איך תבחרו צימר עם בריכה פרטית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-08-2020
איך תבחרו צימר עם בריכה פרטית

בדיוק כאן, עולה גם האופציה לבחור צימר אבל איך בכל זאת בוחרים צימר ברמת המחירים שנוחה לכם ובהתאמה אישית לבטיחות וכל השאר? לפני שאתם סוגרים צימר כזה או אחר הנה כמה דברים שראוי לקרוא אודותיהם לפני שמתחייבים וסוגרים את החופשה המפנקת.


דברים שרואים מכאן לא רואים משם? תמונות באתר


זה יכול להיות צימרים בצפון, בדרום או בכל מקום אחר בארץ, המטרה היא להבין שלא תמיד מה שרואים באתרי האינטרנט זה מה שמקבלים. מחפשים צימר עם בריכה פרטית? כבר במעמד הזה ראוי ביותר להבין כי מה שאתם רואים לא תמיד ישקף את המציאות אליה תשאפו, יש בהחלט אתרים המשלבים תמונות מדהימות שצולמו לא בהכרח במדינת ישראל, וכאן חשוב מאוד לעצור ולבחון מעבר לתמונה אחת או שתיים. יש לבחון את הצימר על כל חדריו ולהתאים את המפרט המוצע בפועל. כמו כן פרמטר שיוכל לסייע לכם לדייק בבחירה יהיה במידה ויש תאריך על תמונה- ממתי התמונות שפורסמו באתר? הנה לפניכם עוד חומר למחשבה. 


בריכת שחייה מפוארת במתחם החוץ המשותף


המלצות אודות המפרט המלא של המקום


אז נכון, ייתכן מאוד שתקבלו צימר עם בריכה פרטית ומה עם כל שאר המפרט של המקום? מה המחיר יכלול בסופו של יום? האם יש מספיק חדרים מרווחים ובהם מיטות נעימות ומרווחות אף הן? האם יש אופציה למיטה נוספת לאורחים? מה לגבי רמת הניקיון? מיותר לציין כי הכתבות מדברות בעד עצמן ולעיתים הן מציינות במפורש מי מהצימרים עמד במבחן ומי פחות. דבר נוסף שיש לבדוק הוא עניין העובש בפרט אם יש על הקירות שטיחים- מצאתם שזה לא תקין? גשו לבדיקה הבאה ווודאו כי המצעים שתקבלו אכן נקיים כמו בתמונה.


ומה לגבי ההיבט הבטיחותי?



אחד הדברים הלא פחות חשובים זה לבחור בכיף צימר עם בריכה ובפרט שהבריכה עומדת בכל תנאי הבטיחות הנדרשים. מיותר לציין כי המקרים מדברים בעד עצמם והסכנה גדולה אף היא ולכן בכדי שלא תחשפו לסכנה ולו הקטנה ביותר חשוב לוודא כי הבריכה שאתם מקבלים אכן בטיחותית ולעיתים מגיע עם גידור מיוחד או אפילו מכסה אותו ניתן לסגור לא בשעות השחייה. כשיש לכם את זה לא יהיה לכם חשש לשלב בחופשה המשפחתית בריכה פרטית והחופשה תעבור באווירה טובה ללא חשש או פחד שמשהו חלילה יצא משליטתכם.

מחפשים צימר עם בריכה פרטית במקום פסטורלי בצפון? גם המלצות מחברים או אנשים שכבר חוו את החוויה יספקו לכם את התשובה ויקצרו את הדרך לחופשה מושלמת ללא פשרות.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים