חלום של חופשה: צימר עם בריכה פרטית בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-04-2017
חלום של חופשה: צימר עם בריכה פרטית בצפון

בואו נודה בזה כבר. אנחנו לא אוהבים לחלק דברים משלנו לאחרים. אולי הראשון שהיה מספיק אמיץ להודות בכך בפומבי היה ג'ואי טריביאני מהסדרה "חברים" שמנע מהדייט הנעלבת לטעום לו מהמנה. ולא סתם הפרק ההוא נחשב לאחד הזכורים ביותר בסדרה, הוא פשוט נכון ואמיתי וימשיך להיות כזה גם במאה השנים הבאות.


מה הקשר בין פרטיות וטיסות?


ואם באוכל אנחנו ממש לא אוהבים לשתף אחרים, מה נגיד על צימר עם בריכה פרטית בצפון? זאת אולי התשובה הטובה ביותר לשאלת הנופש, שבזכותה המונים בוחרים לקיים חופשה פרטית וסולידית הרחק מאחרים וללא תנאים מגבילים. האמת היא שהרומן של הנופשים עם הבריכות הפרטיות התחיל לא כל כך מזמן, עוד בתקופה שצימר היה בסך הכל בקתה חמודה עם ריהוט עץ והסביבה החיצונית שלו הייתה כנראה יער או גינה טבעיים. הביקוש לחוויה עוצמתית, גדולה ונוצצת יותר הגיע כמעט בסמוך לכניסת טיסות ה"לואו קוסט" לארץ ונופשים שיכלו כעת לטוס לחו"ל ולזכות לחוויה יוקרתית מושלמת, דרשו להקביל את מתחמי הנופש הישראלים אליה.

לאט ובזהירות הפך הנושא של צימר עם בריכה פרטית לאייקון לחופשה זוהרת ונחשקת, שבמסגרתה הזוג המאושר שמתארח לא זוכה רק בבריכה מפוארת לעצמו ובשבילו בלבד, אלא במכלול חוויות שלם שכולל אך ורק את עצמו, ללא שום צורך להתחשב באורחים אחרים. כל צימר עם בריכה פרטית בצפון מציע מרחב פרטי גדול, יוקרתי מאוד לרוב, שניצב באזור פסטורלי ושקט ומכיל בין היתר רמת גימור גבוהה, עיצוב ייחודי ושירות אכפתי ומסור שיוגש רק לזוג המתארח.


צימרים עם בריכה פרטית בצפון


צימר עם בריכה פרטית בצפון – שלושת המקומות הכי שווים


אמנם צימר עם בריכה פרטית בצפוןהוא דרישה כללית, אך גם כאן יש סוגי בריכות שונים וכמובן אווירה ומראה אחר בכל אחד מהצימרים. הרבה ניסיון מול בעלי הצימרים, הוביל אותנו להבין לבסוף, שיש מקומות שלא תמיד מסיבה ברורה ומוסברת, נחשבים למצליחנים יותר ונוטים להפוך את החוויה הפרטית לטובה יותר מאשר מקומות אחרים. באופן סטטיסטי, צימרים בגליל מערבי נחשבים ליוקרתיים הרבה יותר משאר אזורי הצפון, מה שאומר שהם מכילים יותר סוויטות עם בריכות פרטיות באופן כללי – כמעט כל צימר שלישי! הרמה כאן נחשבת לגבוהה במיוחד וכמעט ולא תמצאו ישוב בסביבה שאיננו מכיל לפחות מספר מתחמי דגל מפוארים ובעלי בריכה אישית לזוג או משפחה אחת בלבד.



מבחינת יישובים ומיקומים ספציפיים, נותרנו חלוקים. מצד אחד – אנחנו נוטים להמליץ הרבה על צימרים בחד נס כאופציה הרומנטית המושלמת לזוגות שאוהבים לטייל וכמובן להתארח במקום שווה במיוחד. אורחים המגיעים לחד נס יכולים ליהנות לא רק מנוף מקסים אל הכנרת או מרחבי דרום הגולן, אלא גם מעיצוב ואמירה מעניינת בכל אחד ממתחמי האירוח. צימרים בחד נס הם פופולאריים כל כך, עד שאטרקציות רבות הוקמו סביבם והמבחר עצום. מהצד השני – אנחנו תמיד שמחים על ההזדמנות להגיע אל צימרים בראש פינה. מקום שאורחיו הם "מביני דבר" בעולם החופשות ויודעים כיצד לבחור את המקום שלהם תוך שניות מספר. כאן ריכוז הבריכות הפרטיות אינו גבוה אך כל סוויטת יוקרה שכזו מבטיחה חוויית אירוח מזן אחר ופינוקים ברף העליון בענף התיירות. בסופו של דבר, המיקום חשוב פחות כאשר מדובר על צימר עם בריכה פרטית בצפון אולם הרמה המובטחת, הביקורות הקודמות, איכות הבריכה ואדיבות המארחים – הם שיקבעו בסופו של דבר האם הגעתם למקום הרומנטי המושלם ביותר.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים