הצימרים עם ארוחות הבוקר הכי טובות בארץ

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-10-2017
הצימרים עם ארוחות הבוקר הכי טובות בארץ

ארוחות הבוקר הן המרכיב הכי חשוב בחופשה, נקודה. אף נופש לא שלם בלי בופה ענק של מטעמים מגוונים שיעזרו לנפש להתעורר ורצוי גם בישיבה נעימה על שולחן אוכל איכותי מול נוף יפה של טבע או אפילו בריכה. על הארוחה הכי חשובה ביום אף אחד מאיתנו לא מתכוון לוותר ולכן צימרטופ ארגנו לכם מפגש מיוחד עם הצימרים עם ארוחות הבוקר הכי טובות בארץ:



קפלנד – בחרתם צימר בגליל? מבחר גבינות גליליות, סלטים ומאפים ביתיים הם רק חלק מהבנפיטס של מתחם קפלנד היוקרתי שבמושב מתת. ארוחת הבוקר נאכלת בפרטיות מוחלטת בתוך הסוויטה, כאשר חלונות ענק מעוצבים מפרידים בין שולחן האוכל לנוף הטבעי היפהפה שמחכה לכם בחוץ. אם תרצו, אפשר ליהנות מהארוחה גם במרפסת וכמעט לגעת בהרים שנישאים ממול, אך תצטרכו לקחת בחשבון את גודל הארוחה, שכנראה תנצח אתכם בגודלה מהר יותר ממה שדמיינתם...



פיאצה דל סול – כשחושבים על הצימרים עם ארוחות הבוקר הכי טובות בארץ, אי אפשר שלא להציע מקום בו זוג המארחים הם גם שפים במקצועם. מיכל וחיים מפיאצה דל סול הם התגשמות החלום הקולינרית שלכם בנופש. הסטודיו לאמנויות האוכל שבתוך המתחם ישמח להגיש לכם ארוחה עמוסה מכל טוב שכוללת: פוקצ'ות, אנטיפסטי, לחמים מיוחדים, ביצים עלומות, קינוחי ספיישל ועוד. וכן – ברור שאפשר גם להתאים את התפריט לטעמכם האישי ולבקשות מיוחדות.


סוויטות פרונסין – אם אתם מדמיינים מקום שאפשר להרגיש בו כמו בבית, אתם בהחלט מדמיינים את פרונסין. לבבית, אכפתית ודואגת, מתייחסת פרונסין המארחת לכל אחד מהאורחים כמלך אמיתי ועל כן מגישה את ארוחת הבוקר הישר אל פינת האכילה הפרטית של הסוויטה מול הנוף לבריכה ובאוויר הגלילי הפתוח, כשהיא כוללת שקשוקה או חביתות לבקשתכם, אנטיפסטי, פוקצ'ות ביתיות, מאזטים גליליים תוצרת מקומית, מגש פירות העונה חתוכים וקינוחים מפתיעים.


ארוחת בוקר גלילית עשירה ומפנקת


אחוזת דוריתא – לפעמים הבחירה במתחם צימרים טוב נעשית לפי ביקורות האורחים הקודמים. ובמקרה של דוריתא, אין ספק שהתגובות לבדן מספרות על גן עדן אמיתי ומומלץ, שהארוחות בו הן טריות ומשביעות במיוחד. אם חיפשתם את הצימרים עם ארוחת הבוקר הטובה ביותר, תוכלו למצוא אותה כאן, מוגשת אליכם לסוויטה בשעה שתבקשו וכוללת פשוט את הכל: ביצים, לחמים, אינספור ממרחים ומאזטים, ירקות אפויים, מיצים טבעיים, מאפים מתוקים ומלוחים, סלטים רעננים, קינוחי כוסות והיד עוד נטויה.


סוויטת אלון – אנו ממליצים לבקש את ארוחת הבוקר בעונה החמה הישר אל מתחם הבריכה. כאן הנוף והאוויר המדהים רק יעצימו את אפקט הבוקר הטעים והטרי שמחכה לכם בסוויטה. בחורף תוכלו להתמקם על שולחן האוכל במתחם המחומם, שמשקיף אל כל הגן והנוף היפהפה. אז מה בתפריט? שקשוקות מביצי משק טריות הישר מהמושב, לחמים, מאפים, סלטים, גבינות מן הגליל, מיצים טריים, אנטיפסטי, מוזלי, קינוחים לתפארת ואפשרות לשדרוג הטעם על טהרת המטבח הכורדי המסורתי.

 

 

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים