רוצים לקפוץ לנופש ספונטני מעכשיו לעכשיו? קבלו 5 טיפים שווים למציאת צימרים בזול

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-09-2016
רוצים לקפוץ לנופש ספונטני מעכשיו לעכשיו? קבלו 5 טיפים שווים למציאת צימרים בזול

הטיפ הראשון – לא לעשות שום צעד לפני יום רביעי


בא לכם על סופ"ש של בטן-גב ובריכה? אתם בטח כבר יודעים שמחירי סוף השבוע תמיד גבוהים יותר מימי אמצע השבוע. אבל כדי למצוא צימרים בזול דווקא לסופ"ש הקרוב, צריך תמיד לחכות ליום רביעי, לכל המאוחר חמישי בבוקר. ביום זה, הצימרים שעדיין לא מילא את המקומות יוצאים בהנחות הדקה ה-90 לכל המעוניין, כך שאפשר להשיג את אותו המקום בעשרה אחוזים עד עשרים אחוז פחות, או ליהנות מדיל ספונטני ואטרקטיבי אחר שפרסמו בעלי הצימר. וכל מה שנותר לכם לעשות הוא לחפש היכן מוצגים באתר כל הפנויים לסופ"ש, לצפות בדיל שכל אחד מהצימרים מוכן לתת ולפנות לבעלי הצימר להזמנה.



הטיפ השני – אין כזה דבר צימרים בזול בחגים


חשבתם שתמצאו מחיר סביר לסוכות או לפסח? הצחקתם. אם אתם מחפשים צימרים למשפחות או זוגות במחיר שפוי בתאריכים הכי מבוקשים בשנה, אין לכם הרבה סיכוי. אז למה לנסות להיכנס בקיר? הרי כל הקסם שבספונטניות הוא לא לצאת לחופש מתי שכולם כבר בחופש, אלא דווקא בימי החול, ביום שלפני החזרה של הילדים ללימודים וכל תאריך אסטרטגי אחר שיכול להיות אפשרי עבורכם כמו יום בחירות, אסרו חג ויום שבתון.


הטיפ השלישי – נסו להיות ספונטניים בעיקר בחורף


כן, זה לא באמת סוד שכל מתחמי הנופש באשר הם עמוסים עד להתפקע בקיץ וכמעט בלתי אפשרי לא רק למצוא מקומות, אלא גם לאתר כאלה שהם באמת צימרים בזול. לעומת זאת, בחורף המחירים יורדים וההבדל מתבטא פעמים רבות גם במאות שקלים. חוץ מזה, כיום רוב הצימרים האיכותיים יותר כבר מציעים בריכה מחוממת ומקורה וג'קוזי ספא, שאמורים לספק לכם את חוויית המים הרגילה גם מבלי לחכות ליום בהיר של שמש וחלקם כמו מרחק נגיעה הדלתוני, אף מציעים חוויה די מדהימה של ג'קוזי פנימי מול הנוף הפנורמי. שווה.




הטיפ הרביעי – מראשון ועד רביעי


אם כבר החלטתם שאתם חייבים להתרחק ולהרוויח יומיים או שלושה של שקט בלי אף אחד על הראש, אנחנו ממליצים להתכוונן בעיקר לימי אמצע השבוע. צימרים בזול לא חייבים להיות באמת מתחמים "זולים", אלא כאלה שקשובים לקהל ויכולים "לשחק" עם המחיר כשהביקוש נמוך. ומה טוב יותר מאמצע השבוע עבור הכיס שלכם? כך גם הצימרים הטובים ביותר נותרים פעמים רבות פנויים ויש לכם טווח בחירה רחב שכולל גם אחלה מחיר. בקיצור, תכינו את הבוס ליומיים של היעדרות וקפצו הביתה לארוז.


הטיפ החמישי – לזכור שהכל יחסי


למה ציפיתם, תגידו? לבריכת פסיפס ענקית מול נוף לכל הצפון ומשרת פרטי שיגיש לכם ארוחת שף? הדברים האלה כמובן קיימים בעולם הצימרים, אך אם אתם מתכננים ליהנות מהם בזמן שאתם מחפשים נופש ספונטני של צימרים בזול, אתם עומדים להתאכזב. כמו במקומות המפוארים ביותר בעולם, יוקרה נשארת יוקרה, גם אם מידי פעם היא יוצאת באיזו הטבה. אז לא, היא ממש לא עומדת לחסוך לכם הרבה רק מפני שאתם באים בהתראה קצרה. הרעיון הוא לחפש את המקום האיכותי, המומלץ והכפרי שלא עומד להציע לכם מיטה מזהב. משהו כמו צימרים ביער, בריכה יפה ואולי מתחם יפהפה מול הנוף, שיעשו לכם הרבה שמח בלב ומעט מאוד חורים בכיס.

            

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים