שלווה, אווירה ופינוקים: צימרים בערבה שכדאי להכיר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-10-2017
שלווה, אווירה ופינוקים: צימרים בערבה שכדאי להכיר

תשכחו מאילת. בערבה כבר נפשתם? אם עדיין לא, זה הזמן למפגש עם הצימרים הכי חלומיים שנמצאים בסביבה ויגרמו לכם להתאהב במדבר בקלות.

70 שנים כמעט עברו מקום המדינה ועד היום ותושבי הערבה המעטים עדיין מנסים להמשיך בגאון את המורשת המיוחדת של בן גוריון שמטרתה הייתה "להפריח את השממה". בהתאמה ממשיכים גם אתרי התיירות הרבים בסביבה להשתפר ולהתפתח וכעט מציעים גם צימרים מומלצים בערבה לזוגות ומשפחות באווירה משובחת, ברמת אירוח גבוהה ובצמוד לאינספור אטרקציות סמוכות לכם ולילדים. אספנו מספר צימרים בערבה שבטח תאהבו:






מקסימום הנאה ויופי: נוף צוקים


במושב צוקים שעל דרך הערבה היפהפייה תוכלו לפגוש במתחם נופש מרשים מאבן, פאר יצירתם של דורית ותומר לינצברג, המארחים ואוהבי המדבר שהתאהבו גם בחדוות האירוח. למתחם שבנו יש 7 בקתות אבן זהות הצופות לנוף מדברי מרהיב וכוללות ג'קוזי ספא זוגי מפנק. המתחם מציע בריכת שכשוך, מתחם התכנסות מיוחד למשפחות וחברות ואפילו משחק ניווטים משפחתי, פעילות עפיפונים, אופני הרים ובוסתן פירות לקטיף עצמי.





הכי אהוב על המשפחות: אי שם


מחפשים צימר למשפחות? חמש הבקתות של "אי שם" במושב צופר הקטנטן שבערבה הפכו די מהר לאישיו פופולרי. המתחם המשורטט בין עצי התמר מציע צימרים בערבה המקיפים את הבריכה הגדולה של המקום. כל משפחה מקבלת פיסת גן משלה המיועדת לארוחות ומנגל, בנוסף למתחם הפויקה והסאג' (להכנת פיתות) של המקום. אי שם מציעה מטבח חיצוני מאובזר, מאהל בדואי לאירוח חגיגות ואירועים של עד 50 אנשים ואופציה למבחר טיפולי ספא פרטיים.


%@%@%p-4826x


אין דבר שאין: אליפז חופשה וחוויה בערבה


קיבוץ אליפז מבטיח חוויה ומקיים אותה מכל המובנים. הקיבוץ שנמצא ממש צפונית לאילת מוכן ומזומן לכל פעילות חווייתית שמציע הדרום ועל כן מכיל שלל אירועי תרבות מקומיים, כך שהצימר עצמו הוא רק עוד חלק מהחוויה הכללית. מתחם האירוח של הקיבוץ מציע חדרי לינה נוחים ונעימים בעלי מדשאות ופינות מנגל, בריכה גדולה ובריכה צמודה לקטנטנים, קיוסק ושלל אפשרויות נוספות כמו מתחמי לינת אוהלים, סיורי שטח במדבר, קטיף ופסטיבל חגיגות התמרים שייערך במקום בנובמבר הקרוב – מומלץ להתעדכן בפרטים ולשריין מקומות!






אואזיס 5 כוכבים: ביאנקיני


צימרים בערבה? יש גם בים המלח! רזורט יפהפה לחופי הים, המציע אירוח אוריינטלי מקורי וסופר מעניין המורכב מסוויטות מרוקאיות בעיצוב מקורי יוצא דופן, בתי אירוח חלומיים ממש על קו הים ומתחם קמפינג וחאן ענק ומפנק לכל מטרה. המתחם טובל בירוק ומציע בריכת שחייה חצי אולימפית המותאמת גם לחורף, מסעדה מדהימה בעיצובה ומנותיה, פינות ברביקיו, פינת חי ואווירה כללית של נווה מדבר יוקרתי.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים