בלאק פריידי 2017 – פעם ראשונה בענף הצימרים!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-11-2017
בלאק פריידי 2017 – פעם ראשונה בענף הצימרים!

יום שישי השחור (בתרגום חופשי לעברית) מסמל את תחילת עונת המכירות לקראת חג המולד. אולם, בארץ, הרוב המוחלט לא חוגג את חג המולד, אך הישראלים ידועים כמאמצי חגים רשמיים ומוצאי הנחות מקצועיים! אז כמו כל חג שווה במיוחד אימצנו לנו גם את הבלאק פריידי, מגוון הנחות, מוצרים ושירותים שווים שמוצעים לנו עבור יום אחד בלבד.


black Friday- בלאק פריידי, סייבר מאנדיי- Cyber Mondayויום הרווקים הסינים 11.11- שוברי שיאי מכירות בכל העולם!


עם חלוף השנים וגידול המסחר והקניות באינטרנט, החלו להבין יותר ויותר מקומות שהאינטרנט זהו הקניון החדש. כבר לא מעט שנים שמגוון ימי מבצעים מככבים ובענק בצרכנות הישראלית, לדוגמא, יום הרווקים הסינים שחל ב-11.11 ושבר שיאי מכירות של 25 מיליארד דולר ממש לפני כמה שבועות, הסייבר מאנדיי- Cyber Monday שיחול ממש מס' ימים לאחר הבלאק פריידי, אך ללא כל עוררין, בלאק פריידי הינו יום המכירות הרשמי, הגדול ובעל המבצעים השווים ביותר בכל השנה!


ישנם אתרים הגורמים לקונים הפוטנציאליים להמתין עד לבואו של ה- black Friday- בלאק פריידי על מנת לממש את רכישתם וליהנות מהנחות חסרות תקדים, ואם לומר את האמת? זה לגמריי שווה את ההמתנה.


black Friday- בלאק פריידיפעם ראשונה בענף הצימרים!


אז גם כאן הכנו לכם הנחת ע-נ-ק, חד פעמית וייחודית בענף הצימרים!
אתם בטח מרימים גבה ואומרים "איך זה יתכן שזו פעם ראשונה בענף הצימרים?" גם אנחנו תהינו והחלטנו להרים את הכפפה!
אז מה עשינו בעצם?! לקחנו מספר צימרים מפנקים שאתם אוהבים במיוחד, הורדנו את האותיות הקטנות והבאנו לכם הנחה של 150 ₪ נטו בכל הזמנה!!!!! אז על מנת שלא יהיו בלבולים, שאלות ותהיות נסביר הכל.


צימר בהנחה לבלאק פריידי ללא אותיות קטנות וכולל כפל מבצעים!


150 ₪ הנחה בכל הזמנה, שמעתם נכון! אין אותיות קטנות, אין הערות והתחמקויות, פשוטו כמשמעו- 150 ₪ הנחה בהזמנת צימר און ליין! ואם כל זה לא מספיק אז הגדלנו את המבצע ליומיים! שני ימי מבצע בלאק פריידי (שישי ושבת) שלא תגידו לא הספקנו, לא ידענו, לא שמענו!


אז מה צריך לעשות כדי לזכות בהנחה?! פשוט מאוד- נרשמים למועדון הלקוחות של צימרטופ, מזמינים צימר אונליין ומקבלים הנחה בסך 150 ₪!

ההנחה מכובדת בכל מועד שתבחרו, גם בעונה חמה, גם בחופשות וחגים, פשוט בכל זמן!

בנוסף, ההנחה כוללת כפל מבצעים! משמע, במידה ובתאריך המבוקש קיים מבצע מיוחד תוכלו ליהנות מהנחה בסך 150 ₪ של הבלאק פריידי בנוסף למבצע הקיים מראש! לחצו כאן למעבר למבצעי בלאק פריידי.


אז המלצה שלנו- אל תשימו את ההנחה בסל הקניות ותשכחו אותה שם כמו שסביר להניח קורה עם הרבה מוצרים אחרים, הנחה כזו עבור צימרים מפנקים לא תמצאו בעוד יום בשנה, הצטרפו למועדון הלקוחות של צימרטופ ותיהנו מהנחת בלאק פריידי ייחודית שתקפה לכל ימות השנה!

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים