הצימרים הכי טובים בארץ שחייב להכיר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ29-01-2023
הצימרים הכי טובים בארץ שחייב להכיר

אין ספק שכל אחד מאיתנו היה מעדיף חופשה ארוכה בחו"ל של כמה ימים מלאים בשלווה ושקט לצד נופים וערים חדשות ומרתקות שניתן לגלות בהן דברים חדשים, אבל, ברוב הפעמים אנחנו לא בכזו קלות נוכל לטוס לחופשה החלומית שלנו, בעיקר אם הילדים שלנו במסגרות, אנחנו לא יכולים לעזוב את העבודה לימים רבים ולכן, צימרים בצפון זו האפשרות העדיפה על כל ההורים והזוגות שעסוקים בחייהם הפרטיים ומחפשים פתרון לחופשה קרובה, שזמן הנסיעה אליה יהיה קצר ולא יצריך מאיתנו הכנה ארוכה ומסובכת מראש.

למה לבחור דווקא בצימרים בצפון הארץ?

צפון הארץ מלא בהרים ירוקות ואטרקציות מגוונות לצד מזג אוויר נעים ונחמד (בעיקר בעונה החמה של הקיץ, שאנשים רק מחפשים מקומות נעימים וקריריים).

צפון הארץ זהו מקום פסטורלי ומלא בישובים קטנים ומיוחדים שמציעים מטעמים שונים, מקומות אירוח וסדנאות זוגיות מקוריות ומיוחדות שיהפכו את חוויית החופשה שלכם לבלתי נשכחת.

בצפון ישנם צימרים הכי טובים בארץ שחייב להכיר! וללא הביקור בצימרים הללו אתם לא באמת תדעו עד כמה יכולה להיות חופשה בצימר מיוחדת ומפנקת.

צימרים בעיצוב ייחודי ומיוחד, עם מבנה רחב ועם נופים עוצרי נשימה שבהם תוכלו להנות מבריכה וג'קוזי צמודים, ארוחות בוקר משובחות ועוד מתקנים מיוחדים שממוקמים בתוך שטח הצימר. 

איזה צימרים יחכו לכם בצפון?

בואו להכיר את הצימרים הכי טובים בארץ, הצימרים שפשוט חייבים להכיר ובלעדיהם אתם לא תוכלו לחוות חופשה חלומית באמת.

גלילאה – מתחם צימרים לנגד נוף פסטורלי

הכירו את הפנינה של הגליל העליון – גלילאה מתחם צימרים עם 3 סוויטות קסומות לצד נופים בלתי נשכחים, בריכה מקורה ומחוממת ומושב קטן המלא בטוב.

גלילאה המדהימה מעניקה מגוון פינוקים בצמרת מושב חזון שמשקיף לכל נופי הגליל ואפילו תוכלו למצוא בו בר מיוחד הפועל בכל הימים ללא שבת.

צפייה בצימר גלילאה והזמנות.

צוק גמלא -ביקתת החלומות למול חופי כנרת

ממש לא רחוק מהכנרת עצמה, אתם תוכל למצוא סוויטה ייחודית המשקיפה כולה לנופי הכנרת הקסומים עם גינה רחבה, ג'קוזי מפנק וחופשה בלתי נשכחת בצפון שמציעה מסביבה פינוקים וטיולים מיוחדים.

הצימרים הכי טובים בארץ ממוקמים כולם מסביב לימת הכנרת ומציעים את הסביבה היפה והאיכותית של הימה הגדולה.

צוק גמלא בעצמו נחשב לאחד המקומות המיוחדים של רמת הגולן, ומציע מסביבו מושבים ואטרקציות תיירותיות מיוחדות שמאוד כדאי לבקר בהם.

צפייה בצימר צוק גמלא והזמנות.

סוויטת שנדליר

מקום מיוחד ופסטורלי בגליל המערבי, סוויטת שנדליר היוקרתית ברמה הגבוהה ביותר שאתם רק תוכלו למצוא עם בריכה וג'קוזי המשקיפים לעבר נופי הגליל העליון והמערבי.

בסוויטה היוקרתית אתם תוכלו למצוא בריכה ענקית עם כיסוי שקוף ונסגר לימי החורף וג'קוזי ענקי למול הנופים הקסומים של הגליל.

בנוסף לכך, החדר מאובזר במגוון פריטים מפנקים ומיוחדים שיהפכו את חוויית החופשה שלכם לבלתי נשכחת לחלוטין.

צפייה בסטוויטת שנדליר והזמנות.

הצימרים המובילים בישראל בצימר טופ!

אנחנו בצימר טופ שמנו לעצמנו כמטרה להציג עבורכם את מגוון הצימרים המומלצים והיוקרתיים שפשוט חייבים לבקר בהם! צימרים לזוגות ולמשפחות שמחפשים חופשה חווייתית בצימרים בצפון הארץ מישור החוף ורמת הגולן.

באתר שלנו אתם תוכלו להתרשם מהצימרים האיכותיים והיוקרתיים ביותר של המדינה ולבחור את המקום המתאים לחופשה הבאה שלכם.

חופשה בצימרים לשקט ורוגע נפשי למול חופי הכנרת המרהיבים, המושבים הצפוניים של ישראל וביקור בכל המסעדות והמקומות המיוחדים ביותר שרק תוכלו למצוא.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים