צימר בוטיק בצפון, צימר יוקרתי בצפון... מה בכלל ההבדל?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-04-2017
צימר בוטיק בצפון, צימר יוקרתי בצפון... מה בכלל ההבדל?

יש בעולם דברים שקשה למצוא ביניהם את ההבדלים אם אתם לא מגיעים מהתחום. כמו ההבדל בין מטוסים שונים, עצים שונים או אפילו... מתחמי נופש שונים. אז מה שעושים הוא ששולחים את המקצוענים בתחום (ובמקרה שלכם, אנחנו) כדי לעשות טיפה סדר בבלאגן, לתת לכם סקירה מהירה על כל אחת מהאפשרויות וכך תוכלו לא רק להיות מודעים למה בעצם מאפיין כל דבר, אלא גם להחליט באופן אישי לאן תרצו להגיע מכאן.


כל מה שצריך לדעת על צימר בוטיק בצפון


אז מהו בעצם צימר בוטיק בצפון? מדובר כמובן, במתחם מפואר ויוקרתי אך לא רק. אווירת הבוטיק מדגישה בעיקר את שורשי התרבות, האמנות והערך המוסף האנרגטי שיכול לספק המקום לאורחיו. כאן החופשה הרבה יותר סולידית. אין כאן מסיבות גדולות או מוזיקה בקולי קולות והאווירה בהחלט אריסטוקרטית הרבה יותר. אלו המגיעים להתארח במקום של צימר בוטיק בצפון, מצפים למקום ענייני, בעל תכלית ומטרה, עיצוב מעניין וחזות מושכת. במרבית המקומות תוצב גם בריכה מרהיבה אך היא איננה העיקר. הארוחות למשל, חשובות הרבה יותר מבחינת הרמה, הביצוע וחומרי הגלם בהם השתמשו להכנה. חוויית הבוטיק היא חוויה של בריאות, מנוחה והרבה יופי.


צימר בוטיק בצפון


ולעומת זאת – צימרים יוקרתיים


לעומת זאת, צימרים מיוחדים מקטגוריית היוקרתיים יעניקו לכם את אותה רמת יוקרה, אולם עם דגשים אחרים לחלוטין. כאן החופשה יכולה להיות פרטית אך גם משותפת לקבוצת נופשים או מספר אורחים המאכלסים את הסוויטות השונות במתחם. עיקר החוויה הוא הבריכה כך שאם היא פרטית (דבר המאפיין מאוד צימרים מיוחדים ויוקרתיים) היא נחשבת לאטרקציה המרכזית ביותר. כאן ככל שיש יותר כמות ויותר איכות – החופשה הופכת למצטיינת. למשל: מקום המאובזר היטב כאשר כל הפריטים, החפצים והרהיטים בו הינם ממותגים מובילים, אפשר לדעת בקלות שהגעתם למקום בעל רמה גבוהה. אולי הגבוהה ביותר. ככל שלצד הבריכה מתווספים מתקנים כמו ג'קוזי ספא, סאונה יבשה ופינות ישיבה ברמת גימור גבוהה, ניתן לקבוע שהמקום יוקרתי במיוחד.

אפשר לומר שצימר יוקרתי ומתחם צימר בוטיק בצפון יכולים להתאים לכולם, אך בו זמנית להתאים רק לחלק מסויים מן האנשים. שניהם פונים אל מטרות וצרכים שונים בעולם הנופש ויתכן ותעדיפו את החופשה שלכם פעם כאן ובפעם הבאה שם. אולם חשוב מאוד להיזהר ממקומות המשתמשים בתיאורים לא נכונים על מנת למשוך אתכם להגיע. צימרים המספרים לכם שהם יוקרתיים או בקטגוריית הבוטיק אך אינם נראים כמתואר כאן ואינם מבטיחים דבר בנוגע לאיכות או השירות.

אמנם קיימים מקומות רבים שאינם נחשבים כבוטיק או מקום יוקרתי במיוחד. אחוזת השחר למשל, מקפידה להישאר מתחם נופש פסטורלי וכפרי ואיננה פונה לאף אחת מהמשבצות הללו. היא משרתת למשל, צורך ומטרות נופש אחרות לגמרי. לכאן יגיעו בעיקר המשפחות המחפשות הנאה משותפת עם הילדים וכן זוגות המעוניינים במקום זול ואטרקטיבי. אם אתם מעוניינים בחוויה נעימה אך שאינה "נוצצת", תוכלו לחפש צימרים בשפר, דלתון, מעונה ומושבים נוספים הניחנים בעיקר בהוויה כפרית, מבלי להתבלט כיוקרתיים.


אם ברצונכם בחוויית בוטיק אמיתית, סולידית, מהנה ואצילית ביותר – כל צימר בוטיק בצפון שתבחרו בו ישמח לעשות עבורכם את העבודה, להנעים את זמנכם ככל הניתן ולאפשר לכם תנועה חופשית בתוך גן העדן של הצפון תוך שהוא מפנק אתכם במתקני גן, מטעמים ופעילויות מכל הבא ליד. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים