צימרים בצפון לזוגות בזולהם עולם ומלואו, כאשר כל אחד מהם מכיל חוויה אחרת וזה לגמרי תלוי במה שאתם מחפשים. הגדירו מראש מה חשוב לכם בנופש (בריכה פרטית, נוף יפה, אירוח כפרי וכו') ולאחר מכן גשו להשוואה בין המקומות השונים. זכרו ש"זול" הוא לאו דווקא איכותי פחות, אלא מקום שמוכן לתת לאורחים שלו חוויה טובה במחיר הוגן. המחיר של צימרים בצפון לזוגות בזול יעלה בהתאם לרמת הגימור, העיצוב, גודל המתחם עצמו והעלות של המארחים בסיפוק החוויה המושלמת עבורכם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים