תרפיה, זה כל הסיפור. צימר עם גקוזי ספא פרטי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-05-2017
תרפיה, זה כל הסיפור. צימר עם גקוזי ספא פרטי

לטבול בתוכו עם ג'טים חזקים ומתפרצים שעושים נעים בגב או הצוואר ומספיק מקום ליישר את הרגליים. בניגוד לאביו הביולוגי, הג'קוזי הפינתי ההוא שמצוי בכל צימר, לג'קוזי ספא יש יכולות של פנתר צעיר ועוצמה של מעסה תאילנדי וותיק שגם אוהב להחליף אורות צבעוניים בקרקעית מפעם לפעם, לפזר סביבנו קצף רך כתוצאה מהזרם ולהתחבר לרמקול או אוזניות בלוטות' סתם כדי שיהיה נעים באוזן, תוך כדי הרגיעה וה"לחיים" עם היין.


צימר עם ג'קוזי ספא פרטי – חוויית המים החדשה שלכם

צימר עם ג'קוזי ספא פרטי

צימר עם ג'קוזי ספא פרטי הפך לפופולרי כמו להיט פופ קליט כבר מהיום הראשון. הרצון לשלב בין חוויית הספא והמים הוביל ליצירת מתקן שמגיע במספר צורות אפשריות ונמצא כיום אך ורק במתחמי נופש המכונים בפשטות – הצימרים הטובים בארץ הודות לעלותו יקרה והתחזוקה שלו.


צימר עם ג'קוזי ספא פרטי הוא ככל הנראה הדרך הזוגית הטובה ביותר ליהנות יחד. החוויה לרוב ממוקמת במתחמי צימרים עם בריכההמאפשרים לאורחיהם פינוק חלומי במרחב פרטי גדול שבו בכנות, אנחנו לא מכירים אף זוג שיסרב לפינוק ראוי כמו זה של הג'קוזי ספא. מתקן מים ענק שכיף אפשר לנפוש בלי הפרעות. המגדילים לעשות מוסיפים לצד הבריכה גם את מתקן הג'קוזי ובמתחמי הנופש המפוארים באמת הוא מגיע בגודל שמספיק לארבעה ואפילו שישה נופשים, גם אם לא מדובר ביותר מזוג אחד בלבד. זרימת המים החמים תורמת לשחרור קל ומהיר של שרירים תפוסים והמתקן עצמו ניחן ביכולות מופלאות לשכך כאבים

ולהרגיע את השוהים בו. פלא שכולם חוזרים רגועים מהנופש?


וככה זה נראה בפועל:


אם תרצו בנופש יוקרתי ואיכותי במיוחד ברחבי הצפון, מומלץ לחפש צימר עם ג'קוזי ספא פרטיהממוקם באזור טבע מיוחד בשטח המתחם: מול נוף מרהיב ופתוח או לצד בריכת השחייה. יחד עם זאת, חלק מהמקומות מעדיפים לשבץ את המתקן הנהדר ממש כחלק מחדר השינה ובעיצוב תואם לזה של חלל הפנים, מתוך רצון לשדרג את החוויה האינטימית בין ארבע קירות לכזו שממש לא מצריכה יציאה החוצה כדי ליהנות ממשהו מעולה יותר מהג'קוזי הסטנדרט האותנטי שכולכם כבר מכירים היטב. ברוב המקומות בהם הוא נמצא בחלל הפנים, יופיע הספא זרמים דווקא במרכז החדר ולא בקצוותיו, על מנת להדגיש את חוויית התרפיה המושלמת שהוא מעניק. בחלק מהמקומות אפשר למצוא גם הנאות משלימות כמו סאונה יבשה ומתחם טיפולי ספא או מסאז' עד החדר.

אם ברצונכם בג'קוזי האותנטי, מומלץ לחפש צימרים באמירים, ראש פינה ומגדל, הפונים בעיקר לאוכלוסייה המעוניינת בחוויה הכפרית הנוסטלגית והמחבקת. אך אם אתם נמנים מאלו שחובבים בעיקר את הלוקסוס, השוויץ והפאר המודרני, צימר עם ג'קוזי ספא פרטי הוא לחלוטין מה שאתם מחפשים. אפשר להניח על הדפנות את קערת הפירות, השוקולדים והיין שהשאירו עבורכם המארחים ולטבול בפנים כאוות נפשכם, או לפחות עד שתרגישו שהעור שלכם התכווץ...


בפעם הבאה שאתם מתארחים בצפון, כדאי לשקול לא פחות מהנוף, חוויית האירוח והבריכה החיצונית גם את הצימרים הטובים בארץ, שיפרגנו לכם בעיסוי כלול במחיר ובמתקן מים חווייתי שכל זוג אוהב לאהוב. החוויה הרומנטית מתחזקת, הבילוי מתמשך וכמובן שהאווירה והרוגע שלכם פשוט שווים את זה בענק. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים